Foorumin teinitytöt

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Meitähän täällä riittää: minä, jenan, Cinderella007, Thyella, Wilzku...

Joskus aikoja sitten muistelisin jonkun sekoittaneen mut jenaniin, kuinkahan on nykyään laita, olemmeko mekaikki vain harmaata massaa? Erotatteko meidät toisistamme? Olemmeko mielipidesamiksia? Erotammeko itse itsemme?
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Ainiin Formulanomi unohtui listasta....
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
S.A sanoi:
Meitähän täällä riittää: minä, jenan, Cinderella007, Thyella, Wilzku...

Joskus aikoja sitten muistelisin jonkun sekoittaneen mut jenaniin, kuinkahan on nykyään laita, olemmeko mekaikki vain harmaata massaa? Erotatteko meidät toisistamme? Olemmeko mielipidesamiksia? Erotammeko itse itsemme?
Väitätkö että olisitte eri ihmisiä vai eri personaalisuuksia?
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Vähän on päässy menemään kieltämättä harmaaksi massaksi osasto pissis.
Uimapukukuvat (kokovartalo-) kehään ja kerron luonteidenne erot. Jakari älköön vaivautuko.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Cinderella007 sanoi:
Itsehan joudun pois teinitytto-jengista. 12.10. Surullista.
Faija on sitten tasan 50v vanhempi kuin sinä. Ja exsä on, ööh, 15v vanhempi kuin sä.

Alkuperäiseen viestiin vastauksena..

S.A. oli tosi pitkään mun puutteellisten havaintojeni mukaan miespuolinen. Tosin johtui virheellisestä assosioinnista noiden nimikirjainten suhteen, ei mistään muusta. Varmaan ainut näistä mainituista, joista kuvakin ois ollut ihan kiva, eikun näytillä. Eikun molemmat.

Eikun oonhan mä Thyellankin kuvan nähnyt luullakseni. Ennen kuvan näkemistä oli käsitys mukavana persoonana. Kuvan näkemisen jälkeen on jäänyt jotain yksittäisiä asioita paremmin mieleen.

Cinderella007:ään mä miellän bemarifetismin, mutta ei mitään sen kummempaa käsitystä. Varmasti mukava tuttavuus.

jenanista ei ole mitään mieleenpainuvaa jäänyt muistiin. Nimimerkin kyllä muistaa.

Wilzku(?):sta ei mitään käsitystä.

Jostain syystä muistan henkilöihin liittyviä asioita paremmin, jos oon nähnyt kuvan (tai tavannut ko. henkilön), johon assosioida nuo lukemansa jutut.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Hiukka sama assosisaatioerhe kuin Vellulla, johtuen S.Aaltosesta, joka myos taisi taallakin Varikon lisaksi kommentoida ahkerasti joskus ianaikoja sitten...
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Kaikki alle 18-vuotiaat ovat holhouksenalaisia lapsia - eikö näin lue laissa :confused:

Laki ei taida tuntea käsitettä teini tai nuori aikuinen, on vain alaikäinen, lapsi ja täysi-ikäinen :confused:
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Teini nimityshan on aivan virallinen tulee ameriikan kielesta teen-ager, eli kun ika loppuu teen-sanaan (thirteen - nineteen) niin on teini...
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
312T4 sanoi:
Kaikki alle 18-vuotiaat ovat holhouksenalaisia lapsia - eikö näin lue laissa :confused:
Itsenäistymistä voi harjoitella jo ennen tuota ikää, ja holhouspalveluita ostaa vielä tuon jälkeen.
 
Ylös