Call of Dut 4: Modern Warfare

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Demo tuli pelattua ja näyttäis vahvasti olevan paras fps-peli, mitä on tullut tahkottua. Grafiikka miellytti ainakin omaa silmää, ja peli pyörikin täysin ongelmitta. Pelattavuus oli tuttua CoD:tä ,eli jos joskus on pelannut pelisarjan aiempia osia, pystyy tätäkin pelaamaan täysin ongelmitta. Äänimaailma tuntui myös onnistuneelta.

Nykyaikaan siirtyminen vaikuttaisi onnistuneelta. Modernit aseet ja kulkuneuvot tuovat kaivattua vaihtelua, mielestäni toinen maailmansota tuli kaluttua pelirintamalla läpi jo liiankin perusteellisesti.

Discshopin mukaan julkaisupäivä on ensikuun yhdeksäs. En kyllä malta joululahjatoiveeksi pistää.

edit: No niin, otsikosta puuttu y, mutta so not...
 
Viimeksi muokattu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Pistinpä imutukseen. On siinä demollakin jo kokoa kun yli 1,3 gigaa. :)

Kannattaa imuttaa tuolta. Oli selkeesti nopein noista, jotka eivät vaadi rekisteröitymistä. Muista sain tollasta 130-140 kilon nopeudella mutta tuolta tulee megaa sekunnissa: http://www.gamershell.com/news/42407.html
 
Viimeksi muokattu:

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Varasin viikolla kanssa ja perjantainahan sen pitäisi tulla. Monia demoja on kokeiltu vuosien varrella, eikä kovin monesta ole jäänyt yhtä hyvä maku, kuin tästä. Putkijuoksuahan se toki oli, mutta ainakin omasta mielestäni sen verran hienosti toteutettua, että pakko se on hommata.
Päivällä pelailin Time Shift-nimistä demoa, joka oli myös mielenkiintoinen tuttavuus, kannattaa kokeilla. Pelissä pystyy hidastamaan ja pysäyttämään aikaa ja menemään ajassa taaksepäin. Oli nätisti tehty tuo pysäytysefekti, sadepisaratkin jäi paikoilleen, ja kun vihulaisia ampuu, niin ne saavat osuman, mutta kellahtavat nurin vasta, kun aika alkaa taas kulkea.
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Eipä tarvinnut peliin pettyä, vaikka pitempikin olisi voinut olla. Räiskintäpelejä on tullut tahkottua vuosien mittaan jos jonkinlaista, mutta tämä nousee selväksi ykköseksi.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Njoo, pelasin läpi ja loppu oli..ööhh...hieman erikoinen. Muuten tuo on ihan sitä sitä samaa mihin näissä on jo totuttu.
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Oli samaa joo, mutta hiton upea peli kaiken kaikkiaan. Itte oon pari kertaa tahkonnut läpi jo ja sieltä täältä pelaillut kenttiä. Toivottavasti laajennuksia julkaistaan tulevaisuudessa, sillä lyhythän tuo oli.
Hyvin pyörii korkeillakin asetuksilla, toisin kuin esim. MoH Airborne, jossa grafiikat piti tiputtaa hyvinkin alas, ennenkuin pyöri tökkimättä.
Snaipperi-kenttä oli pirun hieno, ghillie-puvut nätisti tehty ja tunnelma tuossa kentässä erittäinkin :thumbup: .
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
PeeVee79 sanoi:
Oli samaa joo, mutta hiton upea peli kaiken kaikkiaan. Itte oon pari kertaa tahkonnut läpi jo ja sieltä täältä pelaillut kenttiä. Toivottavasti laajennuksia julkaistaan tulevaisuudessa, sillä lyhythän tuo oli.
Hyvin pyörii korkeillakin asetuksilla, toisin kuin esim. MoH Airborne, jossa grafiikat piti tiputtaa hyvinkin alas, ennenkuin pyöri tökkimättä.
Snaipperi-kenttä oli pirun hieno, ghillie-puvut nätisti tehty ja tunnelma tuossa kentässä erittäinkin :thumbup: .

Mä pelasin just tätä ennen nimenoman ton Moh Airbornen. Mulla ainakin toimi se jotenkin silleen kummallisesti että tökki aina ekat 15 sekkaa ja sitten alkoi toimia ihan hyvin kaikkein rajuimmillakin asetuksilla.

