Juovuksissa työpaikalla?

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4852
Sijainti
Vantaa
Tämmönen tärkeä aihe tällä kertaa. Mitenkä on, onko tullut mentyä duuniin maistissa tai kohmelossa? Itse olen ollut maistissa duunipaikalla monenakin vuotena. Tosin silloin kyseessä olivat firman juhlat, jolloin juopumus oli sangen normaalia. Työaikana en ole koskaan ollut juovuksissa tai kohmelossa.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Monesti. Kaipa se työaikaa on, kun asiakkaiden kanssa mouhuaa aamu neljään? Tosin romillet on silloinkin varmaan alle yhden. Jossei hotellissa pääse kärkkymään aamiasta heti puol seiskalta, jolloin aamiasaika alkaa, niin se on kyllä huono, jollei vallan paska ihminen.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Lienee kolmisenkymmentä vuotta siitä, kun viimeksi olin työpaikassa, jossa en ollut kertaakaan päissäni.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Tämmönen tärkeä aihe tällä kertaa. Mitenkä on, onko tullut mentyä duuniin maistissa tai kohmelossa? Itse olen ollut maistissa duunipaikalla monenakin vuotena. Tosin silloin kyseessä olivat firman juhlat, jolloin juopumus oli sangen normaalia. Työaikana en ole koskaan ollut juovuksissa tai kohmelossa.
Meidän työsopimus sanoo, että töihin ei saa tulla maistissa, eikä töissä saa esiintyä humalassa. Olen ollut humalassa töissä, mutten sääntöjen vastaisesti.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4407
Sijainti
Salo
On meillä esim. ollut keskellä päivää joululounas jossa on tarjoiltu terästettyä glögiä ennen ateriaa ja normaali viinitarjoilu ruuan kanssa. Ja työt on sitten jatkuneet lounaan päätyttyä.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Meidän työsopimus sanoo, että töihin ei saa tulla maistissa, eikä töissä saa esiintyä humalassa. Olen ollut humalassa töissä, mutten sääntöjen vastaisesti.
Että jos pukeutuu Uuno Turhapuroksi ja alkaa töissä esiintymään, niin pitää puhkuut nollat.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Enhän mie, mut harvassa on ne aamut jolloin kolmella työkaverillain ei ole krapulaa työaamuna. Saa nähdä onko uusi pomo yhtä myötämielinen kuin nykyinen.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Kun olin nuor poik', jaoin kerran aamupostit suoraan ravintelista tullessa.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ekassa työpaikassa tuli kerran aloitettua perjantai-illan vietto jo työajalla.
Työtoveritar toi mulle (alaikäiselle klopille, ai ai ai!) potun votkaa, koska jeesailin häntä hänen hommissaan aika paljon. Itse hän korkkasi oman kirkkaan pullonsa ns. ihan pokkana, ja mä ajattelin että jos kerran tuollainen maturempi mamma näyttää mallia, niin mikäpä siinä. Kahdestaan vielä oltiin töissä, niin mikäs siinä oli naatiskellessa.
Nykyisessä työssä tuntuisi varsin oudolta ottaa alkoholia kesken päivän.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Ekassa työpaikassa tuli kerran aloitettua perjantai-illan vietto jo työajalla.
Työtoveritar toi mulle (alaikäiselle klopille, ai ai ai!) potun votkaa, koska jeesailin häntä hänen hommissaan aika paljon. Itse hän korkkasi oman kirkkaan pullonsa ns. ihan pokkana, ja mä ajattelin että jos kerran tuollainen maturempi mamma näyttää mallia, niin mikäpä siinä. Kahdestaan vielä oltiin töissä, niin mikäs siinä oli naatiskellessa.
Täähän alko oikeinkin lupaavasti kuin toteutunut runkkausfantasia konsanaan. Vaan ei sitten vissiin homma mennyt maaliin asti?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
On ollut sellainen pikkujoulun juhla, missä joku ryssä alkoi ison pomon kanssa riitelemään ja he kierivät yhdessä korkeista rappusista lattioille. Sen jälkeen pomo päätti, ettei enää pikkujouluja jatkossa.

Se ryssä sai potkut, ei niistä pikkujouluista vaan pomolta.
 
Ylös