Haluatko moderaattoriksi?

Moderaattorit

Super Moderator
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
1391
F1-forumin moderaattoriosasto on harventunut viime päivinä.

Jos koet olevasi tehtävään soveltuva ja innostunut henkilö, lähetä yksityisviestiä asiasta tälle nimimerkille, niin palaamme asiaan mahd. pian.

F1-forumin ylläpito
 
Viimeksi muokattu:

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
Haluatko moredaattoriksi?

Nii mites on?
 

Örfil

Guest
Ehdotan että Chuck Norris otetaan modeksi. Sen jälkeen kukaan ei postaa enää mitään :ahem:
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Ehdotan että Chuck Norris otetaan modeksi. Sen jälkeen kukaan ei postaa enää mitään :ahem:
Norrishan tutustui jo vuosia sitten moderoimiseen arvattuaan Moderaattorit-nikin salasanan ensimmäisellä yrittämällä. Ehdittyään bannata kaikki foorumistit (kello sattui olemaan puoli viisi aamulla Suomen aikaa) hän kyllästyi. Siitä asti hän on vastannut jokaiselle, joka kysyy häneltä kiinnostusta moderaattorintoimeen, "pitäkää tunkkinne".

Siis oikeastihan Chuck Norris omistaa kaikkien tunkit, mutta noin niin kuin periaatteesta.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Modeksi joudutaan. Siihen ei itse pysty vaikuttamaan.
 

MrMasaTasa

Well-known member
Liittynyt
6.12.2010
Viestit
215
Voiko vielä yrittää modeksi? Jos voi, niin kiinnostusta on.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
Tai jos kuitenkin senverran että tutuksi tullut. Vaikkei MasaTasan historiasta pikavilkaisulla löydy ainakaan riidanhaastajan merkkejä.
 

DSQ

Elossa
Liittynyt
5.11.2012
Viestit
5377
Sijainti
Huumorin tuolla puolen
Olen ehdottomasti sitä mieltä että moderaattorit on valittava ainoastaan postausmäärien perusteella.
Mä en. Oon vaan sitä mieltä, että postausmäärä kertoo luotettavimmin sen, onko todella kiinnostunut F1-Forumia koskevista asioista.

Edit: Mä en ainakaan osaa kuvitella modea, jolla olisi alle 500 postausta. Modelta kumminkin kai edellytetään jonkinlaista aktiivisuutta, ja sitä on paha todistaa muuten kuin postaamalla.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Kai tänne olisi hyvä jonkun moderaattorinkin aiheellista välillä ottaa kantaa.
Mä en. Oon vaan sitä mieltä, että postausmäärä kertoo luotettavimmin sen, onko todella kiinnostunut F1-Forumia koskevista asioista.

Edit: Mä en ainakaan osaa kuvitella modea, jolla olisi alle 500 postausta. Modelta kumminkin kai edellytetään jonkinlaista aktiivisuutta, ja sitä on paha todistaa muuten kuin postaamalla.
Näinhän se on. Moden tulee olla aktiivisesti paikalla, olla perillä siitä mitä foorumilla tapahtuu (vähintään "omalla" alueella, jos ei hyöri joka paikassa) ja vähän siitäkin, mitä on aikaisemmin tapahtunut. Lisäksi ohuella postaushistorialla on muiden aika vaikea tietää millaisesta tyypistä on kyse. Netissä se on toki aina vaikeaa, mutta esim. 10 000 viestin jälkeen pystyy ehkä jo muodostamaan jonkinlaisen kuvan siitä miten ko. henkilö tulee jatkossa(kin) toimimaan.

Ei minulla mielessä ole mitään tiettyä aikaa, mikä foorumilla olisi pitänyt vaikuttaa tai viestimäärää mikä olisi pitänyt kirjoittaa, mutta etusija on mielestäni foorumin kokeneemmalla väellä. Itse (vaikken mikään mittatikku olekaan) olin ollut foorumilla 5 vuotta ja rikkonut 10 000 viestin rajan päätyessäni modeksi. Silti pidin itseäni aika rookiena foorumin mittakaavassa.
 

Örfil

Guest
Mulle vois antaa modeoikeudet jotta voisin modereoida itseni aina dagen efter paremmin. Ehkä jo etukäteen :eek:
 

Irwin

Well-known member
Liittynyt
13.7.1999
Viestit
4076
Mun mielestä noi moderaattori-oikeudet tulisi antaa heti kun 500 postausta tai puoli vuotta forumilla tulee täyteen.
 

MrMasaTasa

Well-known member
Liittynyt
6.12.2010
Viestit
215
F1-forumin moderaattoriosasto on harventunut viime päivinä.

Jos koet olevasi tehtävään soveltuva ja innostunut henkilö, lähetä yksityisviestiä asiasta tälle nimimerkille, niin palaamme asiaan mahd. pian.

F1-forumin ylläpito
Lähetin yksityisviestin 23.3 eikä vieläkään ole vastattu??:doubtful:
 
Ylös