Parempi idea olisi asettaa sääntökirjaan määritys, joka vaatii kaikkien P1-kilpureiden olevan coupeja, ja LMP2 jätettäisiin kokonaan avonaiseksi (niinkuin se on suurimmaksi osaksi nytkin). Average Joetkin erottaisivat luokat heti toisistaan.Jellinek sanoi:LM-protot: umpinaisina :frank:
Joo, tarkemmin ajateltuna noin se olisi hyvin loogista.Parempi idea olisi asettaa sääntökirjaan määritys, joka vaatii kaikkien P1-kilpureiden olevan coupeja, ja LMP2 jätettäisiin kokonaan avonaiseksi (niinkuin se on suurimmaksi osaksi nytkin). Average Joetkin erottaisivat luokat heti toisistaan.
Juuri tätä mieltä minäkin olen ollut. Luultavasti koska olen aika average joe endurance-kisojen suhteen.Parempi idea olisi asettaa sääntökirjaan määritys, joka vaatii kaikkien P1-kilpureiden olevan coupeja, ja LMP2 jätettäisiin kokonaan avonaiseksi (niinkuin se on suurimmaksi osaksi nytkin). Average Joetkin erottaisivat luokat heti toisistaan.
tuollaiset lentävän esineen aiheuttamat onnettomuudet ovat onneksi harvinaisia. Katettu ohjaamo tuo toisenlaiset riskit onnettomuustilanteissa kunautosta poistuminen on hitaampaa ja toisaalta myös katteen särkyminen kolarissa voi aihettaa vammoja.Mitä varsinaiseen aiheeseen tulee, niin Surteesin ja Massan onnettomuudet saivat vakavasti miettimään kuinka olennaista avo-ohjaamo on avopyöräisille luokille.
Mitäpä jos kate ois samanlainen, kuin hävittäjissä. Heittoistuimen vois jättää pois, mutta se kuvun irrotus samantapaisella systeemillä hätätilanteissa.tuollaiset lentävän esineen aiheuttamat onnettomuudet ovat onneksi harvinaisia. Katettu ohjaamo tuo toisenlaiset riskit onnettomuustilanteissa kunautosta poistuminen on hitaampaa ja toisaalta myös katteen särkyminen kolarissa voi aihettaa vammoja.
No jaa, ne räjäytyspanokset kilpa-auton ohjaamossa eivät ihan heti kuulosta turvaallisuutta lisääviltä.Mitäpä jos kate ois samanlainen, kuin hävittäjissä. Heittoistuimen vois jättää pois, mutta se kuvun irrotus samantapaisella systeemillä hätätilanteissa.
Pikainen kuukletus kertoi, että paineilmaakin noissa käytetään. Sitähän on saatavilla f1-autossa nykykokoonpanollakin. Tiedä sitte kuinka paljon se vaatis lisäkapasiteettia.No jaa, ne räjäytyspanokset kilpa-auton ohjaamossa eivät ihan heti kuulosta turvaallisuutta lisääviltä.