Eiköhän tämä olut tässä.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
No en välitä oluesta. Hämäsin vaan. Kouluaikana joskus sitä meni kurkusta alas.

Sana tai sanattomuus on vapaa, kumminkin ensinmainittu hiukan otsikkoon liittyen.
 

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
No kuka sitä nyt oluesta tykkäisi, hik. Varsinkaan arkena. Parisuhde menee niin mukavasti vittu tuossa vaan lonkalta että eihän sitä kaljaa ajattele ottavansakaan. Huomenna sitten taas on MUKAVA mennä esittämään töihin että vittu kiinnostaa ja kaikki on niin IHANAA!
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
Mä olen ollut monta kertaa ihan samaa mieltä, kun joitain toikkeja katsellut. Muttei "pata tapparaa..." jne kun en ole koskaan tainnut to report bad post.

Jääkaapissa Smirnoff ice, Bacardi Breezereitä, lonkkua ja colaa.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
No kuka sitä nyt oluesta tykkäisi, hik. Varsinkaan arkena. Parisuhde menee niin mukavasti vittu tuossa vaan lonkalta että eihän sitä kaljaa ajattele ottavansakaan. Huomenna sitten taas on MUKAVA mennä esittämään töihin että vittu kiinnostaa ja kaikki on niin IHANAA!
*tykkää*
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
Mä tykästyin keskikaljaan vasta maturessa, noin 16-17 -vuoden iässä. Siitä saakka se onkin kulkenut mun rinnalla (joskus rinnuksilla) läpi elämän.
Itse aloittelin greippilonkulla riparivuonna. Muistan lasisia litran pulloja. Sitten vuosi-pari myöhemmin olut maistui. Nykyään tosiaan en vaan pidä sen mausta.
 
Ylös