Käyttäytyminen autopesussa

  • Viestiketjun aloittaja Andy
  • Aloituspäivämäärä

Miten autopesussa?


  • Äänestäjiä yhteensä
    23

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Liittynyt
15.8.2002
Viestit
5756
Sijainti
Ypäjä
Ennenkin olen tästä polttanut pinnani, mutta tänään taas paikallisella huoltoasemalla joku punaniska parkkeerasi Volvonsa kymmenen sentin päähän autopesuhallin liukuovesta sillä välillä kun minä kävin ostamassa autopesun. Minä siis parkkeerasin oikeaoppisesti parkkipaikalle ennen kuin menin ostamaan pesun. Sitten kun minä olin aivan rauhallisesti ajamassa pesuun, niin tosiaan tämä Volvo ilman kuljettajaa tukki mahikseni päästä pesuun! Kun estäjä suvaitsi tulla paikalle ja kun kerroin tälle että mihin voi sen ruotsinrautansa viedä, niin mussutti ja länkytti että hänen mielestään tapana on ajaa auto ensin pesupaikan eteen, ja sen jälkeen käydä vasta ostamassa pesu. Minä tietenkin nyrkki taskussa, tai no, taisi olla vähän näkyvilläkin sanoin että miten se asia oikeasti on, joten lähti eikä tainnut uskaltaa heti edes tulla kärkkymään pesumahista. Mutta onko se sitten muka oikeasti niin, että ensin ajetaan auto pesupaikan oven eteen ja sitten vasta ostetaan pesu? Ei voi olla. Ei siinä ole mitään saatanan järkeä!

Pollia seuraa.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
En pese autoain koskaan koska en tiedä miksi niin pitäisi täällä sateisessa Suomessa tehdä, joten olen jäävi sanomaan juuta tahi jaata.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Veikkaan että jokatapauksessa Albert Oil olisi heittelemässä pähkinöitä autoihin sisälle välittämättä siitä missä se auto on parkissa..... ;)
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Käyttäydyn autiksessa kuin euroopan omistaja. Ajan auton yleensä poikittain autiksen eteen siksikin aikaa kun syön lounasta.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Autopesuanekdootti:

Yksi ensimmäisiä muistikuviani tässä elämässä on se, kun isäni jätti minut Kuplamme sisään yksin ajaessaan autopesuun. Oli siinä pikku-Albertilla ihan vähän ihmettelemistä, kun harjaa viuhtoi jokapuolella. Muistaakseni isä ei ennen tahi jälkeen selitellyt asiaa mitenkään, joten siinähän oltiin sitten. Saatoin olla 2- tai 3-vuotias. Tapaus sattui joko JayR:nkin ylistämällä Somerolla tahi Toleranssisiiven kotikonnuilla Riihimäellä. En ole varma.

Seuraava autopesukokemus on opiskeluajoilta, jolloin pesetimme luokkakaverini Monican auton. Taas jäin auton sisään mutta nyt tiedostavampana siitä mitä tapahtuu. Monica seurusteli tuolloin, ja pitkään tuon jälkeenkin, tunnetun huijarin kanssa, joka on ollut taipumuksiensa vuoksi esillä ihan viime aikoinakin. Tapaus sattui Ylöjärvellä.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Vastaan C matkustaja ;) Rauhallisesti lonkkutölkki kädes.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Sopiva kohta puuttuu, meillä se menee näin: Ajan pesun eteen, jossa ahkera esipesijämies ensin auton ikkunasta käsin rahastaa pesusta 2,50 euroa, sitten harjalla ja saippuavedellä esipesee auton, erityisen huomion laittaen vanteiden pesuun. Sitten huuhtelee auton painepesurila ja sitten hän viittoilee, että sopii ajaa pesulinjalle, joka vetää auton pesulinjan ja koko hallin läpi.
 
Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
. Monica seurusteli tuolloin, ja pitkään tuon jälkeenkin, tunnetun huijarin kanssa, joka on ollut taipumuksiensa vuoksi esillä ihan viime aikoinakin. Tapaus sattui Ylöjärvellä.
Ai H.E. Tamawuran eli Prince of the Gonja Kingdomin kanssa vai?
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Käyttäytyminen autopesussa
Ihan perussetillä yleensä pääsen tavoitteeseen:

Sanotaan "Päivää", ollaan kohteliaasti ja pukeudutaan tilanteen mukaisesti, kumarrellaan, kätellään tai suudellaan tilanteen juhlallisuudesta riippuen kämmenselkää, sanotaan reippaasti "kiitos" ja "ole hyvä", hymyillään, katsotaan silmiin, pidetään haarukkaa oikein, ei etuilla, avataan ovia muille, tervehditään paikallaolijoita, luovutetaan istumapaikka sitä tarvitsevalle, ollaan positiivisia ja kävellään ryhdikkäästi. Lopuksi muistetaan kiittää kaikkia osallistuneita. Pieni puhe tapahtuman päätteeksi ei ole liioittelua. Hieno ele on myös jättää henkilökunnalle pieni lahja muistoksi pesutapahtumasta.
 
Ylös