Ex-sexit

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Ex-sexille vois perustaa oman toikin. On meinaan perustavanlaatuinen ja jännä ilmiö.
No minäpä aloitan:

Tästä on jo kymmenen vuotta, mutta edelleen ihan hauska tapaus. En muista tilannetta tarkemmin, mutta exä kerran sanoi että mikäs se minun kullista pilkistää. Aivan kuin hius. No siitä se rupesi sitten vetämään esinahan alta piitkän pitkää blondia hiusta ja kysyi sitten että mikäs se tämä on. Minä siihen että ei aavistustakaan. En ketään blondia ole ollenkaan tavannut. Exä oli niin hölmö että uskoi!

Exäni on tummahiuksinen.

Edelleenkään en tiedä, mistä hius oli sinne joutunut. En oikeasti tiedä. En ollut ketään blondia tavannut, enkä varsinkaan tilanteessa että blondin hiukset olisivat olleet esinahkani läheisyydessä. Uskokaa! EN OIKEESTI OLLUT!
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Edelleenkään en tiedä, mistä hius oli sinne joutunut. En oikeasti tiedä. En ollut ketään blondia tavannut, enkä varsinkaan tilanteessa että blondin hiukset olisivat olleet esinahkani läheisyydessä. Uskokaa! EN OIKEESTI OLLUT!
En usko.
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
No minäpä aloitan:

Tästä on jo kymmenen vuotta, mutta edelleen ihan hauska tapaus. En muista tilannetta tarkemmin, mutta exä kerran sanoi että mikäs se minun kullista pilkistää. Aivan kuin hius. No siitä se rupesi sitten vetämään esinahan alta piitkän pitkää blondia hiusta ja kysyi sitten että mikäs se tämä on. Minä siihen että ei aavistustakaan. En ketään blondia ole ollenkaan tavannut. Exä oli niin hölmö että uskoi!

Exäni on tummahiuksinen.
Mites se teiän koira?
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13715
Meillä jäi exän kanssa jälkeenpäin "yhteiseksi" koirat, muttei siitä mitään tullut, ja koitan mennä vaan eteenpäin elämässä. Isänsä (puolueton) kanssa juttelin tässä hiljattain ja selvisi että sinne se oli eri syitä puhunut, kuin mulle, miksi peruutti seuraavan koirahoitokertani. Ja nyt kai muuttamassa jonnekin Näsinneulan juurelle. Parempi näin, uskoakseni koirilla voisi kumminkin asiat huonomminkin olla.
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
Meillä jäi exän kanssa jälkeenpäin "yhteiseksi" koirat, muttei siitä mitään tullut, ja koitan mennä vaan eteenpäin elämässä. Isänsä (puolueton) kanssa juttelin tässä hiljattain ja selvisi että sinne se oli eri syitä puhunut, kuin mulle, miksi peruutti seuraavan koirahoitokertani. Ja nyt kai muuttamassa jonnekin Näsinneulan juurelle. Parempi näin, uskoakseni koirilla voisi kumminkin asiat huonomminkin olla.
Kyllä ne koiratkin kannattaa jakaa ihan rehellisesti. Pokasahalla esim. :p
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kyllä ne koiratkin kannattaa jakaa ihan rehellisesti. Pokasahalla esim. :p
Tuskinpa nyt sentään.

Eräs toveri pisti kyllä avioerossa kaikki huonekalut ja kodinkoneet keskeltä poikki moottorisahan ym. työkalujen avustuksella. Firma puoliksi.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Eräs toveri pisti kyllä avioerossa kaikki huonekalut ja kodinkoneet keskeltä poikki moottorisahan ym. työkalujen avustuksella.
Tuohan kuulostaa ihan hauskalta kepposelta, tosin kun tuo "omaisuuden puolittanut" joutuu korvaamaan toiselle hävitetyn omaidsuuden arvosta puolet, niin voi pikkasen vitutus lisääntyä.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13715
Kyllä ne koiratkin kannattaa jakaa ihan rehellisesti. Pokasahalla esim. :p
2 niitä on, eikä voinu erottaa toisistaan kaveruksia. Se oli ainoa oikea päätös niiden hyväksi. Se oli paskamaista että ex aika pian teki selväksi ettei halua mulle koiria ollenkaan. Nyt en enää jaksa tapella asian kanssa.
 
Ylös