Laajennuksia sais tosiaan tulla tähän CoD Neloseen, hyvä peli ja graafisesti erittäin näyttävä mutta tosiaan auttamatta ihan liian lyhyt.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jonkki sanoi:
Onkos COD4:ssä kunnon co-operative kampanjaa tahi missioneja?
Kysy sama Suomeks niin osaan ehkä vastatakin. Nyt mulla ei kyllä oo hajuukaan mitä kysyit vaikka olen tuon jo kahteen kertaan pelannut läpi. :confused:
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kysy sama Suomeks niin osaan ehkä vastatakin. Nyt mulla ei kyllä oo hajuukaan mitä kysyit vaikka olen tuon jo kahteen kertaan pelannut läpi. :confused:
Sama vika, ei mitn käsitystä.
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
ÖRR. Suomeksi: Voiko pelata usean ihmispelaajan kanssa "samalla puolella" vihollista (tekoäly useimmiten) vastaan netin yli. Eli vaikka minä, R&K ja PV voitas kolmisteen hakata muutamat vihut yhteistyössä :p. Tuo siis hypoteettisesti, sillä en kyseistä peliä omista, mutta kiinnostais.

Kampanja = kokonainen stoori, eli vaikka samat tehtävät kuin yksinpelissä, mutta usean pelaajan kesken, tai joku yksinpelistä irrallinen kokonaisuus.

Mission = yksittäinen tehtävä, esimerkki: "tapa vastustajien johtaja ja pelasta siviilit".
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
En ole pitkään aikaan pelannut tietokonepelejä, mutta nyt kun kokeilin tätä, niin totesin, että olen pudonnut totaalisesti kelkasta:
Runar ja Kyllikki: Maanantai 19-11-2007, 02:33 Jahas, 6,3 gigaa koko paketti. Tarttis joku päivä asentaa kun ois aikaa.

Runar ja Kyllikki: Tiistai 20-11-2007, 00:14 Njoo, pelasin läpi ja loppu oli..ööhh...hieman erikoinen. Muuten tuo on ihan sitä sitä samaa mihin näissä on jo totuttu.
Itse olen nyt parina iltana pelannut, eikä ole harmainta aavistustakaan miten lähellä loppua olen. Mutta vanhuus ei kai tule yksin :D
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Jonkki sanoi:
ÖRR. Suomeksi: Voiko pelata usean ihmispelaajan kanssa "samalla puolella" vihollista (tekoäly useimmiten) vastaan netin yli. Eli vaikka minä, R&K ja PV voitas kolmisteen hakata muutamat vihut yhteistyössä :p. Tuo siis hypoteettisesti, sillä en kyseistä peliä omista, mutta kiinnostais.

Kampanja = kokonainen stoori, eli vaikka samat tehtävät kuin yksinpelissä, mutta usean pelaajan kesken, tai joku yksinpelistä irrallinen kokonaisuus.

Mission = yksittäinen tehtävä, esimerkki: "tapa vastustajien johtaja ja pelasta siviilit".

Mä en yleensä noista nettipeleistä ole kiinnostunut, mutta ihan tuon kysymyksen takia kokeilin.
Siellä ei pelata tekoälyä vastaan vaan toisia pelaajia ja siellä on mahdollisuuksina pelata vaikkapa joukkueena deadmatchia yms. yms. tai sitten vaikkapa niin että tarkoituksena on vain tappaa toisia nettipelaajia ja jokainen edustaa vain itseään.
Noita missioneita ne kai on kaikki. Jossain täytyy vaikkapa vallata "headquarters" ja puolustaa sitä, jossain valloitetaan lippuja, jossain räjäytellään vihollisen kohteita jne. jne.
Se, joka laittaa palvelimen pystyy, päättää mitä siellä pelataan. Samallalailla kuin esim. Sniper Elitessä.
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Matxi sanoi:
Kuinka rautaista kokoonpanoa ko peli vaatii koneelta?
Minimum::
Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz or AMD(R) Athlon(TM) 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported
512MB RAM (768MB for Vista)
NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 or better or ATI(R) Radeon(R) 9800 Pro or better

Recommended:
2.4 GHz dual core or better is recommended
1024MB RAM (2048MB for Vista)
3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better.

Englanninkielisestä wikipediasta muuten löytää tosi helposti noita, kun hakee vaan pelin nimellä ja kattelee sivun oikeeta laitaa.
 
Ylös