Ämpärimäärä-poll

Montako ilmaista ämpäriä tarvitaan, että jonotat kolme tuntia?

  • 1

    Äänet: 1 5,3%
  • 2

    Äänet: 1 5,3%
  • 5

    Äänet: 0 0,0%
  • 10

    Äänet: 0 0,0%
  • 20

    Äänet: 1 5,3%
  • 50

    Äänet: 0 0,0%
  • 100

    Äänet: 3 15,8%
  • 1000

    Äänet: 3 15,8%
  • 10000 +

    Äänet: 2 10,5%
  • En jonota ämpäreitä

    Äänet: 8 42,1%

  • Äänestäjiä yhteensä
    19

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Hei. Olen ymmärtänyt, että ihmiset jonottavat, oikein jonoina jonottavat, ilmaisia ämpäreitä. Noita lieriömallisia muovisia kantoastioita ja kerrassaan huikeita designtuoteita.


Kysytäänkin nyt, että mikä määrä ilmaisia ämpäreitä sinulle itsellesi saisi sinut jonottamaan marraskuussa ulkona esimerkiksi kolme tuntia? Seuranasi muita ämpärihimoisia tallaajia.



Polli tahtoo tulla.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Venäläisiä sinkkiämpäreitä voisin jonottaa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Jos kyse olis tyhjistä muoviämpäreistä, niin 10 000kpl voisi olla riittävä syy.
Sillä oletuksella että kaikki muut jonottajat ei sais samaa määrää. Jos vaikka 500 sälliä sais Alpun Muoviämpäri OY:stä jokainen 10 000 muoviämpäriä messiin, niin niiden markkina-arvo ei taivaita hipoisi.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Polli asiaankuuluvasti jaskattu. Olis pitänyt laittaa isompia lukuja. I'm a fuckface.

Jonottaisin kyllä ämpäreitä, mutta niitä täytyisi tosiaan olla tulossa yli sata. Esim. 5000 ämpäriä olis jo jonotettava määrä. Eli ihan muutamalla sadalla ämpärillä en kekkuloisi jonossa kekkuleeraamassa.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
En jonota ämpäreitä. En vaikka pohtisi asiaa sikäli, että ilmaiset sadat ämpärit myymällä käärisi hirvittävän määrän tuohta. Olen skeptinen ämpärien edelleenmyymisen onnistumisesta järkevin ponnisteluin.
Huutonettiin vaan "Muoviämpäri 0.1e/kpl 200 000kpl".
Vitummoinen touhu ja härdelli päälle. Postittelis niitä ympäri maata ja täyttelis postiennakkolappuja. Lopputuloksena sukeltais Tammerkoskeen käteen teipattuna ämpäri täynnä sepeliä.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Yhtä ämpäriä, jos sisältö useamman satasen arvoinen. Tokiksen ilmaisämpärin sisältö ei taida järin arvokas olla. Jotain piparia ja nenäliinoja niissä lie.

Muutama vuosi sitte töissä laitettiin toista tuhatta 15 litran ämpäriä jätepuristimeen, kun niissä oli väärä etiketti. Olis kai ne voinu vaikka Mehelle lahjoittaa.
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
En kyllä kolmea tuntia viettäisi ämpärijonossa, vaikka saisin niitä 10000 kpl.
 

Örfil

Guest
Markoj sanoi muu taannoin vatipääksi.

Loukkaannuin tunnin ajaksi aivan suunnattomasti.

Mutta Markohan on mun salarakkaus. Rakkaus kestää kaiken.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Satoja ämpäreitä hakisin, koska huuto.netissä/tori.fissä esim 1000 uuden ämpärin erästä voisi hyvin pyytää 100-200 euroa. Pääsee nippa nappa tuntipalkalle.
Mää laskin ton 10 000 sen mukaan että lähin halpahalli ostanis ne vaikka 5cnt/kpl.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Mitähän sitä tosiaan niillä kymenellätuhannella ämpärillä tekisi? Kaikkein järkev... no jotain tarkoituksen- tai johdonmukaisinta tai semmosta jutskaa, niin vois laittaa lehteen ilmoituksen, että torilla jaossa 10000 ämpäriä ilmaiseksi, yksi per "asiakas". Sitten vaan menisi mainittuna päivänä jakamaan ne ämpärit ihmisille ja antaisi haastatteluja lukuisille tiedotusvälineille, että mitä ja miksi ja hä?
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Pitäähän sitä jonkun olla paikallisena veikkohurstina.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mitähän sitä tosiaan niillä kymenellätuhannella ämpärillä tekisi? Kaikkein järkev... no jotain tarkoituksen- tai johdonmukaisinta tai semmosta jutskaa, niin vois laittaa lehteen ilmoituksen, että torilla jaossa 10000 ämpäriä ilmaiseksi, yksi per "asiakas". Sitten vaan menisi mainittuna päivänä jakamaan ne ämpärit ihmisille ja antaisi haastatteluja lukuisille tiedotusvälineille, että mitä ja miksi ja hä?
Ja sitten kertois medialle että "se olin itseasiassa minä joka en sateenkaarilipun ja lonkkutölkin siihen kuvana shoppasin".
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Ja sitten kertois medialle että "se olin itseasiassa minä joka en sateenkaarilipun ja lonkkutölkin siihen kuvana shoppasin".
Joo! Kaikki lehdet kirjoittaisivat miten en ole pelkästään suuri hyväntekijä jakaessani ihmisille ämpäreitä vaan myös taitava ja lahjakas kuvankäsittelijä. Sit mulla nousis maine päähän ja alkaisin kertoa juorulehdille kaikista mitättömistä mulle tapahtuneista jutuista ja etuilisin kaupan kassajonossa huutaen kovaan ääneen: "Ettekö te tiedä kuka minä olen?" ja joku kuvaisi siitä kännykällään kuvan seiskaan lähetettäväksi ja sitten selittäisin lehdessä miten koko episodi oli väärinkäsitystä ja ... ... enpä taida mennä jonottamaan niitä 10000 ämpäriä vaikka tunnissakin saisi ne :eek:.
 
Ylös