Avatarin asettaminen

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Olen ajatellut laittaa itselleni avataria, mutta mistään ei löydy valikkoa, mistä se vaihdetaan. Olen katsonut jo profiilin muokkaamisen ja avatarin muokkaamisen, mutta kummastakaan ei löydy avatarin asettamis-mahdolllisuutta.
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Avatar-mahdollisuus on vain VIP-jäsenillä. VIP-jäseneksi pääsee maksamalla muistaakseni 20e. Lisäohjeita voit kysyä nimimerkiltä Antti.
 

Quasimodo

Well-known member
Liittynyt
30.6.2008
Viestit
5455
Sijainti
Helsinki
Aha, ok. Ei sitten ihme, että en pystynyt laittamaan avataria :ahem:
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
burb sanoi:
Avatar-mahdollisuus on vain VIP-jäsenillä. VIP-jäseneksi pääsee maksamalla muistaakseni 20e. Lisäohjeita voit kysyä nimimerkiltä Antti.
Olen aina miettinyt, että aika tyyris hinta mahdollisuudesta luoda avatar, polleja ja saada ns respectiä :nope: pitäisi olla enemmän houkutusvoimaa tai halvempi hinta, halusi foorumin ylläpitoa tukea sitten kuinka paljon tahansa.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Vice sanoi:
Olen aina miettinyt, että aika tyyris hinta mahdollisuudesta luoda avatar, polleja ja saada ns respectiä :nope: pitäisi olla enemmän houkutusvoimaa tai halvempi hinta, halusi foorumin ylläpitoa tukea sitten kuinka paljon tahansa.
Onko tuo nyt muka tyyristä? :nope:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vice sanoi:
Ei meillä kaikilla ole rahaa joka paikkaan :nope:
Sitten sä käytät sen 20:ympisen mihin haluat ja lopetat ruikuttamisen täällä.;)

Baarissa toi 20 menee aika äkkiä.:ahem:

Mulla taksi kaupungilta himaan ottaa jo 38 egee. Sillä sais Patriotille ja sulle melkeen vipin.:eek:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Vice sanoi:
Olen aina miettinyt, että aika tyyris hinta mahdollisuudesta luoda avatar, polleja ja saada ns respectiä :nope: pitäisi olla enemmän houkutusvoimaa tai halvempi hinta, halusi foorumin ylläpitoa tukea sitten kuinka paljon tahansa.
Alunperinhän tuo kaksikymppiä lähti siitä että f1-foorumilaiset halusivat vapaaehtoisesti tukea f1-forumia, jotta se ei kaatuisi kokonaan. Tuesta kiitoksena Antti antoi tukijoille VIP-oikeudet. Myöhemmin sitten muutkin hahmot halusivat tietty noita vip-oikeuksia, joten silloin otettiin tuo 20€ hinnaksi tasapuolisuuden nimissä.

Tämä nyt ihan lyhyenä selostuksena, että te uudet hahmotkin ymmärrätte tuon 20€ hinnan taustan.

Omasta mielestäni tuo hinta on muutenkin ihan hyvä. Se on pieni ja nimellinen hinta, mutta kuitenkin sen verran suuri, että estää mahdolliset avatar-häiriköinnit.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
20€ on aika paljon yhdestä kuvasta. Ehkä otan sitten jos forum meinaa joskus kaatua. Suomen ykkösmoottoriurheilupalstan olemassaolosta se ei ole paljon. Eikös nuo mainokset tuota aika hyvin meanwhile...
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Zaikom sanoi:
20€ on aika paljon yhdestä kuvasta. Ehkä otan sitten jos forum meinaa joskus kaatua. Suomen ykkösmoottoriurheilupalstan olemassaolosta se ei ole paljon. Eikös nuo mainokset tuota aika hyvin meanwhile...
Minulla on ainaskin adblock:rolleyes: ...Kaksikymppiseen kuuluu POLLINtekomahdollisuus:ahem: :ahem: :ahem:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Zaikom sanoi:
20€ on aika paljon yhdestä kuvasta. Ehkä otan sitten jos forum meinaa joskus kaatua. Suomen ykkösmoottoriurheilupalstan olemassaolosta se ei ole paljon. Eikös nuo mainokset tuota aika hyvin meanwhile...
Niin.. kuten sanoin niin se 20€ ei ole periaatteessa hinta vip-oikeuksista, vaan se on juuri se tukiraha, jonka ansiosta saa sitten vip-oikeudet. Tai näin olen asian itse mieltänyt.

Joo mainokset (tai foorumia pyörittävän firman muut bisnekset) ilmeisesti tuottavat, koska vastaavanlaista hätähuutoa rahojen ehtymisestä ei ole nyt tullut.
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Juuri näin kuten Jacques ilmaisi. Kyseessä ei ole Avatar-maksu vaan alunperinkin tukimaksu, joka lähti liikkeelle v. 2004, kun jouduin varmistamaan F1-Forumin jatkon "omasta pussista".

Luonnollisesti VIPeille on yritetty keksiä vastinetta mahdollistamalla mm. kaikki vBulletinin toiminnot VIPeille. Hinta on varmasti sopiva, koska se ei ole vuosimaksu vaan se on kerätty kerran ja monien kohdalla alkuperäinen 12 kk voimassaoloaika on nyt ylittänyt 4 vuotta. Jatkossa tarkoitus ei ole kerätä maksuja käyttäjiltä vaan yrittää saada mainostajia, kuten kaikki muutkin verkkopalvelut.

Nyt tilanne on parempi, koska melko kallis palvelinvuokra pystytään maksamaan muutaman mainostajan avulla. Ostin muuten myös vBulletinin päivityksen, joka asennetaan kohta. Sisällön (uutisten) kehittämiseen ei valitettavasti ole taloudellisia mahdollisuuksia, koska suuri osa ajastani menee muiden sivustojen kanssa.
 

Moss

melkein mestari
Liittynyt
27.1.2008
Viestit
1546
Antti sanoi:
Ostin muuten myös vBulletinin päivityksen, joka asennetaan kohta.
Saisiko kärsimätön tietää, mitä uusia ominaisuuksia päivitys tuo mahdollisesti mukanaan?
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Juu. 20€ meni silloin joskus, näemmä vuonna 2004. Huima 5€/vuosi näemmä tällä hetkellä ja kun forumilla viettää aikaa ns "pirusti" niin heh heh.
Johan sitä juo Pepsi Maxia 20€:llä alle viikossa. :D
 

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
1128
Sijainti
Brave New World
Ei 20€ ole loppujen lopuksi edes paha hinta V.I.P-oikeuksista. Siis tuonhan maksaa jo pelkästään tukimielessäkin, että on aika turha valittaa tuosta maksukysymyksestä.

Ite en kyllä ihan vielä viitsi hankkia :eek: - kasvatetaan nyt ihan vaan postausmääriä eka ja katellaan vasta sitten pitäiskö hankkia V.I.P-jäsenyys.. :)
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Eiks näitä pollinteko- ja avatar-juttuja nyt viimenään sais yhdeksi stickyksi, jottei tarvis jokaisen erikseen aina kysellä..? :doubtful:
 
Ylös