#10 Kamui Kobayashi 2014: Kamikazekokelas uuden haasteen edessä

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä


Statsit ennen kauden alkua:
Koodi:
Kisat: 60
Pisteet: 132 (yhtenäistetyllä pistelaskulla)
Tallit: Toyota, Sauber
 
Viimeksi muokattu:

Stedos`_´

Active member
Liittynyt
3.2.2014
Viestit
35
Toivottavasti kyseisen jannut ajot formuloissa ovat ohi. Kovalainen tilalle!
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Sky:llä ilmeisesti huhuiltu, että KERS:in hajoaminen olisi aiheuttanut takajarrujen menetyksen. Siksi etupyörät lukossa keilailu.
 

Ykkösnick

Heh, Massa!
Liittynyt
1.12.2013
Viestit
589
Sijainti
Kerros 107
Sky:llä ilmeisesti huhuiltu, että KERS:in hajoaminen olisi aiheuttanut takajarrujen menetyksen. Siksi etupyörät lukossa keilailu.
Käsittääkseni sky on jo Kobaa haastatellut ja tämä 100% omaksi syykseen myöntänyt, vaikkakin selitteli tilannetta liian kylmillä renkailla.

Ja herran twitteristä: "Sorry for messed up it's just my mistake sorry to Felipe and @CaterhamF1 all member!"
 

speedman

race is in my head
Liittynyt
26.10.2008
Viestit
1288
Sky:llä ilmeisesti huhuiltu, että KERS:in hajoaminen olisi aiheuttanut takajarrujen menetyksen. Siksi etupyörät lukossa keilailu.
Kobahan tuli ihan älytöntä vauhtia muiden päälle. Vaikka vähän kahjo onkin, ei nyt sentään noin kahjo, eli teknistä vikaa veikkaan minäkin.
Sinällään huolestuttavaa, jos "sähköjarrujen" pettäminen tekee noin pahaa jälkeä.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kobahan tuli ihan älytöntä vauhtia muiden päälle. Vaikka vähän kahjo onkin, ei nyt sentään noin kahjo, eli teknistä vikaa veikkaan minäkin.
Sinällään huolestuttavaa, jos "sähköjarrujen" pettäminen tekee noin pahaa jälkeä.
Caterhamilla jääneet testit sen verta vähiin, joten en ihmettelisi yhtään teknistä vikaa.

Lisäksi ekaa kertaa liki kylmiltään joudutaan tekemään täysjarrutus uusilla systeemeillä. Pitempi lämmittely ennen kisaa paikallaan?
 

W124

Well-known member
Liittynyt
21.4.2008
Viestit
716
Caterhamilla jääneet testit sen verta vähiin, joten en ihmettelisi yhtään teknistä vikaa.

Lisäksi ekaa kertaa liki kylmiltään joudutaan tekemään täysjarrutus uusilla systeemeillä. Pitempi lämmittely ennen kisaa paikallaan?
Pisteet Kobayashille, että ottaa syyt niskoilleen vaikka vika taitaa olla tekninen.
(ei siis rangaistuspisteet vaan kuvitteelliset)
 

Hakkis

Hitain hämäläinen
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
2450
En menisi Kobayashia syyttelemään, koska on lähemmäs sääntö kuin poikkeus että ensimmäisessä kisassa Melbournessa tuppaa lähdössä kolaria tulemaan. Eipä 2002 vuoden hässäkästä ketään rangaistu, vaikka puolet jäi 1. mutkaan.
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
Autosportin forkalta kopsattua, jonne tiedot oli poimittu Kamuin japaninkielisestä aika-ajohaastattelusta. Kuulostaa hyvältä.

- no setup work done to the car

- no setup change between FP3 and Q

- seems he not happy about team operation, that they do meeting for 1 hour in 2 hour break b/w FP3 and Q, due to which setup change cannot be done (but maybe that's unavoidable as they couldnt run in friday tho i guess)

- (as for the car side, for this car) it takes more than 1 hour just to change camber, and 50min to change the front stabilizer (so that cant change setting quickly and flexibly)

- run quali with dry mapping

- no spare front wing

- very difficult to drive. feels scared even on straight

- no use kerb (no attacking). cannot ride on kerb as no spare parts. break wing and no more spare wing

- havent done pit stop practice yet

- will be realistic for the race and do his own race without taking risks
 

Stedos`_´

Active member
Liittynyt
3.2.2014
Viestit
35
Autosportin forkalta kopsattua, jonne tiedot oli poimittu Kamuin japaninkielisestä aika-ajohaastattelusta. Kuulostaa hyvältä.

- no setup work done to the car

- no setup change between FP3 and Q

- seems he not happy about team operation, that they do meeting for 1 hour in 2 hour break b/w FP3 and Q, due to which setup change cannot be done (but maybe that's unavoidable as they couldnt run in friday tho i guess)

- (as for the car side, for this car) it takes more than 1 hour just to change camber, and 50min to change the front stabilizer (so that cant change setting quickly and flexibly)

- run quali with dry mapping

- no spare front wing

- very difficult to drive. feels scared even on straight

- no use kerb (no attacking). cannot ride on kerb as no spare parts. break wing and no more spare wing

- havent done pit stop practice yet

- will be realistic for the race and do his own race without taking risks
Tommoista autoa ei pitäisi päästää muiden kanssa lähtöviivalle laisinkaan. No toivottavasti ensi kerralla tämä hullu vetäisee romullaan autonsa Ferrarin perään niin silloin rangaistuksia ainakin satelee.
 

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Tommoista autoa ei pitäisi päästää muiden kanssa lähtöviivalle laisinkaan. No toivottavasti ensi kerralla tämä hullu vetäisee romullaan autonsa Ferrarin perään niin silloin rangaistuksia ainakin satelee.
"The stewards determine that the incident was caused by a serious technical failure completely outside the control of the driver,"

Yllä oleva tuomareiden päätöksestä. Sekö tekee Kamuista hullun?
 

Moss

melkein mestari
Liittynyt
27.1.2008
Viestit
1546
"The stewards determine that the incident was caused by a serious technical failure completely outside the control of the driver,"

Yllä oleva tuomareiden päätöksestä. Sekö tekee Kamuista hullun?
Aika hullu täytyy olla jos suostuu Caterhamilla ajamaan. :frank:
 

Hookah

Elämäntapaintiaani
Liittynyt
24.6.2008
Viestit
4447
Heh, Stedos. Kamui teki loistoduunia yltäessään Q2:een ja tuo lähtökin oli aivan huikea. Tekninen osa petti, ei silloin voi muuta tehdä kuin toivoa että ei osu mihinkään. Ensimmäisenä tuo muuten osui Kimin Ferrariin josta kimposi Felipen auton perään. This is racing.
 

Moss

melkein mestari
Liittynyt
27.1.2008
Viestit
1546

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös