ForumGPL 2. Watkins Glen

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Kerrassaan upeaa!

Aika-ajoissa neljäs (vai viides?) sija muutamien disconnectien jälkeen. Teki tiukkaa että ehdin takaisin kisaan.

Startin jälkeen oli tiukkaa kamppailua Henkan kanssa ja pääsin ohi parin kierroksen jälkeen. Kärkikaksikko oli jo ehtinyt sen verran kauas että päätin pitää kolmannen sijani sen sijaan, että yrittäisin raivota heidät kiinni.

Yhteen pienehköön yhteenajoon jouduin spinnanneen kierroksellaohitettavan kanssa luupissa, mutta vältyin shift-r:ltä eikä ajettavuus kärsinyt. Jonkin ajan päästä huomasinkin varikkotaulussa, etten ajanutkaan enää sijalla 3 vaan 1! Ero takana ajaneeseen Wilpuriin oli siinä seitsemän sekunnin paikkeilla, välillä enemmän, välillä vähemmän.

Onnistuin ajamaan ykkösenä maaliin vaikka matka meinasikin päättyä ennen kisan viimeistä mutkaa kun Tane pomppasi ojasta eteen. :) Kävi kuitenkin ilmi, että VJR oli pudonnut lagin takia tuloksissa yhtäkkiä kierroksen muita jälkeen, joten VJR:lle voitto ilman muuta kuuluu.

Tuloksena kuitenkin hieno kakkossija!
 

Hënkka

Guest
Mä en sano muuta ku että ei hyvältä näytä tällä hetkellä. Jostain on saatava parempi serveri, jotta nuo sekoilut saadaan loppumaan. Nytkin Akim koko Stevie Wonder -ilmiön, kun ei yksinkertaisesti nähnyt mua ja ajoi päälle. Siis täysin vahingossa, koska meikäläistä ei vaan näkynyt.

Kisasta ei jäänyt paljon tuleville sukupolville kerrottavaa. Aika-ajossa suht hyvä aika, tosin jopa alle 1.05 oli rahkeita, mutta ei tällä kertaa. Startti hyvä, omalle paikalle kolmanneksi ekaan mutkaan. Loopissa PekPoy teki hazardiohituksen onnistuen, vaikka ulosajo oli noin sentin päässä vasemman takanakin viistäessä nurmikon reunaa. Itse olin suht optimiajolinjalla ja onnistuin kuittamaan samantien. Kierros meni peräkanaa ja speedtrapin jarrutuksessa PekPoy tuli jälleen rajulla ohituksella ohi, meni jälleen pitkäksi mutta kuittauksessa en päässyt kuin rinnalle. Vikassa mutkassa PekPoy meni vähän pitkäksi ja yritin ohittaa sisäkauttaa. Maalisuoralla mentiin rinta rinnan, kunnes takaa jysähti. Akimin Eagle tuli vain yksinkertaisesi päälle kuin puskutraktori. Yhteysongelmien takia Akim ei nähnyt meikäläisestä atomiakaan, kiihdytti vain päälle. Siinä sitten kiroiltiin, hakattiin shift ärrää ja ihmeteltiin katollaan, kun koko loppuletka ajelee ohi. Lopulta se saamarin "track is not clear" -teksti häipyi ja pääsin jatkamaan. Edessä joku suht hidas Ferrari, speed trapin jarrutuksessa osun himpun Ferrarin takapyörään ja ojan pohjalle katolleen. Shift+R ja taas matkaan. Eteen tulee Tane, josta on lähes mahdonta päästä ohi. Eagle menee suoralla kuin itse perkele ja jarrutuksissa yritettävissä ohituksissa ei tule kuin ruumiita, jos edellämenevä pysyy optimiajolinjalla. Ja näin sitten tulikin, kun päätin kolmen renkaanlämmityskiekan jälkeen ohittaa Loopin jarrutuksessa. Perä lähti alta ja vein sitten ulkopuolella olleen Tanen mukanani. Viimenen shift+R (onkohan vielä edes 10 kiekkaa menny?) ja matkaan. Tane ajaa ulos vielä samalla kierroksella vikassa mutkassa, pääsen ohi ja alan tavoittaa Japea. Vitutus on kuitenkin paisunut niin suureksi siinä vaiheessa, että keskittyminen herpaantuu. Esses:ssä pieni osuma oikeanpuoleisen "paaliseinän" kaiteen reunaan ja taas pyöritään. Ei enää shift+R:iä jäljellä, joten autoa vaan ympäri ja kokeilemaan pystyykö sillä ajamaan. Samalla johdossa ollut McRäkä tulee takaa ja vetää päin. Räkällä 250 vauhtia ja meikä paikallaan siellä mutkan takana. Ei hyvä, kärjen järjestyskin tuli korjattua samalla. Räkä lentää jorpakkoon ja mä lähden hissuttelemaan kohti varikkoa. Auto oli jotenkuten ajokelpoinen vielä, mutta jotenkin tuntui että nyt on päivä täys.

<small>[ 14-02-2002, 06:46: Message edited by: Henkka ]</small>
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Oma replayni löytyy täältä(tässä ei kovin paljoa muiden ajoa näykään): http://koti.mbnet.fi/~vjr/gpl/fgpl_glen.zip (12,4megaa) (katsokaa kierros 24: peli pätkii ja sijoituksia ropisee)
Ja laitetaan myös Wilpurin replay, jossa on vähän enemmän mukana muidenkin ajoa: http://koti.mbnet.fi/~wilppu/forumgpl_130202_watkinsglen_kisa.zip (14megaa)

Kaavio kisan kulusta.

Menestyspaineet olivat ennakkoon kovat, sillä ensimmäisen kisan epäonnistumisen ansiosta ajoin Glenissä parhaalla autolla. Aika-ajot meni ihan hyvin ja pääsin starttaamaan toisesta ruudusta itse kilpailuun. Startti sujui onnekseni hyvin ja säilytin toisen sijan. Tavoitteeni oli ajaa rauhallisesti kisa läpi ilman kolarointeja ja ajoin riskejä vältellen. Varikkotaulu kertoi alkukierroksilla lohdullista tietoa siitä, että Brabham-kuljettajat Henkka ja Wilpuri eivät olleet takanani. Kasvatin tasaisesti eroa kolmantena ajaneeseen Pekpoyhyn. Toisaalta kärjessä McRäkä ajoi minulle liian kovaa vauhtia ja jäin tasaisesti. Kierroksellaohitettavien kanssa ei ollut ongelmia (kiitos siitä).
Kierroksella 22 alkoi tapahtua. Edessäni McRäkä ajoi ulos Essesissä ja nousin kärkeen. Kaksi kierrosta eteenpäin ja nettiyhteys alkoi pätkimään, mutta onnekseni en pudonnut servulta. Seuraavan kierroksen jälkeen huomasin ihmetyksekseni ajavani sijalla 9, sillä yhteyden pätkiminen aiheutti minulle yhden kierrosmerkinnän menetyksen. Sen jälkeen oli vaikea keskittyä, eikä oloani helpottanut se, että saavutin autoja, jotka olivat oikeasti kierroksen jäljessä, mutta serverin mielestä samalla kierroksella, joten heille ei tultaisi näyttämään sinisiä lippuja. Onnekseni nämä yksitellen ajoivat pihalle edestäni, tosin Japen(?) perään ajoin maalisuoralla kun hän oli spinnannut ja kääntänyt autonsa. Loppu sujui ongelmitta ja kisan jälkeen sain varmistuksen siitä, että sain pitää voittoni, jonka serverisekoilut meinasi minulta viedä. Kyalamin katasrofin jälkeen olen todella tyytyväinen tulokseen.

<small>[ 14-02-2002, 04:34: Message edited by: VJR ]</small>
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Jep. Tulipahan sitä taas sompailtua.

Aika-ajo oli ns. perussuoritus. Ruuhkaa ei ennakkoveikkailujeni verran ollut läheskään, tai autoja oli kyllä liikenteessä, mutta aika lailla rauhallisesti siltä osin kuitenkin omalta osaltani aika-ajo sujui, pahempia kolareita ei tullut. Lähtöruuduksi siis viides paikka.

Kisassa tavoitteena oli tasaisen suorituksen seurauksena melko korkea sijoitus lopputuloksessa. Vasemman renkaiden, varsinkin takarenkaan, lämpeneminen huoletti etukäteen. Aika-ajostakin meni aika suuri osuus noiden lämpötilojen pähkäilyyn, että miten saada pysymään ne kurissa muuten kuin vain rauhallisemmalla ajotavalla.
Lähtö oli aika peruslähtö osaltani sekin, pääsin riittävän hyvin liikenteeseen, jotta pystyin ottamaan oman paikkani jonossa. Essesiin saapuminen meni aika heikosti, ja sainkin heikon kiihdytyksen Loop-kurviin johtavalle suoralle, Akimin Eagle oli aika lähellä. Suoralla sitten Akim siirtyi rinnalle ja loopin jarrutuksessa ehkä hieman omalle ajolinjallenikin kohti jonka seurauksena jouduin vielä tiukentamaan jarrutusta. Siinä vaiheessa sitten Ken Lien auto isoni peilissä aika kovaa vauhtia ja samalla Akim siirtyi sisäkurvaan päin jolloin minulle jäi vapaa kaista ja ajattelin että eihän tässä ehkä käykään omalta osaltani kuinkaan, mutta sitten radan poikki pyyhälsi Ken Lie, johon itse harmikseni hiukan osuin siten että tempauduin itsekin nurmikolle. Siinä vaiheessa sitten toiveet sijoituksen suhteen hieman kääntyivät laskuun. Radalle palasin Westmanin edelle ja Japen taakse. Sen jälkeen koitin karsia virheitä pois, ja ajella vain rauhallisesti, mikä onnistuikin kohtuu hyvin. Renkaat pysyivät loppuun saakka aika yllättävän sopivassa lämpötilassa. Yhtään todellista ohitusta en suorittanut, mutta muiden ulosajojen seurauksena sijoitukseni nousi. Varsinkin Tane ajoi mielestäni hyvin, kunnes spinnasi, ei olisi muuten ollut mitään jakoja päästä ohi varmaankaan.
Puolessa vaiheessa kisaa Ken Lie lähestyi vääjäämättömän oloisesti ja aika kutistui kahdeksasta sekunnista neljään. Samalla itse siis saavutin edessä olevia suurinpiirtein samaan tahtiin. Kenlielle sattui ilmeisesti jotain kolarointia, kun jäi hieman taaemmaksi ja tilanteeni siis parani. Akimin ulosajon jälkeen edessäni kulkikin kisan loppuun saakka Pekpoy. Ero pysyi aluksi aika samoissa, n. 7-8:ssa sekunnissa, kunnes sitten pyrin hieman tiivistämään tahtiani kilpailun lähetessä (ehkä pekpoy otti myös hieman rauhalliemmin) loppuaan, ja muutamia kierroksia ennen maalia ero olikin "enää" kolme sekuntia. Siitä sitten innostuinkin liikaa, ja jarrutus loopissa jäi viime tinkaan jonka lisäksi se vielä muutenkin epäonnistui ja ajauduin ulos radalta ja törmäsin kaiteeseen kevyehkösti. Auto ei tuntunut kärsineen tuostakaan osumasta kovinkaan paljon kolhuja, joten jatkoin sitten normaalisti, tosin hieman vauhtia hiljentäen. Aiemmin ulosajanut McRäkä oli siinä vaiheessa ajanut ilmeisesti toistamiseen ulos (?), sillä ero oli aiemmasta neljästä sekunnista kasvanut n.20:een sekuntiin.

Sen hetkinen sijoitukseni eli kakkospaikka näytti siis olevan vain itsestäni kiinni. Sijoitusta ns. varmistellessani keskittyminen herpaantui viimeisimmillä kierroksilla useammankin kerran, ja varsinkin 90asteen kurvissa oli pari hienoista sivuluisua, jotka kuitenkin oikesi onnellisesti.

Kisan jälkeen sijoitukseni näytti olevan toinen, ja jälkiselvityksen jälkeen VJR:n noustessa korkeimmalle pallille tulin siis kolmanneksi, joka oli kaiken kaikkiaan sittenkin enemmän kuin mitä etukäteen toivoin.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Nyt varsinkin on helppo sanoa, että eipä tuota kisaa liioin olisi kannattanut käydä. Tosin ennen kisaa olin peruuttamisen kannalla siksi, että putoiluja tapahtui miltei koko ajan.. Kisassa sitten ei vissiin pahemmin kukaan pudonnutkaan sammyn ja walzun lisäksi, mutta yhteydet noin muuten näyttää aika heikosti toimineen keskenään. Omassa replayssani ei juuri muuta katsottavaa ole kuin oma ajoni.

