F1-forumin tosikot. Mikä tyyli uppoaa sinuun?

Ken on tosikoin?

  • Il Tempo Gigante

    Äänet: 10 19,2%
  • JA

    Äänet: 7 13,5%
  • Sam

    Äänet: 3 5,8%
  • FO110K

    Äänet: 8 15,4%
  • NouHau

    Äänet: 3 5,8%
  • Kouvotsvoni

    Äänet: 6 11,5%
  • Formulanomi

    Äänet: 6 11,5%
  • Jacques

    Äänet: 2 3,8%
  • Jaska

    Äänet: 7 13,5%

  • Äänestäjiä yhteensä
    52
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
Forumilla on monta tosikkoa hahmoa, jotka ovat kuitenkin tyyliltään aika erilaisia. Otan esimerkkinä polliin 9 eri tyyppiä ja heidän edustamansa 'tyylisuuntansa'. Mikä näistä uppoaa sinuun parhaiten.

Kirjallisessa osuudessa voi myös pistää näitä heidän edustamiansa tyylejä, ei hahmoja, järjestykseen.
 
Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Enkö mä pääse tähänkään finaaliin. Jusban on paskapää.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Otsikon nähtyäni epäilin olevani vaihtoehtojen joukossa, mutta ilmeisesti vuosirenkaita ei ole foorumilla vielä kertynyt riittävästi. :dunno:
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Ruunari oli tosikkojen Michael Schumacher. Muut listalla olijat ovat siihen verrattuna niitä karting-keijoja.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18368
Paha veikata mut veikkasimpahan kuitenkin.
 

Örfil

Guest
Kyllä Jaska on tosikkojen aatelia. Minun jälkeeni :ahem:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Ei voi vastata, kun otsikko ja kysymyksenasettelu on ristiriidassa - tosikkous ja tyyli ovat eri asioita. Minun mielestäni.

Olin muuten varma, että olen tuolla listalla, mutta pääsen siihen ilmeisesti vasta tämän postauksen jälkeen. :wink:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tosikko? Mähän olen vain hidas hämäläinen :jaska::jaska::jaska:



(joskus tosin täytyy yrittää vapaan "huumoriosastolla" puolustaa näkemyksiään kärkkäästi)
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mitä vittua hahmo Kouvotsvoni tuolla tekee. Vaikka hän laskee marmorikuulien tilavuuksia, painoja ja rektaaliin mahtumisen määriä EI SE TEE HÄNESTÄ TOSIKKOA!

Oikeesti ihan helvan tyhmä toikki. Sori. On vaan niin älytöntä et ihmiset lesoo jos ne muka tuntee/tietää tai tyylii istunu joskus samas penkis! Ihan sama!
Ootte mitä mieltä ootte mut kuulostaa niin säälittävält!
Tunnen monia ja suvussa on myös mut en ratsasta sillä! Asia on niin et siitä ei puhuta! Tietäisittepä vain kuinka monet lukee tätä. Ja ne oikeesti nauraa. Lopettakaa ajoissa.
 
Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mitä vittua hahmo Kouvotsvoni tuolla tekee. Vaikka hän laskee marmorikuulien tilavuuksia, painoja ja rektaaliin mahtumisen määriä EI SE TEE HÄNESTÄ TOSIKKOA!
Minä nyt kyllä vähän arvelisin Kouvon olevan tässä pollissa ns. protestiäänenä Jaskan sijasta. Kuules.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
jaska suuttuis jos olis tässä pollissa, vaatisi foorumin rakenteita uusittavaksi.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Äänestin kouvoa ettei vaan alkaisi juomaan tai jotain. Hänen on hyvä pysyä raittiina miehenä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös