Helsinki City Marathon 2003

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
No niin, onko kukaan foorumin ehkäensivuonnasitten-miehistä/naisista kilpailemassa itsensä kanssa tänä vuonna?

Maraton juostaan tänä vuonna jo 2.8. eli ensi lauantaina. Itse olen jo "juoksuni juossut" wink , joten en ole tällä kertaa mukana. Reitin varrella olen toki kannustamassa.
 
Viimeksi muokattu:

Mie-

Well-known member
Liittynyt
16.7.2002
Viestit
652
Sijainti
Highland
En ole luvannut, enkä myöskään aio tänä vuonna juosta. Sen sijaan lupaan juosta tuon jossain elämäni vaiheessa doubtful
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
City-marathon osuu useinmiten Unkarin Gp:n kanssa samalle viikolle joten mä en ole ollut siellä kuin kerran, tänä vuonna ei ole ehtinyt reenaamaan tarpeeksi, ei viitti mennä rämpimään joten väliin jää.
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Lämpötila pysytteli 24 ja 25 asteen välillä ja maisemat olivat hyvät. Maaliin taisi päästä vajaa 5000 juoksijaa, onnittelut heille hyvästä suorituksesta raskaassa kelissä.
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Vähän vituttaa kun ei ajoissa tullut ilmottaudettua/tullut alettua reenaamaan. Täytyy tyytyä puolikkaaseen vaikka Pirkkolassa 26.9. Mutta ensi vuonna.....jos sitten ei osu Unkarin kanssa päällekkäin.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Joo-o, kävelyksi meni loppu :alppu:

Fysiikka pysyi ihan kunnossa ja jaloissa oli voimia juoksuun mutta nuhaisena piti ottaa iisisti eikä riskeerata terveyttä. En kyllä starttais uudestaan vajaakunnossa mutta toisaalta tyytyväinen maaliin pääsystä ekalla yrityksellä :ahem:
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Onnittelut maaliinpääsystä. Kuinka paljon meni aikaa? :)

Kelihän oli eilen varsin hyvä juoksemiseen, puolipilvinen eikä liian kuuma. Tosin tuuli taisi olla aika kova.

Oliko muita forumisteja juoksemassa eilen?
 

öö ruz

Speed for ever
Liittynyt
28.12.2002
Viestit
4296
Mä olen aina ollut sitä mieltä että menee sen läpi missä ajassa vaan niin se on kova juttu. Uhoamalla ei monikaan sitä läpi mene. Omat ajat on 4.04-4.15 välillä. Se vaan on mun taso. Puolikas menee1.40 ja allekin mutta täydellä tulee väsymys kolmenkympin jälkeen....aina. siitähän ne sanoo sen marathonin vasta alkavan.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Tavoite aika oli noin 4h15min mutta jo 10km kohdalla oli selvää että ei tällä kertaa. Ei tuntunu terveelliseltä pitää "vauhtia" yllä samaan tapaan ku harjotuslenkeillä. Aikaa meni yli 5 tuntia.

Samaa mieltä öö ruzin kanssa että se on kova juttu niilekin jotka sen tekee hitaammin. Mitä hitaammin sitä pidempään se rääkki/nautinto kestää ;)
 

Giffen:[

The Horned Reaper
Liittynyt
14.5.2004
Viestit
3000
Sijainti
unknown
Oon itsekkin usein hinkunut tuon kuningasmatkan kimppuun. Haittana on kuitenkin väärä lihastyyppi, jonka ansiosta minua ei ole luotu liian pitkille matkoille. Olen kuitenkin ajatellut taistella luontoa vastaan ja juosta koko ensi talven hakien lisää kuntoa ensi kesäksi, jolloin voisin juosta puolimaratonin. Viime keväänä meni ensi kerran 15 km kohtuullista vauhtiakin pitäen. Nyt tarvitsisi siis vain 6 km lisää. Talvena 05-06 juostaankin sitten useita kymmeniä kilometrejä viikoittain ja valmistaudustaan ensi kevääseen, jolloin juostaan se (jostain) lukemani 100 km viikoittain ja koko maraton juostaan kesällä 2006. Ikävuosia on silloin vasta 21 ja saatan olla viellä hieman nuori, mutta on sitä tyhmempiäkin ajatuksia tullut.
 

dzeidzei

Well-known member
Liittynyt
3.8.1999
Viestit
1574
Ehkäensivuonnasitten! :tongue:

Joo, eli mä olen aloittanut vasta vanhoilla päivilläni, pari vuotta sitten juoksuharjoittelun ja selkä- ym. muut vaivat ovat häirinneet treenausta. Tavoite on kuitenkin tänä syksynä juosta eka maantiekymppi jossain juoksutapahtumassa. Maraton sitten joskus, ellen halua "erikoistua" tuohon kympille. Kunnioitan kyllä niitä, jotka jaksaa tuon maratonin hellesäällä. Mulle on erityisen vaikeaa kuumalla säällä juokseminen.

Mitenkäs Charlien omat osallistumiset & ajat?
 

Charlie

Elämän jakojäännös
Liittynyt
13.12.1999
Viestit
6454
Sijainti
Pahassa paikassa
Vuonna 2002 meni kunnialla läpi, nettoaika oli hieman alle neljä tuntia ja bruttoaika hieman päälle. Eroa näillä ajoilla oli jotain kolmisen minuuttia.

Mulla oli joskus hieno topic aiheesta, mutta en muistanut nostella sitä ylöspäin enkä ottaa sitä pitkää raporttiani talteen, joten ne tiedot ovat nyt bittitaivaassa.
 

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Ehkä ensivuonna sitten. Ja alle neljän tunnin :wink: Tänä vuonna olen makkarakunnossa.
Giffen:[ sanoi:
Oon itsekkin usein hinkunut tuon kuningasmatkan kimppuun. Haittana on kuitenkin väärä lihastyyppi, jonka ansiosta minua ei ole luotu liian pitkille matkoille.
Tämäpä mielenkiintoista. Väärä lihastyyppi? En ole ekspertti mutta luulen että kestävyysjuoksulihaksia tulee juoksemalla eikä syntymällä?
 
Ylös