F1-vitsit

PohjoisenPike

Nappula
Liittynyt
15.12.2007
Viestit
1258
Sijainti
JJ:n pelaamo
Kirjoitelkaa tänne F1-aiheisia vitsejä, tässä olisi muutama:

Mitä eroa on Jaques Villeneuvilla ja bussikuskilla?
- Toinen on erittäin hyvä ajaja ja toinen ajaa Formula 1:ssä.

Schumacher ja Coulthard lähtivät viidakkoon. He pystyttivät teltan ja alkoivat nukkumaan. Yöllä David huomasi, että Schumi ei ollut teltassa. Hän kurkisti ulos ja huomasi leijonan jahtaavan Michaelia.
- Juokse nopeampaa, David huusi.
Schumi vastasi:
- Ei huolta, johdan kolmella kierroksella!

Monacon kilpailussa kävi suuri onnettomuus, 7 kuljettajaa kuoli, yksi heistä oli Heikki Kovalainen.
Ruumishuoneella Heikin vaimo tulee katsomaan ruumista
Ensimmäinen laatikko avataan:
- Ei, tuo ei ole Heikki
Toinen laatikko avataan:
- Ei, tuo ei ole Heikki
Kolmas avataan:
- Ei, tuo ei ole Heikki
Neljäs avataan:
- Kyllä, tuo on Heikki...piru vie, ei taaskaan kolmen parhaan joukossa!

Mikä on brasilialaisten lempisoitin?
- Baritsello!
 
Viimeksi muokattu:

Lazer

Well-known member
Liittynyt
19.6.2007
Viestit
319
Jos Verstappen antais Oliver Panis.

Niin ja tuo Erja Häkkisen suosima maaliintulojärjestys: Häkkinen, Panis, Takagi

Miksei formuloissa ole naisia? Koska Oliver Panis.
 

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4852
Sijainti
Vantaa
Miten Mika Häkkinen kommentoi sitä kun Erja tuli raskaaksi?

- Tiimi teki loistavaa työtä.
 

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
PohjoisenPike sanoi:
Monacon kilpailussa kävi suuri onnettomuus, 7 kuljettajaa kuoli, yksi heistä oli Heikki Kovalainen.
Ruumishuoneella Heikin vaimo tulee katsomaan ruumista
Ensimmäinen laatikko avataan:
- Ei, tuo ei ole Heikki
Toinen laatikko avataan:
- Ei, tuo ei ole Heikki
Kolmas avataan:
- Ei, tuo ei ole Heikki
Neljäs avataan:
- Kyllä, tuo on Heikki...piru vie, ei taaskaan kolmen parhaan joukossa!
Mauton vitsi.
 

Black Leopard

Pantera negra
Liittynyt
23.5.2004
Viestit
8678
Sijainti
Läntinen Suomi
Väitetysti tositapahtuma: Schumi oli Ferrari-uransa alkuaikoina testaamassa Mugellossa. Noh, mies poistui tauolla WC:n puolelle, jolloin hieman liian innokas valokuvaaja änkesi väkisin mukaan. Schumi kysyi rauhallisesti: näkyikö mitään mielenkiintoista? :rolleyes:
 

Tinppa

Well-known member
Liittynyt
2.2.2005
Viestit
113
Sijainti
Jyväskylä
(hieman wanhempaa...)

Ron Dennis
oli huolissaan tallinsa viimeaikaisesta heikosta menestyksestä Ferraria vastaan.
Hän ei voi ymmärtää sitä, koska McLaren on suurin tiimi Euroopassa, heillä on kaikki parhaat mekaanikot, osat, jne., mutta lähes joka kilpailussa Ferrari lyö heidät.

Ron soittaa Ross Brawnille, ja selittää ongelmansa.
Ross on ymmärtäväinen ja kutsuu Ronin katsomaan Ferrarin testejä, Ron matkaa Mugelloon ja viettää päivän seuraten Ferrarin kuskeja.
Harjoitusjakson päätyttyä hän sanoo Rossille: En vieläkään käsitä, Teemme testeissä aivan samat asiat kuin tekin, mutta silti lyötte meidät joka kerta.

Hmm, sanoo Brawn, luulen että sillä ei ole mitään tekemistä testien kanssa, luulen että kuskini ovat älykkäämpiä kuin sinun.
Ron näyttää kärttyisältä kysyessään rossilta: Mitä helvettiä sinä sillä meinaat?

No, sanoo Ross,
me treenaamme myös kuskiemme ajattelutapaa. Osoittaakseen pointtinsa, hän kutsuu Michael Schumaherin paikalle. Michael, tässä sinulle ongelma: hän on isäsi poika mutta ei sinun veljesi. Kuka hän on? Helppoa, vastasi Schumi heti. sehän olen minä! Oikein! sanoo Ross.

Ron on kovin vaikuttunut! Hän palaa takaisin McLarenin tehtaalle ja seuraavana päivänä testeissä hän kutsuu David Coulthardin luokseen.
David, juttelin Ross Brawnin kanssa ja hän on sitä miltä että hänen kuskinsa ovat paljon älykkäämpiä kuin meidän. tuo on paskapuhetta! Coulthard huudahtaa.

Hyvä on, sanoo Ron, Minulla on kysymys sinulle. Hän on sinun isäsi poika, mutta ei sinun veljesi. Kuka hän on?
Coulthard on ilmeetön ja sanoo hetken kuluttua: Tarvitsen hieman aikaa miettiä tätä pomo. Voinko kertoa vastauksen huomenna?

