foorumin karting kesäkisa 2008!

Örfil

Guest
Nyt on kaikilla hahmoilla mahdollisuus lunastaa höpinät ja paiskata jo aika-ajoihin pohjat ja luu kurkkuun muille! Tai sitten tyynesti todeta että Manselaiset pyyhkii kaikkia muita puhtaalla pöydällä mennen tullen ... ;)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olen liian painava karting-kisailuun tasavertaisesti.:nope: :thumbfh:
 

Örfil

Guest
Seli seli, 10 kg ei vielä tee ratkaisevaa eroa. Sekuntia joutuu jo selittelemään muulla kuin elopainolla ;)
 

Örfil

Guest
Nope, ollaan ajettu firmakisoja VMKC:ssa ja kuskien painot vaihtelee 10-15 kg ja silti se painavin voi olla siellä se nopein kuski - ylivoimaisesti.

Kyllä se on ratin ja penkin välissä eikä vyön ja navan välissä se nopeus.

Nyt loppuu Mosse selittely ja ilmestyt paikalle! Päästään viimeinkin paiskaamaan kättä näin kaksoisnikkien kesken :)
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jussi sanoi:
Nope, ollaan ajettu firmakisoja VMKC:ssa ja kuskien painot vaihtelee 10-15 kg ja silti se painavin voi olla siellä se nopein kuski - ylivoimaisesti.

Kyllä se on ratin ja penkin välissä eikä vyön ja navan välissä se nopeus.

Nyt loppuu Mosse selittely ja ilmestyt paikalle! Päästään viimeinkin paiskaamaan kättä näin kaksoisnikkien kesken :)
Siis voisin mä tulla, mutta jätän 'selitysvarauksen' tappiooni.:ahem:

+ että siellä on semmoset autot, jossa on oikeat moottorit eikä mitään nelitahtiruohonleikkurimoottoreita, jotka mutkasta lähtiessä sanoo: tukutukulampaitani. Eli kuski kiihtyy enämpi kuin auto.
 
Viimeksi muokattu:

Örfil

Guest
Sillehän on aina varaa! Paitsi mulla, sillä julistan jo nyt että aion voittaa kisan ja melkoisella marginaalilla :thumbup:

Edit: ne on samat moottorit kaikille! 2-tahti autoja on tietääkseni vain Vorssan radalla? Se olis muuten tosi halpa mesta järkätä kisa.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
vm-karting. :wink: Since 2005 Tammikuu.
 

Örfil

Guest
Joni sanoi:
vm-karting. :wink: Since 2005 Tammikuu.
Mulla on pohjat kisassa 39.68 vastapäivään ajettuna ja oikein päin ajettuna 39.88.

Revi siitä, kopo! :ahem: Ens kerralla saat kyytiä tuta! Sanoisin että sekunnin per kiekka häviää Joni takaviistoon.
 

Örfil

Guest
Kaikille vorssasta marisijoille tiedoksi että rata on vaativa ja autot nopekulkuisia 2-tahtipelejä. Siellä jyväset erottuvat akanoista.
 
Ylös