Kierroksella 24 näyttäisi olleen eniten hässäkkää, silloin vjr:llä jäi kierros merkkaamatta ja tuolla samaisella kierroksella syntyi muun muassa Räkän paras kierrosaika. Taisi olla juuri se kierros, jolloin itsellänikin palkit kohosivat ja luulin jo tippuvani kohta pihalle, mutta pysyin sittenkin serverillä ja kierrosajaksikin tuli kisani "ennätys", vaikka muistan, että sompailin ties miten yhteyden ja näytön pätkiessä ja lähes ulos porhaltelin siinä sitten.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Kummallista sinänsä, että siinä verkossa, johon henkan tietokone on kytketty, kuormitus ei ole ollut juuri minkäänlaista. En ymmärrä että miten yhteydet voi olla sitten noin heikkoja. Oma yhteyteni oli aika heikko, tämä verkko oli aika tukossa koko illan, mutta ei kai yksi heikko yhteys voi noin vaikuttaa, että kaikilla pätkii..
 

Jape

Well-known member
Liittynyt
6.7.2001
Viestit
1089
Aika-ajo ei mennyt ihan niinkuin olin suunitellut. Asiaan vaikutti ehkä yhteyden katkeilut ja ruuhka radalla, joten en saanut oikeastaan ensimmäistäkään onnistunutta kierrosta.
Sijoitus aika-ajossa kuienkin 8.

Kilpailu lähti käyntiin ilman lähtökolaria omalta osaltani.Muiden ulosajojen myötä taisin ajella alkukierrosten ajan sijalla kuusi.
Kisan puolen välin tienoilla näytti hetken tulevan hyvä taistelu Westin, Akimin, Tanen ja minun välillä. Ajoimme jokainen muutaman sekunnin päässä toisistamme.
Renkaani tuntuivat menettävän pitoa aikalailla kisan puolivälistä alkaen ja tarkkailin huolestuneena varikkotaulua sekä peilejäni kuinka Tane lähestyi uhkaavasti.
Kahdelle viimeiselle kierrokselle lähdimme Tanen kanssa aivan peräkanaa ja tarjosin jo toiseksi viimeisellä kierroksella paikan Tanelle jossa ohittaa vetäessäni ensimmäiset mutkayhdistelmät kaidetta pitkin. Tane tulikin oikealla puolen jo rinnalle, mutta jätin jarrutukseni looppiin hieman myöhäisemmälle ja sain pidettyä paikkani viimeisen pisteen syrjässä kiinni.Aluksi hämmennyin hieman etten tullut ohitetuksi, sillä ajauduin kuitenkin mutkan ulkoreunaan jättäen sisäkurvin vapaaksi....No, ehkä Tane ajatteli ohitusyrityksen olevan liian riski siinä kohdin ja päätti jättää yrityksen myöhäsemmäksi? Kiitos siis rehdistä kisasta! wink
Viimeisen kierroksen toiseksi viimeisessä mutkassa sitten otin,pyöräytin ja luulin jo hetken putoavani nyt pisteiltä, mutta omaksi onnekseni huomasin kun ferrarini keula näytti tulosuuntaan että myös Tanen veti saman mutkan pitkäksi :D
Sijoitus siis kahdeksan ja yksi piste.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Ööööö...
Karsinnat meni, pääsin kisaan, olin seitsemänneksi nopein, eli jopa ilman poisjäämisiä olisin ollut kisassa, eroa seuraavaan oli melkein kaksi sekuntia, joten ei ihan kauheeta paniikkiakaan ollut. . . . . .
Aika-Ajot meni miten meni. ... en edes tiedä mones olin, kunnes noin 20 min jälkeen rupes tulemaan erroria. Ensin yhteys katkes, kun sain uudelleen auki GPL ei käynnistynyt . . .. no koneen buuttaus autto . . . . pääsin kaksi kertaa serverille, sitten 5 s siellä ja lensin ulos...
Kolmannella yrityksellä tuli "Connections are not being accepted" eli kisa oli jo menossa....
VOI VITT*
Sameperi kun toi kisa ois voinut mennä hyvinkin, auto alko pysyä tiellä . .. jopa kilpabensoissa jne.....
Ett silleen!!!!!!!!!!
 

