Japanin GP 2017 - aika-ajot

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8479
Sijainti
Helsinki
Hamilton ajoi 1.29 ekassa osiossa. Kuten aikaisemmissa kisoissa, myös sunnuntaina rataennätys menee uusiksi.
 

formulajooseppi

Well-known member
Liittynyt
6.11.2013
Viestit
1256
Kyllä hämis jälleen vaikuttaa vahvalta näin nopeasti katsoen. On se ihme mies. Riittääkö. Paaluun. Uskoisin jos saa vaan noi superpehmeät toimimaan
 

Big Scary Animal

Well-known member
Liittynyt
25.1.2012
Viestit
1291
Kyllä hämis jälleen vaikuttaa vahvalta näin nopeasti katsoen. On se ihme mies. Riittääkö. Paaluun. Uskoisin jos saa vaan noi superpehmeät toimimaan
Jotenkin tuntuu että Bottas vaan saa Hamiltonin tällä hetkellä näyttämään erityisen hyvältä. Ei se Mersu noin surkea ole kuin Bottas antaa ymmärtää.

Grosjean pihalle ja punalippu.
 

Mr Hindsight

Well-known member
Liittynyt
20.3.2016
Viestit
1145
Huh joku muu kuin suomalainen kolaroi. Harmi, että se oli vain Grosjean kuitenkin.
 

Dino246

Well-known member
Liittynyt
18.6.2009
Viestit
2332
Minä kyllä tykkään tästä Suzukasta siksi että virheistä joutuu yleensä maksamaan. Ei selviäkään sillä parin sekunnin menetyksellä mikä tulee kun kiertää jonkun asfalttikentän reunassa olevan poijun.
 

spotter90

Half Blind, Full Throttle
Liittynyt
8.9.2014
Viestit
8479
Sijainti
Helsinki
Minä kyllä tykkään tästä Suzukasta siksi että virheistä joutuu yleensä maksamaan. Ei selviäkään sillä parin sekunnin menetyksellä mikä tulee kun kiertää jonkun asfalttikentän reunassa olevan poijun.
Täs radassa on vaan sitä jotain....
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5718
Harmi, jäi Gaslyn viimeinen rutistus sivuun Grosjeanin takia.
 

Dino246

Well-known member
Liittynyt
18.6.2009
Viestit
2332
Ainakaan hidastuksien perusteella ei tuntunut auto normaalisti käyttäytyneen. Tosin aina voi nostaa jalan kaasulta ja palata varikolle ehjänä...
Vaikean näköinen oli Magnusseninkin auto noissa mutkissa kun juuri ennen Grossun ulosajoa näytettiin incaria.
 

Big Scary Animal

Well-known member
Liittynyt
25.1.2012
Viestit
1291
Hamilton hidasti Massaa ja viittilöi itse tuohtuneena jälkeenpäin Massalle. Ja mitään ei tästäkään seuranne.
 
Ylös