Forumilaisia, jotka sekoitat jatkuvasti toisiinsa

NotShee

?aotuo ätiM
Liittynyt
2.9.2001
Viestit
3313
Sijainti
Lund, Skåne
Itsehän en panttaa vastausta, vaan tunnustan, että Oravan ja Olgan jutut tuntuvat niin samalta, että välillä kuvittelen, että kyseessä on sama henkilö. Muitakin on, muttei nyt jaksa muistaa.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Mulla tahtoo mennä Moe ja Olga koko ajan sekaisin.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Joni ja Jonkki lienevät sama hahmo :confused:

Giffen:[ ja Barco:[ myös :confused:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Off-Topic ja KnowHow menee jatkuvasti sekaisin (oon maininnut tästä aiemminkin). Ehkä sen takia, kun niillä on niin samankaltaiset nimimerkit.
 

NotShee

?aotuo ätiM
Liittynyt
2.9.2001
Viestit
3313
Sijainti
Lund, Skåne
Lisäksi minulla on vaikeuksia muistaa, olenko Stig Helmer vai Jakopään hihna. Onneksi kumpainenkin on bannattu, joten nykyään ei ole ongelmia, kunhan sen vaan muistaa. :ahem:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
NotShee sanoi:
Lisäksi minulla on vaikeuksia muistaa, olenko Stig Helmer vai Jakopään hihna. Onneksi kumpainenkin on bannattu, joten nykyään ei ole ongelmia, kunhan sen vaan muistaa. :ahem:
Eikö ole 'haju'akaan kumpi on kumpi?
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17744
Sijainti
East of Eden
Yleensä mä tunnistan hahmon avataren perusteella ja silloin kun niitä "Olgan katseita" oli useampia, niin silloin oli hieman vaikeampaa tunnistaa oikea hahmo.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Micael sanoi:
Yleensä mä tunnistan hahmon avataren perusteella ja silloin kun niitä "Olgan katseita" oli useampia, niin silloin oli hieman vaikeampaa tunnistaa oikea hahmo.
Mulla meni oma ja Miguelin nykyinen avatar alkuun sekaisin nopealla vilkaisulla :D
 

Nick_W

Ihmisohjus
Liittynyt
20.10.2000
Viestit
5196
Sijainti
Töysä
Ruunari ja S.A menee sekaisin. Johtuen Ruunarin avatarista. :wink:
 
Ylös