akim

Well-known member
Liittynyt
10.9.1999
Viestit
369
Aika-ajo ihan ok, jäin kympän enkasta ja se riitti viidenneksi. Tultaessa Loopiin olin jo Wilpurin ohi ja otin jarrutuksen varman päälle (niin kai se pitää tehdä koska renkaat kylmät ja tankit täynnä) lisäksi jätin ulkoreunaan tilaa Wilpurille. KenLie ei saanut tankkiaan pysähtymään, mutta väisti minun kannalta ok wink

Siinä sitten ajeltiin Pekpoyn Fersun takana ihan rauhassa kymmenkunta kiekkaa. Tosin kisan jälkeen kuulin teloneeni Henkan, josta minulla ei tosiaan ollut mitään havaintoa. :confused:

Kymppi kiekan paikkeilla tein pari spinniä ja Wilpuri sekä KenLie pääsevät ohi. Taas tasaista ja yksinäistä ajoa kunnes Ken ja joku eagle häsläävät loopissa, pääsen Kenin ohi mutta sitten hän ajaa panssariautollaa päälle heti seuraavassa mutkassa. Olisi kai nopeus riittänyt puhtaaseen ohitukseenkin myöhemmin? Taas shift+r ja täysillä tankeilla matkaan ja maaliin. RWest antoi pari kertaa aivan suosiolla tilaa, kiitokset niistä.

Kisa oli vaikea koska minulle ei näytetty pitboardia eikä mitään lippuja kertaakaan. Ajelin jopa pari ylimääräistä kierrosta koska en tiennyt olinko tullut maaliin. Muut autot eivät mielestäni lagittaneet/välkkyneet paitsi servuna toiminut Henkka.

Huonot fiilikset jää tämmöisestä. Jotain pitää tehdä. Pelkän motu yhteyden piikkiin tätä ei voi laittaa, koska fgplc:n ja vrocin kisoissa kaikki on toiminut loistavasti.

Amerikka on paska maa.

<small>[ 14-02-2002, 13:24: Message edited by: akim ]</small>
 

Aeuk

Well-known member
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
1201
Ehh ... eli eipä näyttänyt olevan sitten mitään merkitystä (?) että oliko siellä kisassa 15 autoa vai 20 autoa? Tekstien perusteella nyt pätki Kyalamiakin pahemmin?

Omasta kisasta - eli karsinnasta - voi sanoa vain sen mitä irkissäkin sanoin: "pääsin tavoitteeseeni, eli ennätys parani sekunnilla (uusi enkka 1:09:2*) - silti karsiuduin eli eipä paljon ollut tehtävissä". Tosin se, että ennätys parani sekunnilla, vaikka tuntui ettei saanut oikein kunnon kiekkaa aikaan - positiivista sinänsä. Muuta positiivista sitten ei ollutkaan.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Aeuk:
Ehh ... eli eipä näyttänyt olevan sitten mitään merkitystä (?) että oliko siellä kisassa 15 autoa vai 20 autoa? Tekstien perusteella nyt pätki Kyalamiakin pahemmin?
Mulla ei pätkinyt, ennen kun tipuin kokonaan pois. . . . . .
Ett silleen!!!!!!!1
 

McRäkä

Banned
Liittynyt
14.12.2001
Viestit
2070
Aika-ajoissa oma enkka, eli kivasti meni. Jätinkin aika-ajot siihen vajaaseen 10 kierrokseen, ettei kisassa puutuisi heti alkuun.

Kisa alkoi juuri niinkuin pitikin, pidin ykköstilan ja pystyin kontrolloimaan eroa VJR:ään, joka ajoi kiusallisen varmasti. Sitten ilmeisesti kierroksella 22(?) oli keltaisia lippuja Essesissä, ja ajattelin että paniikkijarrutusta en tee, sillä yleensä ulosajot tapahtuvat vasta kaiteiden loppumisen jälkeen, mutta ei! Henkka oli optimiajolinjalla, ja minä sinkosin yläilmoihin! SHIFT+R.

Johtopaikan menetyksestä suivaantuneena lähdin raivoamaan kohti kärkeä, ja vedin sitten heti seuraavalla kiekalla Loopissa pihalle. Auto vaurioitui sen verran että veti hiukan vasemmalle, joten SHIFT+R. Wilpuri oli tämän jälkeen vielä saavutettavissa: ero pieneni yhdellä kierroksella kolme sekuntia, ja sitten pamahti kone yli-innokkaan kiihdytyksen takia. SHIFT+R.

