Joulu(lahjat) 2011

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Joulu on ihan kohta! Marketien leluosastot alkavat jo levittäytyä ja postiluukusta kolahtelee joulukuvastoja. Luumuhilloakin oli jo kaupassa myynnissä isosti. Tänä aamuna bongasin ensimmäiset jouluvalot. (Mun mielestä ne voitais kyllä muuttaa talvivaloiksi. Koko talvi on niin pimeää, että ylimääräiset valot on kivoja.)

Joko olette hankkineet joululahjoja? Minä olen hankkinut jo 5:iisi lahjaa. Ensimmäiset elokuussa :ahem:

Tänne voi myös sitten aattona raportoida, kun on taas saanut anopilta pitkät kalsarit ja mummolta villasukat. Ja valittaa, kun kaupoissa soi joululaulut jo viikkoja ennen joulua.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Pari lahjaa eilen netistä tilasin ja tänään kolmannen perään. Mutta joululle 2011 tosin. Vuoden verran sua perässä, siis.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Pari lahjaa eilen netistä tilasin ja tänään kolmannen perään. Mutta joululle 2011 tosin. Vuoden verran sua perässä, siis.
Perhana! :D On jo töissä suunnitelmat niin vahvasti ensi vuodessa, että tänään kirjoitin palaverimuistioonkin päivämääräksi 2012 :D Modet vois korjailla, jos haluavat päästää minut häpeästä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Enpä ole vielä hankkinut. Jos sitä neljällä lahjalla selviäisi tämänkin joulun.

-Viskipullo
-Konjakkipullo
-Kummimuksuille ehkä jotain muuta
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Tänä aamuna bongasin ensimmäiset jouluvalot. (Mun mielestä ne voitais kyllä muuttaa talvivaloiksi. Koko talvi on niin pimeää, että ylimääräiset valot on kivoja.)
Meijän kylällä on tommoset talvivalot. Ne sytytetään vissiin ensi viikolla ja sammutetaan joskus helmikuun tienoilla. Pari siltaa ja keskustan puita valaisevat.

Taitaa itsellä jäädä joululahjojen ostot ja joulun juhliminen tänä vuonna aika vähäiselle.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Mekapeipe hoitelee perinteisesti muiden lahjomiset, itse varmaankin jotain perustylsää hälle sitten viime tingassa hankin. En oikein noista lahjusjutuista perusta, ja siksi olenkin varsin pälli lahjojen ostaja.

Muutenhan joulu on mitä lysteintä aikaa. Fiilistelyä ja mässäilyä. Kynttilöiden valoa ja lasissa maitua. Tykkään.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Kaksi lahjomaa olen jo keksinyt. Hankkiminen on vielä vaiheessa. Enköhän mä jotain vielä keksi.

Jouluja on moneksi.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Enpä ole vielä hankkinut. Jos sitä neljällä lahjalla selviäisi tämänkin joulun.

-Viskipullo
-Konjakkipullo
-Kummimuksuille ehkä jotain muuta
Jotain samansuuntaista ajattelin.

Joulussa on kuitenkin tärkeämpää muut asiat kuin lahjustelu.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
En oo ikinä ollu jouluihmisiä. Itelle ostan ehkä uuden moottorisahan ja sen 10 kuutiota soraa ja hiekkaa, jonka jo tilasin. Emma-koiralle tietty jotain pureskeltavaa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Taidankin tilata kuorman sepeliä. Pitää vielä miettiä sitä reakokoa.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
En oo ikinä ollu jouluihmisiä. Itelle ostan ehkä uuden moottorisahan ja sen 10 kuutiota soraa ja hiekkaa, jonka jo tilasin. Emma-koiralle tietty jotain pureskeltavaa.
Vielä se, että luulen jotta sitä tulee enemmän. Mutta liian kans pärjää aina.

Taidankin tilata kuorman sepeliä. Pitää vielä miettiä sitä reakokoa.
Mahollisimman isorakeista ja pistolapio. Et kadu.
 

Salazar

New member
Liittynyt
25.10.2011
Viestit
4
Sijainti
Espoo
Tilasin eilen äidille lahjan, silitysrauta, pitää löytää muille lahjat myös. Löysin äidille joululahjan tästä vinkkisivustosta http://www.hauskatlahjat.com/joululahjat/. Nyt on vain pikkuveli, isä, tyttöystävä jäljellä. Täytyy löytää niille myös lahjan.
 
Ylös