Äänet takaperin

Betelgeuze

Well-known member
Liittynyt
27.2.2006
Viestit
557
Varmaankin väärä alue, mutta tämä ei suoranaisesti liity tietokoneisiin.

Eli.

Aikoinaan käytin videonauhuria ja siinä oli yksi ominaisuus ylitse muiden. Videon takaperin kelaus normaalinopeudella (ilman ääniä tosin). Erityisesti F1-kolarit ovat jotakin mahtavaa näin katsottuna.
No, nauhuri hajosi ja hankin Handanin tallentaman digiboksin. Tämä ei kuitenkaan kyseisessä laitteessa toimi vaan nauha etenee hyppäyksittäin taaksepäin.

Eli olisiko jollakin mahdollisesti tiedossa millaisella digiboksilla tämä mahdollisesti onnistuisi mielellään äänien kanssa. Suosittelen kokeilemaan itsekin!!!

Jos ette aivan käsittäneet niin tässä animaatioesimerkki siitä, mitä tarkoitan:
Youtube

Tai onko mahdollisesti boksia,josta videon voi helposti siirtää tietokoneelle jossain muodossa, jonka videonkäsittelyohjelmat tunnistavat? Luulen, että osaisin tällöin muokata sitä.
 

Makkonen

Guest
Mulla on Procasterin digiboxi, joka osaa kelata taaksepäin normaalinopeudella ilman ääntä.
Usb:llä videot on helppo siirtää tietokoneelle ja ainakin ProjectX:llä onnistuu editointi. VLC-player osaa toistaa suoraan nuo videot.
 
Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Varmaankin väärä alue, mutta tämä ei suoranaisesti liity tietokoneisiin.

Eli.

Aikoinaan käytin videonauhuria ja siinä oli yksi ominaisuus ylitse muiden. Videon takaperin kelaus normaalinopeudella (ilman ääniä tosin). Erityisesti F1-kolarit ovat jotakin mahtavaa näin katsottuna.
No, nauhuri hajosi ja hankin Handanin tallentaman digiboksin. Tämä ei kuitenkaan kyseisessä laitteessa toimi vaan nauha etenee hyppäyksittäin taaksepäin.

Eli olisiko jollakin mahdollisesti tiedossa millaisella digiboksilla tämä mahdollisesti onnistuisi mielellään äänien kanssa. Suosittelen kokeilemaan itsekin!!!

Jos ette aivan käsittäneet niin tässä animaatioesimerkki siitä, mitä tarkoitan:
Youtube

Tai onko mahdollisesti boksia,josta videon voi helposti siirtää tietokoneelle jossain muodossa, jonka videonkäsittelyohjelmat tunnistavat? Luulen, että osaisin tällöin muokata sitä.
Maximum 8000 mahdollistaa helpon siirrettävyyden pc:hen.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Minun Kaon CF-N620 ainakin kelaa tavalla jota kuvailit,mutta äänet ei kyllä kuulu kelattaessa.
 

Betelgeuze

Well-known member
Liittynyt
27.2.2006
Viestit
557
Mulla on Procasterin digiboxi, joka osaa kelata taaksepäin normaalinopeudella ilman ääntä.
Usb:llä videot on helppo siirtää tietokoneelle ja ainakin ProjectX:llä onnistuu editointi. VLC-player osaa toistaa suoraan nuo videot.
Videot voi siis siirtää takaisin boksiin? Entä missä muodossa tuo tallenteet tekee?
 

Betelgeuze

Well-known member
Liittynyt
27.2.2006
Viestit
557
Muuten taitaisi sitten onnistua, mutta Suomi24:ssä joku sanoi, että video täytyisi muuttaa motionJPEG:ksi jolloin sen voi kääntää. Aika vaikea löytää ilmaisohjelmaa tuon tekemiseen.
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Outoa on kuunnella ääniä takaperin. Tai ehkä on kuulossa jotain vikaa ja äänet kuuluukin oikein, kun kuuntelee nurinpäin. :eek:
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Löytyy muuten itseltäkin boksi jolla tuo on mahdollista, ilman ääniä kuitenkin. Topfield 5100.
 
Ylös