CCMK:n ja Toxicityn tappelut 2014

  • Viestiketjun aloittaja JPP
  • Aloituspäivämäärä

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24207
Sijainti
lappeen Ranta
Tämmönen tsydemi täällä siirrettynä Monacon jälkitäyhkästä.
 
Viimeksi muokattu:

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
14191
Ehkäpä joillekin provosoijille se banni olisi tällä foorumilla hyvinkin tarpeen. Jatkuvasti vääristä syistä kuten ymmärtämättömyydestä tulevat bannit alkavat riipaista ketä tahansa ennen pitkää. Ja ns. Off-Topic oikeaan asiaan liittyen ei suinkaan pitäisi olla rangaistava. Koska kyllähän täällä foorumilla yhä puhutaan jostain Kimin ja Alonson välienselvittelyistä vuosien takaa eikä siitäkään mitään rangaistusta seuraa. Pysy sinä Myrkkykaupunki vaikka Report Postissa. On se niin somaa. Ja tarvittaessa minä muistutan siitä niin pitkään kuin hyväksi näen. Tai kunnes raja vedetään selkeästi johonkin ja rajaa myös aletaan noudattaa. Kahta sääntökirjaa kun vittuilijoille ja asiallisille keskustelijoille kun ei voi olla olemassa.
 
Viimeksi muokattu:

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
14191
No esimerkkejä tarvittaisiin selventämään montakin tällä foorumilla, mutta kyseisessä asiassa Räikkösen virhe olisi ollut aivan liian tuore eikä edes sinne päinkään viittava kun Räikkösen virhekin oli lähtökohtaisesti erilainen. Ja kuten jo sanoin olen kärsinyt jo kaksi bannia viittauksista vanhoihin asioihin ja en halua jatkaa asiasta oikeasti tämän enempää. Ellei sitten takuita tule, että tällä kertaa ei selvityksestä bannattaisi. En laske mitään sen varaan joten en myös tee niin.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Ehkäpä joillekin provosoijille se banni olisi tällä foorumilla hyvinkin tarpeen. Jatkuvasti vääristä syistä kuten ymmärtämättömyydestä tulevat bannit alkavat riipaista ketä tahansa ennen pitkää. Ja ns. Off-Topic oikeaan asiaan liittyen ei suinkaan pitäisi olla rangaistava. Koska kyllähän täällä foorumilla yhä puhutaan jostain Kimin ja Alonson välienselvittelyistä vuosien takaa eikä siitäkään mitään rangaistusta seuraa. Pysy sinä Myrkkykaupunki vaikka Report Postissa. On se niin somaa. Ja tarvittaessa minä muistutan siitä niin pitkään kuin hyväksi näen. Tai kunnes raja vedetään selkeästi johonkin ja rajaa myös aletaan noudattaa. Kahta sääntökirjaa kun vittuilijoille ja asiallisille keskustelijoille kun ei voi olla olemassa.
Anteeksi?
 

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
Ehkäpä joillekin provosoijille se banni olisi tällä foorumilla hyvinkin tarpeen. Jatkuvasti vääristä syistä kuten ymmärtämättömyydestä tulevat bannit alkavat riipaista ketä tahansa ennen pitkää. Pysy sinä Myrkkykaupunki vaikka Report Postissa. On se niin somaa. Ja tarvittaessa minä muistutan siitä niin pitkään kuin hyväksi näen.
Ei ehkä paras mahdollinen tapa välttyä itse banneilta, hyökätä yksittäisten forum nickien kimppuun. :thumbfh:
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
14191
Minulla ja Toxicilla on ollut ennenkin yhteenottoja. Tosin edellisestä sanallisesta yhteenotosta on jo kulunut yllättävänkin paljon aikaa. Hän vetäisi bannini provosoivalla tavalla esille joten en minä jää siihen kyllä hymistelemään.

Aiemmin ehkä olisin saattanut jäädäkin, mutta ollessani viimeksi bannissa eräskin paljonkin kunnioittamani nimimerkki kun aloitti sanasotansa minua vastaan ollessani puolustuskyvyttömänä vastamaan vittuiluihin niin sen jälkeen päätin, että muutan kyllä varmasti linjaani mahdollisten provosointien suhteen. Otin vain esille tilanteen. Ja tämä vittuilun/sanasodan aloittanut nimimerkki ei silloin ollut Toxi.

Ja tottahan se on, että tällä foorumilla on langettu minulle pari bannia vanhoista asioista puhumisesta yleistoikissa ja koska tilanteeseen tarvittu selvitys olisi ollut liian vanhoilta ajoilta niin en enää kolmatta kertaa ota bannia sen takia. Ellei asiasta sitten olisi voitu sopia. Ja kun asia on jo selvä.
 
Viimeksi muokattu:

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Ai me ollaan joskus otettu yhteen? Uus juttu mulle. Ainoa asia mitä olen tehnyt on lähteiden kysely ja tekstin tarkentaminen. Ihmettelin vaan miksi hyvästä syystä tullut banni pitää nostaa melkein joka viestissäsi esille.
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
14191
Viimeisen kolmen vuoden ajan ollaan otettu sanallisesti yhteen silloin tällöin eri toikeissa niin vapaalla kuin asiapuolella ja kautta 1982 koskevan kausikoostekyselyn aikana (tämän järjesti Renngeist otsikolla Selvitetäänpäns tämä nyt kerralla) arvelit minun sitten olevan piripää. Ilman syytä. Viestisi oli siinä ketjussa 24:s.

Ja onhan sitä tässä ollut muun muassa noista Rengasmuistojen toikissakin ollut yhteenottoja ainakin. Tosin lfb sitten totesi, että viestien lukuhalukkuus riippuu aineiden käyttäjistä ja sun muuta ihan levotonta settiä. Arvelit joskus, että minä en muka lukisi minulle lähetettyjä viestejä. Kyllä minä niitä luen.
 
Viimeksi muokattu:

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
14191
Ja edellisen bannin syyt tulivat kyllä ehkä aivan viime kädessä hyvästä syystä, mutta silloinkin tuomion pituus olisi voinut olla lyhyempi ja siinäkin osin oli taas ymmärtämisen vaikeudesta kun sen rengasjutut olivat liian väärältä ajalta. Varmaan jos olisin puhunut Kimin sadekelin rengasajalta niin ei olisi tullut yhtään mitään sanktiota.
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
14191
Ja minkä ihmeen takia tämmöinen toikki piti luoda?

Miksi jatkaa rettelöä?

Vaikka saattaahan niitä yhteenottoja tulla jatkossakin, mutta en kyllä siihen usko sillä kyllä Toxia kohtaan on minulla silti enemmän kunnioitusta kun muutamille tietyille muille forumin jäsenille kaiken huomioon ottaen.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24207
Sijainti
lappeen Ranta
Ja minkä ihmeen takia tämmöinen toikki piti luoda?

Miksi jatkaa rettelöä?

Vaikka saattaahan niitä yhteenottoja tulla jatkossakin, mutta en kyllä siihen usko sillä kyllä Toxia kohtaan on minulla silti enemmän kunnioitusta kun muutamille tietyille muille forumin jäsenille kaiken huomioon ottaen.
Ei nää tälleen omana ketjunaan ole yhtään sen typerämpiä kuin osana "Formula 1 - 2014 - Monaco - Kisan jälkihöyryt" -ketjua. Mutta eiköhän tää roskikseen siivota jossain välissä, että älkäätten ihmiset suotta huolestuko.
 
Ylös