Brasilian GP 2018 - Jälkihöyryt

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7514
Hieno kisa, mutta Oconin tempusta jäi aika paha maku. Red Bull oli kyllä ihan omaa luokkaansa.
 

odetus

Well-known member
Liittynyt
18.10.2006
Viestit
1926
Toto pyörittää koko sirkusta miten tahtoo. Paljonkohan maksoi Oconille tuostakin niitistä? :yuck:
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5718
Mielenkiintoinen kisa, vaikka ei vettä tullutkaan. Max oppi, että radalla saattaa olla muitakin p...reikiä, kuin hän itse. Ei haittaa mua ainakaan tuo osuma.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mielenkiintoinen kisa, vaikka ei vettä tullutkaan. Max oppi, että radalla saattaa olla muitakin p...reikiä, kuin hän itse. Ei haittaa mua ainakaan tuo osuma.
<----;)
Ei varmaan kun ei osunut sinuun.
 
Viimeksi muokattu:

Bunder

Well-known member
Liittynyt
21.2.2017
Viestit
835
Kunhan ei nyt Totolla lähtisi käsistä juhliminen ja shampanjan juonti ja löydetä huomenna makaamasta krapulassa ilman vaatteita jostain Sao Paolon slummialueelta :dunno: :nope:
 

henrizio

väärinkäyttäjä
Liittynyt
21.4.2007
Viestit
2209
Kyllähän sitä voi yrittää unlapata itsensä. Oconilla oli rengasetu ja parempi nopeus siinä vaiheessa.

Verstappen taas maksaa oppirahoja. Olisi voinut ottaa vähän rauhallisemmin ja voittaa helposti.
 

Pede

Well-known member
Liittynyt
1.2.2018
Viestit
54
Verstappen voi pullistella vapaasti, hän ei ole tehnyt koskaan mitään väärää.
 

Crumb

Well-known member
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
274
Olipa erikoinen tapa ratkaista kisa. Liekö tällaista aiememmin tapahtunut, että voittoon ajeleva kolaroi kierroksella ohitettavan kanssa? Ei yhtäkkiä tule mieleen.

Kimiltä hyvä ajo. Kun on tallikaveriaan parempi koko kisan, sekin riittää. Jäi kyllä vaikutelma, että Vettel halusi kiittää Kimiä vuosista. Seuraavan tallikaverin kanssa tuskin yhtä mutkatonta tiimityö.
 

Antti82

Well-known member
Liittynyt
27.5.2005
Viestit
1303
Mä toivon että FIA ottaa tiukan linjan siihen että yhdenkään tallin yhdenkään työntekijän fyysistä koskemattomuutta ei loukata. Ei missään tilanteessa eikä missään tapauksessa.
 

Irwin

Well-known member
Liittynyt
13.7.1999
Viestit
4079
Olipa erikoinen tapa ratkaista kisa. Liekö tällaista aiememmin tapahtunut, että voittoon ajeleva kolaroi kierroksella ohitettavan kanssa? Ei yhtäkkiä tule mieleen.

Kimiltä hyvä ajo. Kun on tallikaveriaan parempi koko kisan, sekin riittää. Jäi kyllä vaikutelma, että Vettel halusi kiittää Kimiä vuosista. Seuraavan tallikaverin kanssa tuskin yhtä mutkatonta tiimityö.
Montoya kolaroi 2000-luvun alussa muistaakseni kierroksella ohitettavan Arrowssin kanssa. Oli Brasilian GP, ja kuski saattoi jopa olla Verstappen.
 

hila

A-sijan Tuntija
Liittynyt
22.5.2014
Viestit
4194
Sijainti
Maalla
Jopa C Moren JälkiHöyryissä lämpö nousee ... :)
Toni sanoo suorat sanat Ossille.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös