Hankala ja/tai ignoressa olevat firmat/palvelut

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Niin, ainakin noi puhelinoperaattoreiden asiakaspalvelut ovat kuuluisia siitä, että j-o-n-o-t-e-t-a-a-n. Siitä syystä multa lähti Soneran liittymä vaihtua Saunalahteen (oma privaattinumero ja pojan).

Toinen ignoressa oleva on Nordea. Aikoinaan (olin Nordean asiakas) tiedustelin asuntolainaa ja ehtoja, mutta tarjouksensa oli huonompi kuin Osuuspankin (ja kaikkien muiden). Tili pois ja pankin vaihto.

Sen jälkeen tuli soitto, että olet siirtänyt tilisi ja miksi? Kerroin syyn, jolloin he tarjosivat samoilla ehdoilla lainaa, jos vain siirryn takaisin. Tuli kusetettu olo, ja kysyin, mikseivät tarjonneet heti käteen tuolla ehdolla. En vaihtanut.

Tuli muuten Soneraltakin tarjous sopimuksen irtisanomisen jälkeen. Tarjosivat jotain kulta- tms. jäsenyyttä. Kysyin silloinkin, miksei tarjottu silloin kun olin asiakas. En vaihtanut.

Lisäksi kaikki vakuutusyhtiöt, paitsi Pohjola, ovat ignoressa. Syy lapsivakuutuksen saaminen pojalleni. Tai siis ettei saanut.
 

Makkonen

Guest
SAS.
Kohtuukova lentopelko meikulla. 2006 lensin Köpiksestä Dubliniin SAS:n koneella, olin varma ettei kyseinen kone ikinä selviä ehjänä alas. Vaikka ilmaiseksi pääsisin kyseisen yhtiön koneella, en matkustaisi sillä.
 
Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Joskus kymmenkunta vuotta sitten menin Giganttiin kännykkää ostamaan. Seisoskelin tyhmän näköisenä pitkän tovin hyllyjen edessä, mutta myyjät vain kävelivät ohi. Ymmärsin etteivät tarvitse rahojani ja poistuin. Turhaan sinne menen heitä enää kiusaamaan läsnäolollani.

Sen kummemmin syitä erittelemättä Nordea on myös minulle firma, jonka asiakkaaksi en enää palaa ja sain isänkin suostumaan pankin vaihtoon. Äidillä oli siellä tili ja suljin sen heti kun oli mahdollista.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18363
Ei oo tullut vastaan hankalia tai ignore palveluita, mut DNA on ihan romu kopasta.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Se toisessa ketjussa mainitsemani ainokainen on Imatran Martina. Se oli tunnettu huonosta/hitaasta palvelustaan jo muutenkin (ja omaakin kokemusta oli), mutta kun menimme kuoron kanssa syömään eikä henkilökunnasta kukaan tullut palvelemaan puoleen tuntiin, vaihdoimme pysyvästi muiden ravintoloiden asiakkaiksi. Ainakin kuorona. Muista kuorolaisista en tiedä, mutta itse en edelleenkään käy Martinassa syömässä ja tuosta on jo kymmenisen vuotta.

Mutta tosiaan nykyisin siellä pitäisi olla tilanne parempi (tämä tosin henkilökunnan edustajan suusta kuultuna).
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
K-raudassa on yleensä turha odottaa saavansa kovin kummoista palvelua. Viimeksi siellä käydessäni myyjiä ei näkynyt missään. Sitten kun sellainen ilmaantui paikalle ja kysyin eräästä tuoteartikkelista, niin vastaus oli "ei mitään hajua, kysyppä tuolta neuvontapisteestä jossa ei nyt tällä hetkellä ole ketään paikalla". Pitkän odottelun jälkeen joku myyjä sitten lampsi paikalle, sain kysymyksen esitettyä ja tuotteen ostettua. Meinasin jo lähteä etsimään muualta, kun eivät roponi näyttäneet kiinnostavan.

Speden rautakauppasketsi oli tältäkin osin hyvin osuva. :thumbup:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Oli tossa reilu puoli tuntia koko saatanan DNA Welho nurin: kiinteä ja liikkuva laajakaista ja asiakaspalvelu myös. Nyt palasi mokkula verkkoon, mutta kiintee ei vielä.