Ron myöntyy ja Coulthard lähtee kotiin miettimään ongelmaa. Hän kysyy vaimoltaan mutta hänellä ei ole aavistustakaan mistä David puhuu. Lopulta hän päättää soittaa Mika Häkkiselle.

Ajatellen että koska Ferrarillakin on aiempi maailmanmestari niin ehkä Häkkinen ymmärtäisi kysymyksen. terve Mika, täällä David. Minulla on sinulle kysymys, Hän on isäsi poika, mutta ei sinun veljesi. Kuka hän on?
Tuo on helppo. Se olen minä, sanoo Mika heti. Niin Coulthard etsii seuraavana päivänä testeissä Ron Denniksen käsiinsä ja sanoo:

Huomenta pomo, minulla on vastaus kysymykseesi.
Ron: Selvä, mikä se on??

Se on Mika Häkkinen! vastaa Coulthard itsevarmana. Sinä IDIOOTTI, huutaa Ron. SE EI OLE Mika Häkkinen, se on Michael Schumacher!
 
Viimeksi muokattu:

Lazer

Well-known member
Liittynyt
19.6.2007
Viestit
319
Räikkönen ajaa kotiin Ferrarillaan, nauttii lasillisen Renaultia, pesee hampaat Jordanilla, ajaa parran ja käyttää Williamsin partavettä ja lopulta hyppää sänkyyn jaguaarinsa viereen.
 

Ratman

Turha kommentoija
Liittynyt
14.8.2007
Viestit
704
Sijainti
Hole in the sky
Max Mosley istui murheellisena pubissa jolloin seuraan lyöttäytyi nuori hyvännäköinen nainen.Vähän aikaa juteltuaan kävi ilmi että nainen oli eronnut miehestään koska nainen itse tykkäsi harrastaa perverssejä seksileikkejä.Tästähän Max innostui ja rupesikin ehdottelemaan josko mentäisiin naisen asunnolle ja kokeiltaisiin yhdessä molempien pikku perversioita.Nainen myöntyi ja kohta oltiinkin jo naisen asunnolla.
Nainen säntäsi saman tien makuuhuoneeseen,riisui vaatteet ja laittoin hienon natsiuniformun päälle,otti piiskan ja palasi olohuoneeseen.Yllättäen Max olikin juuri laittamassa kenkiä jalkaan ja tekemässä lähtöä jolloin nainen kysyi hölmistyneenä:"-Eikö meidän pitänyt kokeilla niitä perversioita?" jolloin Max vastasi:"-Mutta johan minä paskansin sinun käsilaukkuusi."
 
Viimeksi muokattu:

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
Avauspostaus oli niin luokattoman huono että koko topic alkoi yhdellä F1-vitsillä. Heikki vitsi oli asiaton, baritsello vitsi ei naurattanut, Sumi vitsi vielä meni ja Villeneuve vitsi ei toiminut, varsinkaan Jacquesin F1-uran jälkeen. Bussikuskit ei aja ykkösissä, eikä ole erittäin hyviä kuskeja, keskinkertaisia ne on. Villeneuve ei myöskään ole hetkeen ajanut ykkösissä eikä sen ajotaidoistakaan voi kauheasti vitsiä vääntää, kovin moni ei kuitenkaan ole voittanut sekä ykkösten, että Cart sarjan mestaruutta.
 

Jönsse

Member
Liittynyt
17.5.2008
Viestit
22
Pöh, Heikki-vitsi oli vain huono, ei asiaton. Oikeasti asiattomat vitsit kertovat pikkulapsiin kohdistuvasta väkivallasta (Ja ovat helvetin hauskoja).

Niin, vitsi. No olihan miulla yks. Mikä oli Ayrton Sennan suosikkialbumi?
- Morbid Angelin "Formulas Fatal to the Flesh"


Poistun --->
 

nuti

Well-known member
Liittynyt
12.5.2008
Viestit
119
Vitsistä hauskan tekee myös paikka/tilanne jossa se kerrotaan.
Tälläiset nettisivu vitsit voivat vaikuttaa hyvin laimeilta/typeriltä/mauttomilta täällä forumilla luettuna, mutta vaikka huonosti menneen (kovalaisen kannalta) kisan jälkeen saunassa, äijäporukalle kerrottuna muutaman janojuoman jälkeen vitsi on *piip* hauska.
 

Sami H

Well-known member
Liittynyt
22.9.2003
Viestit
613
Sijainti
Pori
Jatketan huonoa linjaa:
Tiesittehän miten Kimi ja Jenni huolehtii syntyvyyden säännöstelystä ?
Kimi keskeyttää.......

Kimin vastaus kirkossa kun pappi kysyy että tahtooko tämä Jennin aviopuolisokseen:
"No emmä tiijä..."
 

PohjoisenPike

Nappula
Liittynyt
15.12.2007
Viestit
1258
Sijainti
JJ:n pelaamo
Valittelut vitsieni huonosta laadusta. Mikään noista vitseistä ei ole omasta päästäni, kaikki lukenu joskus netistä. Nyt kun oikein miettii, niin ei nuo kyllä naurata paljoa. Heitän tähän vielä tällaisen:

- Mitä eroa on Jumalalla ja Lewis Hamiltonilla?
- Jumala tietää, että hän ei ole Lewis Hamilton
 
Viimeksi muokattu:
Ylös