GPL Harkka!

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Jmt avaa serverin osoitteeseen: 195.156.247.249
Pidetään pystyssä niin kauan kuin jaksetaan.

Kaikki halukkaat saa tulla ajelemaan!
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Serveri vielä ainakin puoli tuntia pystyssä, joten sinne voi mennä ajelemaan Silverstonea, jos haluttaa.
 

jmt

Senile Member
Liittynyt
1.1.1999
Viestit
2161
Sijainti
Isle of Man
Oli hauskaa niin kauan kun sitä kesti ja sitä kesti niin kauan kuin oli hauskaa...

Eihän meitä ollut siellä kuin 3, kun ei etukäteen ilmoiteltu, kun vasta äsken päätettiin ajella. Kovasti tuli silti kierrettyä, ehkä ensi kerralla on useampia kuskeja radalla. Itse en tosin voi kovin suurelle määrälle tuota serveriä pitää, mutta ehkä Dominic saa omansa toimimaan, jolloin voisi kisojakin ajaa?
 

jmt

Senile Member
Liittynyt
1.1.1999
Viestit
2161
Sijainti
Isle of Man
Huomenna, lauantaina vois ajella myös? Jos vaikka useampi ehtisi mukaan...

Onko jollain mahdollisuus toimi serverinä, jolla olisi nopeammat yhteydet. Tällä 128K-ISDN:llä ei kovin isoa joukkiota voi hostata, tosin jos ei mukaan ole tulossa paljon kuskeja, voin minäkin olla serverinä.

Ilmoitelkaa kuka vois huomenna tulla ajmaan ja mikä aika sopis niin katotaan, rataa voi ehdotella myös...
 

Targa

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
1681
Sijainti
Espoo
Mä voisin iltasella kahdeksan jälkeen ajella. Siis aikavälillä 20:00-0:00.

Rata sais olla joku helppo, mutta oikeastaan mikä vain kelpaa.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
bcast_ping_disable = 0 ; Disable response to pings
bcast_ping_port = 0 ; Ping port number (0=default)
bcast_port = 0 ; Broadcast port number (0=default)
Tollaset löyty core.ini:stä.

Käytännössä mulla onnistuu serverin pito vain siten, että pystyn itse määrittämään mihin porttiin serveri luodaan eli se portti mihin muut sitten ottavat yhteyttä. Juuri nuo GPL:n käyttämät portit on suljettu palomuurista käsin sillä tavalla että minä voin kyllä loggautua muualle eli ylospäin yhteydet toimii, mutta sisäänpäin ei.

Pitää tutkia onko portin vaihto mahdollista ja jos ei ole, niin aina on mahdollisuus tehdä oma softa joka kiertää palomuurin, mutt se softakin ratkaisukin vaatii sen että clientien eli pelaajien täytyisi pystyi vaihtamaan porttia johon GPL ottaa yhteyttä.

Tutkin asiaa kun joudun, nyt vois lähtee lähinnä nukkumaan. :)

net_server_port = 0 ; Server port number (0 = default)
JA VIELÄ TUOLLAINEN LÖYTYI. Huomenna voitais testailla pystyisinkö sittenkin tekemään serverin, jos vaan apujoukkoja testaamiseen löytyy.

[ 30-06-2001: Message edited by: Dominic ]
 

Lotus 72

Paras auto maailmassa
Liittynyt
10.9.2000
Viestit
1324
Sijainti
Ojakkala
Minkäslaisia aikoja ootte ajan silverstonessa?

Jos vaikka ajetaan taas Silverstonessa?
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Mä voin toimia serverinä silloin kun pääsen pelaamaan. Huomenna kyllä mitä todennäköisimmin ei mua Silverstonen varikolla näe..
 

jmt

Senile Member
Liittynyt
1.1.1999
Viestit
2161
Sijainti
Isle of Man
Originally posted by HulaBalooGuY:
<STRONG>Minkäslaisia aikoja ootte ajan silverstonessa?</STRONG>
E.Tuhero oli eilen nopein ajalla 1.30,0, itse ajoin jonkun 1.30,8 ja Dominic, joka oli ensimmäistä kertaa radalla ajoi jonkun 1.32,xxx ajan.

Silverstonea voidaan ajella tänäänkin, itse ehdin melko varmasti tänäänkin, jo senkin takia, että sen jälkeen en viikkoon taas pääsekään kisaamaan...
 

Sohvaperuna

Well-known member
Liittynyt
3.3.2001
Viestit
80
Voisin tulla itsekin mukaan, siis tänään 20 jälkeen. En ole tosin ajanut Silverstonessa vielä kuin noin kaksi kierrosta...