Tai asiakaspalveluhan todnäk ruuhkautui tukkoon, harvemmin kai noi operaattorit GSM-verkkoineen ihan nurin menee?
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26844
Speden rautakauppasketsi oli tältäkin osin hyvin osuva. :thumbup:
Tuon todistin osuvaksi myös Tampereen RTV:ssä. Mä olin siellä remonttiurakoitsijani kanssa eli ikäänkuin asiakkaan asiakkaana enkä suoraan asioinut myyjien kanssa, joten en osannut hermostua, vaikka niitä sketseistä tuttuja huonoja palvelutilanteita tuli useita. Ehkä juuri sen takia homma rupes naurattamaan.

Viittii edes luetella kaikkia, mutta paras oli, kun valkattiin tapetteja ja urakoitsija katseli, että mistäs saataisiin myyjä paikalle (myyjät kyyhötti pöytiensä takana eikä muita asiakkaita juuri ollut). No ei mistään, joten katsottiin keskenämme ja urakoitsija laittoi hetkeksi tapettirullan lattialle. No silloin tuli myyjä, joka kysyi lakonisesti "lattiaako meinaatte tapetoida?" ja käveli pois.

Ihan huumorimielessä voisin kyseiseen paikkaan mennä uudestaankin.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Sonerasta sain tarpeekseni jatkuvien laajakaistaongelmien vuoksi. Ja kännyliittymästään ylihinnoittelun vuoksi. Muita ei tuu heti mieleen.

Ja ennen niin loistava Welho on mennyt takapakkia ja lujaa DNA kaupan jälkeen.

Saunalahdesta ei ole kuin hyvää sanottavaa tällä parin vuoden kokemuksella.

Finnairin touhut myös vituttaa siihen pisteeseen että en käytä ellei ole pakko.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Pankeista on aikasta moni banjossa. Ovatten olleet kusimulkkuja jossain kohtaa jollain tapaa. Vakuutusyhtijöistä Pohjola on. Olivat kusimulkkuja jossain kohtaa jollain tapaa.
Sitten kaikki Porilaiset firmat koska olisivat kuitenkin jollain tapaa kusimulkkuja jossain kohtaa.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Pankeista on aikasta moni banjossa. Ovatten olleet kusimulkkuja jossain kohtaa jollain tapaa. Vakuutusyhtijöistä Pohjola on. Olivat kusimulkkuja jossain kohtaa jollain tapaa.
Sitten kaikki Porilaiset firmat koska olisivat kuitenkin jollain tapaa kusimulkkuja jossain kohtaa.
Hienoa, oot saanu siitä Ilpon mädästä makkarasta puolet!

Sen piti kyllä olla sulle kokonaan...
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Minulla on outo tilanne tuon nykyisen laajakaistan tarjoavan DNA:n kanssa.

Olin yrittänyt silloin saada heiltä nopeamman nettiyhteyden pelkästään todentamalla henkilöllisyyteni pankkitunnuksillani. Se ei vain ole onnistunut ja virheilmoituksia pukkasi.

Nyt kun oli suunnitelmissa saada 3g-mokkula kannettavaan ja menin keskustelemaan 3g-mokkulan lisäämisestä laajakaistaan. Sain tarjouksen, missä olisi nykyisellä tiedollani voitu saada tämä mokkula sekä nopeampi internet hintaan 29 euroa kuukaudessa. Nykyisessä laajakaistassani 8/1 Mt makselen 39 euroa jo muutaman vuoden putkeen.

Vajaa kuukausi sitten sain kuitenkin tietää, että DNA ei enää tarjoa Turun alueelle ja mitään muutoksia ei voi enää tehdä. Tämä tapahtui yli vuosi sitten. Ihmetyttää se, että miksi minä en ole ollut tietoinen tästä asiasta ollenkaan?

DNA:n mukaan ainoa tapa on hankkia Soneralta, Elisalta ja Saunalahdelta uusi liittymä ja lopettaa tämä nykyinen. Eikö tämä ole epäreilua käytäntöä, että joutuu etsimään ja sitten sopimaan liittymäsopimuksia ja maksamaan ties lisäsummia vaikka olisi edellisessä maksanutkin?

Mutta miten minun pitäisi järkevästi lähteä tästä eteenpäin, että saisin parempaa palvelua. DNA kusi jo siinä vaiheessa, kun ilmoittivat, ettei Turkuun voida tehdä muutoksia, kun verkko on myyty kilpailijoille.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Entä jos ei mistään marmatettavaa? Pankkien, vakuutuspuljujen tai puhelinpalvelujen kanssa ei ole ollut ongelmia. Hinta vain ollut esteenä jonkin toisen valitsemiselle.
 
Ylös