F1-Forum ja elämä

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Kun tein aikanaan rekistörön tälle forumille, olin 23 vuotta, 4 kuukautta ja 7 päivää vanha.
Nyt olen 38 vuotta, 7 kuukautta ja 2 päivää -vuotias.
Olen siis viettänyt elämästäni tähänkin typeryyteen osan 15 vuoden, 2 kuukauden ja 26 päivän ajasta.

Sattunutta:
– työ (virka) on pysynyt samana, toimipaikka on vaihtunut
– perustin tmi:n
– keskenmeno
– poika syntyi
– 2 koiraa haudattu
– 2 uutta koiraa saapunut
– 3 muuttoa vuokra-asuntoihin + muutto toistaiseksi pankin omistamaan kiinteistöön
– vapaa-ajanviettomahdollisuuden hankkiminen Bouvet'n saarella
– bändi, jonka kanssa 2 studiotuotosta + 5 keikkaa
– uusi harrastus koiran kanssa
– ainiin menin naimisiin 2002...

ja tärkeimpänä:
– vastaanottanut vuodesta 2005 lähtien jonkun forumilaisen lähettämänä "Hyvää syntymäpäivää"-onnittelukortteja ympäri maailmaa, kymmenittäin.

Mitä kuuluu?
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Melkein samat luvut Howdyn kaa, mutta mun elämässä ei ole tapahtunut mitään merkittävää. Tai siis joo: lopetin pääkkisten syönnin jokunen aika sitten.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Itsellä suurin muutos on työuralla nähdyt ääripäät: 9 vuotta sitten sain alani arvostetuimman tunnustuksen tilaisuudessa, jonka juonsi Conan O'Brien, nyt taistelen sossunjonossa hampaattoman juoppo-YH:n kanssa leivänkannikan saadakseni.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Olin forumille rekisteröityessä 15,67 vuotias. Olen pitänyt 36:tta avataria, ostanut jaskalta vanhoja F1 racingeja, kirjoittanut lyhyitä, pitkiä ja yhdentekeviä viestejä keskimäärin 5,41 päivässä reilun kahdeksan vuotta. Sekä hekotellut ääneen mm. Korhosen ja Veijalaisen seikkailuille, Tosikanarialle ja monille vanhoissa "vuoden kommenteissa" oleville viesteille. Välillä alkoi nauratta ihan vaan kun tuli joku hauska forumhuuli mieleen vaikkei sillä hetkellä lukenutkaan.

Huipentuma oli tietysti viime talven ravivisa ja sen ennkkotoikki. Tää on pelkkää loppuliitoa ja alamäkeä nyt.

Välissä olen käynyt autokoulun, lukion, armeijan ja kerran Kajaanissa lavatansseissa. Sekä yliopistoa. Nyt kuuluu sekavaa.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Herrajumala :eek!: Olin tasan varma että Lunssis huitelee jossain 35:n paremmalla puolella!

Sehän..on...ihan...KÖLÖVI!
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Minulta on etädiagnosoitu vakava luetunymmärtämisen vaikeus, mutta en ymmärrä mitä kirjoitin.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Sen jälkeen kun rekisteröidyin forumille, olen muuttanut 12 kertaa, asunut viidellä eri paikkakunnalla ja ollut töissä kahdeksassa eri työpaikassa. Olen opiskellut kolmessa korkeakoulussa ja yhestä niistä jopa valmistunut. Olen mennyt kihloihin kahdesti ja ostanut kaksi asuntoa. Olen voittanut kahteen kertaan vuoden forumistin palkinnon ja nukkunut yön Kouvotsvonin pikkuveljen Micrassa.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Sen jälkeen kun rekisteröidyin forumille, olen muuttanut 12 kertaa, asunut viidellä eri paikkakunnalla ja ollut töissä kahdeksassa eri työpaikassa. Olen opiskellut kolmessa korkeakoulussa ja yhestä niistä jopa valmistunut. Olen mennyt kihloihin kahdesti ja ostanut kaksi asuntoa. Olen voittanut kahteen kertaan vuoden forumistin palkinnon ja nukkunut yön Kouvotsvonin pikkuveljen Micrassa.
Joku detalji Junkersista sopisi myös tähän.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Eikö Forumexeliin ole merkitty lain, kun Lunssila pari vuotta sitten tuskaili inttijuttujansa?
Rainieri kommentoi joskus jotain yo-kirjoitus-viestiänikin.

Kyllä noi pitäis heti laittaa ylös, muuten unohtuu vanhuspapalta.
 
Ylös