Blondi vai Brunette?

  • Viestiketjun aloittaja lara
  • Aloituspäivämäärä

Blondi vai Brunette?


  • Äänestäjiä yhteensä
    55
  • Äänestys suljettu. .

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Mietiskelin tuossa kun päätin värjätä hiukset taas pitkästä aikaa tummanruskeiksi, että kumpikohan nyt sittin oli parempi..
Platina blondi vai tumman ruskea...

Kaikki siinä välilläkin tuli koettua kuten te ehkä ootte täältä lukeneet, mutta tässä on kuitenkin se ultimate kaksintaistelupari. On aina olllut ja aina tuleva.

Eli kumpi miellyttää silmää enempi nainen jolla on vaaleat hiukset vaiko tummaverikkö?
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24206
Sijainti
lappeen Ranta
Mietiskelin tuossa kun päätin värjätä hiukset taas pitkästä aikaa tummanruskeiksi, että kumpikohan nyt sittin oli parempi..
Platina blondi vai tumman ruskea...

Kaikki siinä välilläkin tuli koettua kuten te ehkä ootte täältä lukeneet, mutta tässä on kuitenkin se ultimate kaksintaistelupari. On aina olllut ja aina tuleva.

Eli kumpi miellyttää silmää enempi nainen jolla on vaaleat hiukset vaiko tummaverikkö?
Se riippuu naisesta, jollekin sopii vaaleat hiukset ja jollekin tummat. Ja jollekin minkä väriset vaan.

edit. Että toivottavasti tästä viestistä oli apua värin valitsemisessa :).
edit2. Oli näemmä pollikin, äänestin "joku muu, mikä?" ts. mikä vaan, naisesta riippuen
 
Viimeksi muokattu:

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Se riippuu naisesta, jollekin sopii vaaleat hiukset ja jollekin tummat. Ja jollekin minkä väriset vaan.
Ei tuo ei käy!
Oon varma että jos mietitte että baarissa kävelee vastaan identtiset kaksoset, toisella vaalea ja toisella tumma tukka niin kumpaan se katse hakeutuu ensin?
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Ei tuo ei käy!
Oon varma että jos mietitte että baarissa kävelee vastaan identtiset kaksoset, toisella vaalea ja toisella tumma tukka niin kumpaan se katse hakeutuu ensin?
Blondi, blondi, blondi! Kyllä se on aina enemmän wau, oli tilanne sitten mikä hyvään. Jopa tuollainen höpöhöpöjuttu, mutta siltikin. Blondi.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Se riippuu naisesta, jollekin sopii vaaleat hiukset ja jollekin tummat. Ja jollekin minkä väriset vaan.

edit. Että toivottavasti tästä viestistä oli apua värin valitsemisessa :).
edit2. Oli näemmä pollikin, äänestin "joku muu, mikä?" ts. mikä vaan, naisesta riippuen
Haha! Mä en oo niitä naisia jotka menee kampaamoon ja sanoo haluavansa jotain uutta..-Mutta ei lyhempää kun mun poikaystävä tykkää pitkistä hiuksista. Ja se sano et väriä ei kans saa muuttaa..

Ei ei. Mun eksä sano et mun pitää kasvattaa tukkaa koska se on aina pitänyt pitäny pitkätukkaisista naisista. Menin parturiin leikkasin lyhyen ja ilmoitin et nytpä on eka kerta sit lyhyttukkaisen kans eikä se sit enää koskaan mitään negatiivista kommentoinutkaan.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24206
Sijainti
lappeen Ranta
Haha! Mä en oo niitä naisia jotka menee kampaamoon ja sanoo haluavansa jotain uutta..-Mutta ei lyhempää kun mun poikaystävä tykkää pitkistä hiuksista. Ja se sano et väriä ei kans saa muuttaa..
:doubtful: Mitäs tossa sit jää jäljelle jos ei saa lyhennyttää eikä värjätä? :idea: Hiusten pesu!
Ei ei. Mun eksä sano et mun pitää kasvattaa tukkaa koska se on aina pitänyt pitäny pitkätukkaisista naisista. Menin parturiin leikkasin lyhyen ja ilmoitin et nytpä on eka kerta sit lyhyttukkaisen kans eikä se sit enää koskaan mitään negatiivista kommentoinutkaan.
Noilla lihavoiduilla kohdilla ei vissiin kuitenkaan ole yhteyttä toisiinsa?
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
:doubtful: Mitäs tossa sit jää jäljelle jos ei saa lyhennyttää eikä värjätä? :idea: Hiusten pesu!

Noilla lihavoiduilla kohdilla ei vissiin kuitenkaan ole yhteyttä toisiinsa?
Ei. Tuo tapahtui ekan vuoden sisällä ja suhde kesti 5 vuotta joten en usko et se noin katkera oli.. :)
 

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Liittynyt
15.4.2008
Viestit
1128
Sijainti
Brave New World
Blondi on ehkä mun makuun enemmän.

Toisaalta, jos on sopiva brunette niin mikä, ettei..
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16904
Joo naisesta kii... Joillekkin sopii myös redhead tai sitten ihan sellanen jännä sininen. ;)
 
Ylös