In Memoriam: MIKKO MAUNULA 20.09.1967-07.07.2007

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Jalanjäljet hiekassa

Eräs mies näki yöllä unen. Unessa hän käveli rannalla Jeesuksen kanssa. Yhtäkkiä taivaalle ilmestyi tapahtumia hänen elämästään. Elämänsä jokaisen vaiheen kohdalla hän näki hiekassa kahdet jalanjäljet: omansa ja Jeesuksen.

Kun hänen elämänsä viimeisinkin tapahtuma oli kulkenut hänen silmiensä editse, hän tarkasteli hiekkaan jääneitä jalanjälkiä. Silloin hän huomasi, että hänen elämänsä polulla näkyivät usein vain yhdet jalanjäljet - ja juuri silloin kun hänellä oli ollut kaikkein vaikeinta elämässään.

Tämä kiusasi häntä, joten hän kysyi asiaa Herralta: "Herra, silloin kun päätin seurata sinua, sinä lupasit kulkea aina kanssani. Mutta nyt näenkin vain yhdet jalanjäljet elämäni vaikeimpien aikojen kohdalla. En ymmärrä, miksi jätit minut juuri silloin kun olisin tarvinnut sinua eniten."

Herra vastasi: "Rakas lapseni, minä rakastan sinua, enkä voisi koskaan jättää sinua. Yhdet jalanjäljet tarkoittavat, että silloin kun olit koetusten ja kärsimysten keskellä, minä kannoin sinua."
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Syvin osanottoni. Voimaa ja uskoa valtavan surun keskelle.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Kaikki sanat tuntuvat niin tyhjiltä tällaisessa tilanteessa. :frown:
Voimia nyt kuitenkin.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
En osaa sanoa mitään muuta kuin toivottaa voimia. Suru on varmasti käsittämättömän suuri.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Osanottoni, elämä on sellaista mutta tärkein on muistaa ne hyvät muistot hänestä ja muistoissa hän elää edelleen.:frown:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Tuo Mikon sigu herätti huomioni tässä tilanteessa: "Kaikki haluavat päästä taivaaseen, mutta silti kukaan ei halua kuolla" :(
 
Viimeksi muokattu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Tiedän, että kaikkien ajatuksissa on kysymys, että mitä tapahtui...mutta kukaan ei kehtaa kysyä. Siks mä kysyn, ihan saan sillä että mam ei itsekään ollut mikään hyssyttelijätyyppi ja luultavasti kysyis itsekin vastaavassa tilanteessa.
Ymmärrän toki, jos vastausta ei tule.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Tämä on ehkä sopimatonta kysyä, mutta ennemmin tai myöhemmin kysytään tätä asiaa eli mitä tapahtui Mikolle? Tosen tapauksen tiedän jo ja se oli murheellinen uutinen.:(
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Mikolla todettiin viime kuussa räjähdysmäisesti etenevä syöpä, eikä mitään ollut tehtävissä. Vain muutama viikko ja kaikki oli ohitse. Nyt olen aivan ihmeissäni tytön kanssa. Yksityiskohtaisemmin en halua puhua taudista. En voi uskoa tätä todeksi, en!
 
Ylös