Hallupolli

Onko sinulla ollut hallusinaatioita?

  • Kyllä, selvinpäin

    Äänet: 9 26,5%
  • Kyllä, laillisten aineiden vaikutuksesta

    Äänet: 5 14,7%
  • Kyllä, laittomien aineiden vaikutuksesta

    Äänet: 5 14,7%
  • Ei

    Äänet: 21 61,8%

  • Äänestäjiä yhteensä
    34

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Aiemmin viikolla oli puhetta hallusinaatiosta, ja tässä uutisessa mainitaan, että kahvistakin niitä voi saada.

Taloussanomat sanoi:
Älä juo tämän enempää kahvia päivässä
Brittitutkijoiden mukaan seitsemän kuppia kahvia päivässä voi aiheuttaa juojalleen aistiharhoja. Liika sumpin litkiminen saa kortisolin liikkeelle ja pahentaa stressioireita.
--
Tutkimukseen osallistuneista 219 koehenkilöstä osa valitti kahviyliannostuksen jälkeen kuulevansa ääniä ja näkevänsä harhanäkyjä.
Kysynpä siis, onko sinulla ollut hallusinaatioita. Pollia seuraa ja saa kuvailla tarkemminkin omin sanoin.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
En tietenkään. Kaikkihan tietävät että niitä vaaleanpunaisia norsuja on täällä Suomessa.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Vastasin, että ei. Mutta tarkemmin muistellen kyllä - selvinpäin!

Rovajärven talvisella ampumaleirillä vartiossa yön pimeinä tunteina tuli nähtyä kaikenlaista.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Itse olen kokenut seuraavanlaisia hallusinaatioita:
- Javat (ne Tähtien sodan kaapuihin pukeutuneet pikkumiehet)
- Tanssivat lamput ja verhot
- Olematonta taustamusiikkia
- Michael Jackson

Pelottavimpia on ehdottomasti väsymysharhat, eli mulla noi Javat. Niitä kun näkee, niin tietää olevansa totaalisen poikki. Noi on käyneet moikkailemassa muksun vauva-aikana ja vakavan unettomuuden aikaan. Vaatii siis monta unetonta yötä, onneksi.

Ja unettomuuteen sain sit Stilkkareita, ja ne aiheutti vähän jänniä juttuja, jos uni ei tullutkaan vartissa napin ottamisen jälkeen.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Kovassa kuumeessa on tullut nähtyä ihan höpöjä.

Stilkkarit niitä aiheutta kanssa.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Tein lukion jälkeen vuoden kolmivuorotyötä ja koska olin sijainen, vuorot menivät ihan miten sattuivat. Yhtenä aamuna yövuoron jälkeen kuulin bussissa lasten laulua ja ilakointia, vaikka ketään ei näkynyt missään. Kauhistelin jo hetken, että nyt taisi iskeä skitsokokki.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ei oo ollu hallusinaatioita, mutta siihen levitaatiojutskaan sais pikkuhiljaa tulla selvitystä :doubtful:
 
Ylös