banniehdotus

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mielestäni nimimerkki Gilles fani vain pilkkaa kirjoituksillaan legendaarista kuljettajaa (tai oikeastaan useita legendaarisia kuljettajia). Hän sanoo ettei edes pyri älykkääseen keskusteluun, joten tarviiko meidän tuollaista kirjoittelua katsella?

Muutenkin tuo topic "Maailmanmestaruus vuonna 1982?" rikkoo kyllä mielestäni chat-etiketti sääntöjä ja niiden rikkominen juniorina pitäisi kyllä johtaa automaattisesti banniin.

Tässä Gilles fanin kommentteja:

Jos Gilles Villeneuve ei olisi kuollut vuonna 1982 olisiko se voittanut maailmanmestaruuden vuonna 1982? Ite oon sitä mieltä et olisi! mestaruus meni väärälle tyypille! olis ees menny Pironille eikä Kekelle joka on täys pelle!!
MItäs mieltä te ootte?
-------------------------------
Sorry kaikki!!! mä en tarkottanu sitä ihan tollee!! tietyst mä arvostan Kekeä sehän pääs ykkösii ajamaa! mut mä vaa oon sitä mieltä et se mestaruus ois kuulunu Gillesille! Keken vuoro ois ollu sit vaik vuonna 83. Ei Gilles ois ajanu enää kauaa jos se ois voittanu MM. Keke sen sijaan ajo monta vuotta sen voiton jälkeen... Villeneuve ois kyllä sähläilly niin paljon et se mestaruus ois menny Pironille...tai sit ei =) Sorry jos nää mun mielipiteet haittaa teitä mut ei voi mitää... täälhän voi sanoo ihan vapaast mitä ajattelee vai oonko erehtyny?
--------------------------------
En mä yrittänykkää saada mitää älykäst keskusteluu tänne! Mä ilmasin mielipiteeni ja halusin tietää oonko ainoa joka ajattelee noin...? Se on ihan oikein et kellä on kauden lopus eniten pisteitä nii se voittaa, sama juttu jos Irvinen ois pitäny voittaa mestaruus tänä vuonna ja se olis menny kuolemaa, De la Rosa ois ollu sen jälkee vahvoilla...sen jalat ois katkennu ja Räikkönen ois tullu ja voittanu mestaruuden! Toivattavast se aika tulee joskus että Räikkönen voittaa...ja jos te luulette etten mä arvosta suomalaiskuskeja nii erehytte pahast!
Takaisin lastentarhaan! Sanoisin minä.. :)

<small>[ 08-12-2002, 12:38: Message edited by: Jacques ]</small>
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Millä perusteella teidän mielestä pitäis bannata? Okei ei noi ehkä kaikkein viisaimpia kommentteja ole, mutta missä on raja - saako nykyään bannin tyhmästä kommentoinnistakin?
Ett silleen!!!!!!!1
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Frank:
Kaikki tässä otsikossa esiintyneet hahmot tulisi bannata..
Kannatan, Jacques, Patriot, jaska ja Fränk banniiin vaan, mieluiten ikuiseen!!!!!
Ett silleen!!!!!!!1
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
jaska:
Millä perusteella teidän mielestä pitäis bannata? Okei ei noi ehkä kaikkein viisaimpia kommentteja ole, mutta missä on raja - saako nykyään bannin tyhmästä kommentoinnistakin?
Ett silleen!!!!!!!1
Niin, ehkä jonkinlainen varoituskin voisi riittää. Sanotaan että jos kyseinen kirjoittelija jatkaa tuota samaa linjaa varoituksista huolimatta, niin silloin ainakin voisi jotain bannia asettaa?

Tuossa topicissahan Gilles fani heittää ilmoille aika kovia väitteitä ilman ainuttakaan kunnon perustetta. Tekstin perusteella Gilles fanilla ei tuntuisi olevan mitään faktatietoja, kaikki vain mutua. Toisaalta voi olla mahdollista että kyseessä on jonkun kaksoisnikki, vai voiko?
 

Frank

Heimosoturi
Liittynyt
26.1.1999
Viestit
6643
Sijainti
Äänisen Aallot
Jacques:
jaska:
Millä perusteella teidän mielestä pitäis bannata? Okei ei noi ehkä kaikkein viisaimpia kommentteja ole, mutta missä on raja - saako nykyään bannin tyhmästä kommentoinnistakin?
Ett silleen!!!!!!!1
Niin, ehkä jonkinlainen varoituskin voisi riittää. Sanotaan että jos kyseinen kirjoittelija jatkaa tuota samaa linjaa varoituksista huolimatta, niin silloin ainakin voisi jotain bannia asettaa?

Tuossa topicissahan Gilles fani heittää ilmoille aika kovia väitteitä ilman ainuttakaan kunnon perustetta. Tekstin perusteella Gilles fanilla ei tuntuisi olevan mitään faktatietoja, kaikki vain mutua. Toisaalta voi olla mahdollista että kyseessä on jonkun kaksoisnikki, vai voiko?
Kaksoisnikiltähän tuo haiskahtaa aivan kuten kaikki hahmot tässä otsikossa.

Ja harvalla täällä ikinä on faktatietoa ollut, kaikki on kuitenkin meitin tasosilla mutua.

Noin niin kuin vakavissaan, kröhöm, minäkin paheksuin tuon nimimerkin toimintaa heti kun sen juttuja luin, aivan kuten paheksuin kaikkia tässä otsikossa esiintyneitä hahmoja.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
niinno, luettuani bernien kommentin gillesfanin toisessa topicissa, niin varoituskin tuntuu tarpeettomalta. wink
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Jos Bannaus on liikaa rankaa kertalaakista niin ainakin kommenttien & topiccien nopea deletoiminen pistää miettimään mihinkäs ne jatkuvasti katoavat, josta fiksu ottaa opikseen ja ääliö häipyy bittiavaruuteen?
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
"Aika kovia väitteitä"??? No jaa, onhan täällä nähty "aika kovia väitteitä" jostain Jacques Villeneuvestakin, joka on lähinnä yliarvostettu pelle F1-piireissä.

Pankaa ne hiekkaämpärit nyt takas maahan, putsatkaa kurahaalarinne ja menkää mehulle. Ei kai nyt ketään perkele bannata voi sen takia, jos on sitä mieltä, että Keke voitti "hieman varkain" maailmanmestaruutensa vuonna 82 :confused:

Ja mitä ilmaisutaitoon tulee... kaikki ei ole syntyneet runebergeiksi. Peace!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Noppis: Olet oikeassa, ylireagoin, häpeän.

"aika kovia väitteitä" jostain Jacques Villeneuvestakin, joka on lähinnä yliarvostettu pelle F1-piireissä.
Sulla oli tuossa muuten pari kirjoitusvirhettä. Villeneuvehan on aliarvostettu legenda. Sitähän sä tarkoititkin? wink
 

Norman

Well-known member
Liittynyt
4.10.2000
Viestit
6037
Sijainti
( Y )
Ei noin heppoisin eväin voi banniin päästä. Pitää olla paljon kirosanoja ja isoja mustia kirjaimia.
 
Ylös