Jatkokertomuksen (eepos f1forum) JÄLKIKOMMENTIT

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Tämä ei sitten ole mikään jätskikioski vaan kommentteja, ehdotuksia, pläjäyksiä mistä voisi kehittää tarinoita tuonne Jatkokertomus (eepos f1forum)

Ei sotketa hienoa ketjua kommenteilla, jotka eivät sinne kuulu. Tänne kaikki risut ja aurinkoiset.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mulle kaks isoa palloa, toinen mansikka ja toinen suklaa. Sit niitä rapeita vohvelijuttuja, eikä niitä sitkeitä.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Sori vaan mutta mä en laktoosiongelmien takia syö jätskiä. Mä vaan hengailen ja yritän iskeä nättiä myyjätyttöä.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Mites ton eepoksen kustannussopimusneuvottelut edistyvät ja jaetaanko tuotot rivi- vai postausmäärien suhteessa?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Mites ton eepoksen kustannussopimusneuvottelut edistyvät ja jaetaanko tuotot rivi- vai postausmäärien suhteessa?
Eihän tämä mitään maksa vai aiotaanko tuottaa ihan oikeasti joku kirjanen?:eek:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Silloinhan osa rikastuisi satumaisesti ja foorumi saisi vihdoin miljuunarahat? Toivottavasti ei kukaan rupea kopioimaan tekstejä omiin tarkoituksiinsa.
Ymmärsit väärin. Se maksaa kirjoittajille euron/rivi. Rahat eivät mene forumin hyväksi. Vielä ehtii deletoida.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Ymmärsit väärin. Se maksaa kirjoittajille euron/rivi. Rahat eivät mene forumin hyväksi. Vielä ehtii deletoida.
Deletoidaanko ne huonot pois ja jätetään hyvät, niin kirja ulos?
Vai meinaatko, että omat kirjoitukset pitää tuhota?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Ai perhana tajusin!
Miksi pitäisi maksaa euro per rivi, että saisin ilmaista itseäni loskatarinoistani?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Ei sitä kirjaa ulos ole tulossa, mutta postauksista täytyy maksaa euro/rivi.
Taidan sitten lopettaa kaikki kirjoitukset täältä. Ihan joka ikiset asiat, kommentit ja omat kokemukset, seksikokemukset, yms. :rolleyes:
 
Ylös