SHIFT+R:t oli siis käytetty, joten ainoa vaihtoehto oli hissutella maaliin ja varmistaa kolmas sija, joka muuttui kuitenkin lopulta neljänneksi VJR:n disco-ongelman takia.

Positiivista se että pääsin maaliin asti ja sain pisteitä. Kerrankin GPL ei kaatunut, vaikka en ole tehnyt koneeseen mitään radikaaleja muutoksia. Kisa näyttikin ihan liian helpolta alun perusteella...

Niin piti lisätä vielä sen verran, ettei mulla ollut mitään yhteydestä johtuvia pätkimisongelmia.

<small>[ 14-02-2002, 09:50: Message edited by: McRäkä ]</small>
 

RK-62

Porno-Erkki-wannabe
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
14922
Sijainti
Kni
Olipa turhauttava kisa. Ensimmäisellä kierroksella sattui kolari edessäni jota väistääkseni hiljensin hieman vauhtia ja varauduin yllättäviin tiöanteisiin edestäpäin. No yllätys tulikin takaapäin, kun joku yritti kolarista huolimatta ajaa mutkaan samaa vauhtia kuin normaalissa tilanteessa. Ei muuta kuin auto katolleen. Sen jälkeen ajelin muutaman kierroksen parin sekunnin päässä ilmeisesti Japen Ferrarista. Se ajelu loppui kuitenkin moottoririkkoon. Sen jälkeen ajomotivaatio oli nolla ja köröttelin lähinnä maaliin ja katsoin miten käy. Pari virhettä ja kolaria Ken Lien kanssa hidasti vielä vauhtia. Ensimmäisellä kerralla Ken oli pyörähtänyt keskelle mutkaa ja mitään väistömahdollisuutta ei ollut. Toisella kerralla saman mutkan jarrutuksessa Ken osui perään ja taas mentiin. Että semmoinen kisa.
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
akim:
Huonot fiilikset jää tämmöisestä. Jotain pitää tehdä. Pelkän motu yhteyden piikkiin tätä ei voi laittaa, koska fgplc:n ja vrocin kisoissa kaikki on toiminut loistavasti.

Amerikka on paska maa.
Ilmeisesti sulla on bwpatchilla rukattu gpl.exeä. Sitä vois vaikkapa koittaa palauttaa normaaliksi, tai siihen tilaan kuin mihin muillakin sitten ensi kerralla on gpl.exe pätsätty.
 

akim

Well-known member
Liittynyt
10.9.1999
Viestit
369
Wilpuri
Ilmeisesti sulla on bwpatchilla rukattu gpl.exeä. Sitä vois vaikkapa koittaa palauttaa normaaliksi, tai siihen tilaan kuin mihin muillakin sitten ensi kerralla on gpl.exe pätsätty.
Jep, niin on. Tästä olikin illalla puhetta Henkan kanssa. Tosin eilisissä testeissä toimi ihan ok, mutta kuskeja ei ollut kuin kourallinen. Toivottavasti ongelma ratkeaa tuolla systeemillä.
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
akim:
Siinä sitten ajeltiin Pekpoyn Fersun takana ihan rauhassa kymmenkunta kiekkaa. Tosin kisan jälkeen kuulin teloneeni Henkan, josta minulla ei tosiaan ollut mitään havaintoa. :confused:
Itsekin huomasin tuossa tilanteessa taustapelileistä kun Henkka lensi huit helvettiin. Ajattelin että se oli omaa syytäni, mutta omasta replaysta katsottuani huomasin että akimin autoa ei minulla edes näkynyt koko tilanteessa...
 

Hënkka

Guest
Pekpoy:
akim:
Siinä sitten ajeltiin Pekpoyn Fersun takana ihan rauhassa kymmenkunta kiekkaa. Tosin kisan jälkeen kuulin teloneeni Henkan, josta minulla ei tosiaan ollut mitään havaintoa. :confused:
Itsekin huomasin tuossa tilanteessa taustapelileistä kun Henkka lensi huit helvettiin. Ajattelin että se oli omaa syytäni, mutta omasta replaysta katsottuani huomasin että akimin autoa ei minulla edes näkynyt koko tilanteessa...
Mul on taas Wilpurin replaystä pätkä, jossa hetkeä ennen tapahtunutta PekPoy katoaa näkyvistä ja jäljelle jää minä ja akim.
 
Ylös