Eduskuntavaalit 2007

  • Viestiketjun aloittaja Ria
  • Aloituspäivämäärä

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Täytyyhän näillekin nyt sitten jo oma toikki laittaa.

Tuli tossa mietittyä, että sitten näitten tv-tenteissä on todennäköisesti vastakkain Vanhanen, Heinäluoma ja Katainen. Alkoi nukuttaa jo pelkkä ajatuskin, sen verran harmaaseen massaan sekottuvia ainakin mun mielikuvissa jokainen noista. (Tulikohan nyt solvattua tarpeeksi tasapuolisesti kaikkia ;) .)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eilisillan toimittajat oli sitä mieltä että Väyrysen paluun syy olisi Nato-keskustelu?!? :doubtful:
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Sellainen huhukin on liikkeellä, että kokoomus asettaisi Niinistön pääministeriehdokkaaksi. EDIT: Niinistö ampuu tämän itse kuitenkin alas!

MTV3:

Kokoomuksen presidenttiehdokkaana ollut Sauli Niinistö torjuu arviot, että hän olisi ryhtymässä kokoomuksen pääministeriehdokkaaksi ensi kevään eduskuntavaaleissa. Hänellä ei ole ylipäätään aikeita palata päivänpolitiikkaan.

Niinistö kertoi tiedotustilaisuudessa pitävänsä hyvin epätodennäköisenä, että lähtisi uudelleen presidenttiehdokkaaksi kuuden vuoden kuluttua.

Niinistö aikoo jatkaa työssään Euroopan investointipankissa Luxemburgissa toimikautensa eli syyskuun 2007 loppuun asti. Hän olisi sen jälkeen kiinnostunut yhteiskunnallisista tehtävistä, jotka eivät kuitenkaan ole poliittisia.

(MTV3-STT)
 
Viimeksi muokattu:

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Sinänsä hauskaa, että nimimerkki Moe käänsi takkinsa. Kyseinen forumisti arvosteli minua kun väitin, että presidentivaalin tulos voi vaikuttaa seuraaviin eduskuntavaaleihin. Moe totesi, että tämä on henkilövaali. Nyt hän kuitenkin julistaa, että kokoomus nousee keskustan ohi ja sdp ottaa suurimman puolueen paikan. Odotan vastaustasi Moe. Olinko oikeassa? Toivon itse, että en ole!
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Nyt voisi Kokoomus ja Kepu tehdä yhteistyötä ja ottaa hallitusvastuun. Demarit oppositioon. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Jossain vaiheessa tähän maahan pitäisi saada hallitus, joka ymmärtää että maailma meidän ympärillä muuttuu, joten meidänkin pitää muuttua.

...demarit se ei ole ainakaan.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Matxi sanoi:
Nyt voisi Kokoomus ja Kepu tehdä yhteistyötä ja ottaa hallitusvastuun. Demarit oppositioon. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Mä todellakin toivon, että näin käy tai, että sitä ainakin vakavasti harkitaan. SDP:n on myös hyvä tarkastellla maailmaa oppositiosta käsin.
 

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
Heinäluoman käsittämättömän voimakasta reaktiota porvariyhteistyöhön ei kai voi tulkita muuten kuin, että hän on jo peloissaan mitä "porvarikone" tekee eduskuntavaaleissa. :p
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Moe Szyslak sanoi:
Eilisillan toimittajat oli sitä mieltä että Väyrysen paluun syy olisi Nato-keskustelu?!? :doubtful:
Joo kyllä Nato on pöydällä takuuvarmasti. Se, että mitkä puolueet uskaltavat julistautua ehdottoman EI:n kannattajiksi onkin sitten mielenkiintoista...
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
patriot sanoi:
Sinänsä hauskaa, että nimimerkki Moe käänsi takkinsa. Kyseinen forumisti arvosteli minua kun väitin, että presidentivaalin tulos voi vaikuttaa seuraaviin eduskuntavaaleihin. Moe totesi, että tämä on henkilövaali. Nyt hän kuitenkin julistaa, että kokoomus nousee keskustan ohi ja sdp ottaa suurimman puolueen paikan. Odotan vastaustasi Moe. Olinko oikeassa? Toivon itse, että en ole!
Taisin vähän provoilla sinua kohtaan. :eek:

Uskon että tällä ei suuremmin ole merkitystä EK-vaaleihin. Mitään jättiheilahduksia en usko tapahtuvan. Hyvin paljon riippuu ehdokasasettelusta ja ohjelmista/teemoista joilla puolueet lähtevät kisaan.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
jaska sanoi:
Jossain vaiheessa tähän maahan pitäisi saada hallitus, joka ymmärtää että maailma meidän ympärillä muuttuu, joten meidänkin pitää muuttua.

...demarit se ei ole ainakaan.
Onhan meillä sellainen ollut :D
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
jaska sanoi:
Jossain vaiheessa tähän maahan pitäisi saada hallitus, joka ymmärtää että maailma meidän ympärillä muuttuu, joten meidänkin pitää muuttua.

...demarit se ei ole ainakaan.
Muuttuuhan se ja mä luotan tässä asiassa täysin jaskan asiantuntemuksen syvällisyyteen ja tasapuolisuuteen!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Muuttuuhan se ja mä luotan tässä asiassa täysin jaskan asiantuntemuksen syvällisyyteen ja tasapuolisuuteen!
Jaska, tuo mies jonka itsenäiset siivet jo uljaasti kantavat. :ahem:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Moe Szyslak sanoi:
Jaska, tuo mies jonka itsenäiset siivet jo uljaasti kantavat. :ahem:
Jaska on ulkoistanut oman autoilunsa ja kotitaloustyönsä!
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17744
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
Lisää koulujen alasajoja? :eek!:
Viittasin Matxin kommenttiin ja eduskuntavaaleihin. Paikallisten koulujen kysymykset ratkaistaan kunnallisissa elimissä.

joo, joo, tiedän, mutta enpä mene provoansaasi. :)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Viittasin Matxin kommenttiin ja eduskuntavaaleihin. Paikallisten koulujen kysymykset ratkaistaan kunnallisissa elimissä.

joo, joo, tiedän, mutta enpä mene provoansaasi. :)
Meinaat ettei valtionvallassa olevat ministeriöiden linjaukset vaikuttaisi kotikuntaasi?

Kyllä edellisellä porvarihallituskaudella ajettiin kuntia semmoseen jamaan että, leikkuri alkoi käymään.
 
Ylös