Hurraahuudot Racer X:n, Formulanomin ja tmoin 3kk:n huilille.

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Kuka sortuu ensimmäisenä kakkosnikkeilyyn?
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Olihan se jo aikakin.

edit. Sinänsä takaisku. Olin jo kaavaillut Sotahullut-ketjua ja Racerille pääosaa, mutta kai sitä suunnitelmaa voi lykätä heinäkuulle.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
En tiedä onko yleisen linjan mukaista, mutta että 3 kuukautta? Kakkosnikkejähän ruokitaan tällä pitkälle kesään.
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
En tiedä onko yleisen linjan mukaista, mutta että 3 kuukautta? Kakkosnikkejähän ruokitaan tällä pitkälle kesään.
Tämäpä juuri. Ja mulkut saa provoilla kuukausitolkulla. Ei se mitään. Hyvä että tuomitaan neuvostoliiton tapaan.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Olen tiettyin asian takia ollut viime päivinä varsin ja vallan vähän aktiivinen Forumilla. En tiedä mistään mitään, enkä ole lukenut juttuja, joista nämä veljet ovat banninsa saaneet?

Oletan kuitennii, että suurvaltapolitiikoimisesta ja Natoisista keskusteluista, sekä keskinäisistä väännöistä? Kunhan kerkiän, niin tutustunen asiaan, jos ovat edelleen luettavissa?

kouvotsvonille pisteet uskalluksesta moderoida kovin rankalla kädellä. Monen muun uskallus ei siihen riittäisi, kun kyseessä on juurikin nämä kolme hyvin pitkäaikaista ja vakiintunutta kirjoittelijaa. En arvostele siis näitä kolmea bannattua, koska en (vielä) tiedä mitä, missä ja mistä ovat riidelleet.

Mutta kuten sanoin. kouvotsvonia arvostan kuitennnii rohkeudesta. Tietämättä mistään mitään. Vielä.
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Kyllähän tämän kokoluokan penaltti tässä vaiheessa osaltaan latistaa kisaviikonlopun tunnelmaa. Vaikeaa tulee asiapuolella olemaan bannikisassa pärjääminen :eek:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Racer X'n ja tmoin bannit mä kouvotsvonin mainitsemilla perusteilla ymmärrän, Formulanomin osalta en, vaikka vähän löylyä heittikin. Tuo 3 kk taas tuntuu aika omituiselta.
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Hieman ihmettelen mikä noissa hahmoissa nyppii. Vai onko se jotain poikain keskinäistä nahistelua, joka ei avaudu ulkopuoliselle. Mutta jos itsejään häiritsee niin kai sitten.
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7202
Racer X'n ja tmoin bannit mä kouvotsvonin mainitsemilla perusteilla ymmärrän, Formulanomin osalta en, vaikka vähän löylyä heittikin. Tuo 3 kk taas tuntuu aika omituiselta.
Eiköhän syy kolmen kuukauden banneihin ole se, että kaikilta kolmelta löytyy raskauttava rikehistoria jonka takia lyhyempää bannia ei ollut mahdollista antaa varsinkin kun koko kolmikon kohdalla aiempien suhteellisen tuoreiden bannien syy oli käsittääkseni sama kuin nyt.

Formulanomin ja tmoin keskinäinen nokittelu oli viime aikoina sellaista, että oli vain ajan kysymys milloin kummallekin napsahtaa banni sen takia.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Racer X'n ja tmoin bannit mä kouvotsvonin mainitsemilla perusteilla ymmärrän, Formulanomin osalta en, vaikka vähän löylyä heittikin. Tuo 3 kk taas tuntuu aika omituiselta.
Nomi tuli kyllä yllätyksenä.
3kk johtunee rikekertymästä, joskaan en jaksa tarkistaa kuinka usein Raksu ja Tmoksu ovat banneja haalinneet. Muistelisin vain että kohtuu säännöllisesti ovat olleet jäähyllä.
Eli ihan mutulla kahtokaa heittelen tämmöstä läppää jou.

edit: kato perkele, ollaan Harrin kaa samiksii, tietyiltä osin.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Taidanpa änkyröidä ja otan vapaaehtoisen kolmen kuukauden bännin. Juhannuksen jälkeen katsellaan onko enää ideaa.
 
Ylös