Clarksonit

Mitä mieltä


  • Äänestäjiä yhteensä
    8
  • Äänestys suljettu. .
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Mitä mieltä näistä tosielämän Clarksoneista, jotka avoimesti ja häpeilemättä ovat kusipäitä, ja jengi komppaa mitä tahansa tekevätkin?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
En tunne yhtään tosielämän Clarksonia, joten olen varmaan moinen itse.


POWEEEEEER!!!!!!
 

Nurtsi

Registered Loser
Liittynyt
9.8.2011
Viestit
5615
Riippuu mistä roikkuu. Mikään ei ole ihan niin mustavalkoista. Paitsi mykkäelokuvat ja sellaiset.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Potku suoraan munille. Se ei ole coolia, mutta voi sitten mennä nurkan taakse naureskelemaan. Se on Clarksonia.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Top Gear ja Jeremy Clarkson. Asutko jossain luolassa missä pääsee vain F1-Forumille ja Liigan sivuille?
Jaa tuo J. Clarkson. Nimenä tuttu ja ehkä naamakin. Ikinä en ole yhtään Top Gearia telkkarista katsonut kokonaan alusta loppuun. Joitain YouTube pätkiä toki.

Mää tosiaan välttelen tietoisesti joistain syistä tietynlaisten kaupallisten kanavien pinnallisten sarjojen ja "dokumenttien" katsomista. Näkyy tässä luolassa useitakin tv-juttuja ja nettiyhteyksiä. Joista jopa maksan. Paljon.

Kulutan nykyään paljon C-Moren elokuvia, siis niistä joista pidän. Nelosen ja MTV Total Sportin urheilua seuraan myös. SM-Liigaa nyt tietysti. Ja Englannin valioliigaa lähinnä. UFC on vallan mielenkiintoista. Jopa joskus koripalloa. Tennistä en katso vaikka mikä olisi.

Luola. Niin.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Ei se kyllä minullekaan tuttu juttu ole, mutta haetannekko tuo mittää.
Nythän voisi olla sellainen juttu, että mahdollisimman vittuilevaa tyyppiä haetaan jotensakin hyvän ja huonon maun piirien sisälle.

Ei mulla ole mitään markojin mutsia vastaan, vaan yritän nyt lievää provoa tässä Clarksonin teemaan.
 
Ylös