Kertokaapa keltanokalle autojen paremmuusjärjestyksestä ja ominaisuuksista, sekä hyviä säätölinkkejä. Käsittääkseni Lotus, Eagle ja Ferrari ovat nopeimpia, mutta mikä on järjestys? Tottakai pitäisi osata ajaa millä tahansa autolla, mutta...
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Nopeimmat ajat maailmassa on likipitäen poikkeuksetta ajettu Lotuksella. Lotus on noista kolmesta ehkä vikurein, Eagle ehkä rauhallisin ja "helpoin" ohjastaa. Eaglen huippunopeus suurin, Lotus kulkee toiseksi rivakimmin. Ferraria en pahemmin ole ajellut, mutta hyvät puolensa siinäkin on. Hitaammissa mutkissa se ilmeisesti on aika pätevä, ainakin Monzassa Lesmon mutkissa Ferrarit aika usein tavoittivat Lotustani vaikka kokonaisaikani kierroksella nopeampi olisikin ollut.

jotain säätövinkkejä: http://website.lineone.net/~richardn/
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ferrari on melko vikura ainakin kylmillä renkailla, mutta niin on vissiin muutkin autot. Varikolta tuli kierroksen joutuu ottamaan aina tosi tarkasti.

Mutta kun saa pari, kolme puhdasta hyvää kierrosta alle, niin se pahin vikuroivuus häviää ja autokin pysyy varsin hyvin hanskassa. Kokeilin joskus Lotusta ja ainakin mun mielestä sen käyttäytyminen oli heti ekakierroksesta lähin paljon rauhallisempi kuin Ferrarin. Tosin Ferrarikin tasaantuu kun niitä kierroksia jokusen saa alle.

Tällainen näkemys mulla on. Mielellään ajelisin hieman rauhallisemmalla autolla, mutta Ferrari on Ferrari.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Noniin. Jmt:n kanssa testittiin mun GPL-serveriä ja ihme ja kumma saatiin se vielä pelaamaan!

Ei tässä mikään Firewall estäny yhteyksiä, oli vaan core.ini:ssä vähän väärät asetukset. Harmittaa kun nyt vasta huomasin.! :(

Anyway, tänä iltana voitais ajella jälleen sellanen 30min-45min harkka ja sit lyhyt kisa päälle.

Ilmoittakaa tänne ketkä olis tulossa tuossa 18.00 jälkeen ja mitä rataa haluttais ajaa.

Tarkemmasta ajankohdasta voidaan sopia.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Mä voisin liittyä ajamaan joskus syksymmmällä, kun saan treenattua, olen ajanut ko. peliä ruhtinaaliset 5x....
Ett silleen!!!!!!!!!1
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Originally posted by jaska:
<STRONG>Mä voisin liittyä ajamaan joskus syksymmmällä, kun saan treenattua, olen ajanut ko. peliä ruhtinaaliset 5x....
Ett silleen!!!!!!!!!1</STRONG>
Ei tähän tarvitse vielä mitenkään liittyä. Koska mitään virallista sarjaa ei ajeta, ihan vaan huvin vuoksi testejä ja GP:tä.

Ei meistä kukaan ole seppä syntyessään.

Mukaan vaan!
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Toistaiseksi mukaan on tulossa:

Dominic
Jmt
Targa
jaska, ehkä
 

Lotus 72

Paras auto maailmassa
Liittynyt
10.9.2000
Viestit
1324
Sijainti
Ojakkala
No mä en varmaankaan tuu ajamaan ennen ku ratti toimii(Mahdollisesti muutaman viikon sisällä). On nimittäin Silverstonen ajat n. 12 sekkaa jäljessä defaulta-säädöillä ja näppiksellä...


Taitais olla hyvä että näin aluksi ajetaan yhtä tai kahta rataa, että ne opitaan kunnolla..

Ja ne voisivat olla vaikkapa Silverstone ja monza.(Melko helppoja)
 

jmt

Senile Member
Liittynyt
1.1.1999
Viestit
2161
Sijainti
Isle of Man
Olen mukana, radaksi voisin ehdottaa tuota LeMans Bugattia, eli sitä lyhyempää. Onhan se Ranskassa kuten tän viikonlopun GP:kin :)

Toki jos kaikilta tuota ei löydy, voidaan ajaa jotain Silverstonee tai vastaavaakin.

LeMans Bugatti löytyy alla olevasta osoitteesta:
http://home.swipnet.se/~w-36707/bugatti/

Jaska taisi sanoa, ettei tule vielä mukaan. Eli kolme olisi vasta. Lisää?

[ 30-06-2001: Message edited by: Jmt ]
 
Ylös