Kaunein naisen etunimi

sooda

Alan Parsa
Liittynyt
25.1.2001
Viestit
5068
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Mikä on mielestäsi kaunein naisen etunimi?

Ittellä muutama vaihtoehto joista vaikea päättää.

Leena on tosi kaunis nimi. Samoin Maria. Ulkomaisista ehkä Sue.
 
Viimeksi muokattu:

Enrique

Well-known member
Liittynyt
18.12.2002
Viestit
1913
Noora ja Petra ovat sangen viehättäviä. Nimiä siis.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Noora ja Petra ovat sangen viehättäviä. Nimiä siis.
Kaunis nimi kärsii kolauksen, jos on nähnyt nimellä epäviehättävän kantajan. Enkä nyt pidä mainitsemiasi nimiä muutenkaan viehättävänä. Heidi ja Jenni ovat kauniita nimiä, ja näkemättä veikkaisin myös naista kauniiksi.
 

Enrique

Well-known member
Liittynyt
18.12.2002
Viestit
1913
Kaunis nimi kärsii kolauksen, jos on nähnyt nimellä epäviehättävän kantajan. Enkä nyt pidä mainitsemiasi nimiä muutenkaan viehättävänä. Heidi ja Jenni ovat kauniita nimiä, ja näkemättä veikkaisin myös naista kauniiksi.
Jep tuossa on vinha perä. Ruma nainen pilaa hienonkin nimen :mad: Toisaalta taas tekeekö nätti tyttö rumasta nimestä hienon?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kaunis nimi kärsii kolauksen, jos on nähnyt nimellä epäviehättävän kantajan. Enkä nyt pidä mainitsemiasi nimiä muutenkaan viehättävänä. Heidi ja Jenni ovat kauniita nimiä, ja näkemättä veikkaisin myös naista kauniiksi.
Olen nähnyt ruminakin otuksina tuommoisia. Tosin ainakin toinen näistä on loistava persoona ja sillä on isot tissit!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Sini

Ei mulla ole ollut koskaan mitään ihastusta keneenkään Siniin, enkä tunne ketään Siniä, eikä itseasiassa tule juuri nyt mieleen edes ketään kuuluisaa Siniä, mutta jotenkin tuo nimi vaan on aika nätti. :)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kaunis nimi kärsii kolauksen, jos on nähnyt nimellä epäviehättävän kantajan. Enkä nyt pidä mainitsemiasi nimiä muutenkaan viehättävänä. Heidi ja Jenni ovat kauniita nimiä, ja näkemättä veikkaisin myös naista kauniiksi.
Joo, ja vanhan naisen nimi nuorella antaa vääriä mielikuvia.. (Tuli muuten mieleeni tapaus kun oli peräkkäisinä päivinä treffit Raijan ja Janinan kanssa. Molemmat henkilöt vastasivat kyllä suurinpiirtein niitä nimen tuomia mielikuvia (tylsä Raija ja pissis Janina). )

Voisin veikata, että 50 vuoden päästä Heidi ja Jenni ovat sen ajan nuorten mielestä samanlaisia kuin meille on esim. Irma tai Inkeri.

Toisaalta Heidi ja Jenni on aika globaaleja nimiä, joka voi ehkä estää tämän mielikuvan syntymisen.. Mutta mä en vaan tunne yhtään Jenniä tai Heidiä, jotka olisivat iältään yli 40v..
 
Viimeksi muokattu:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Joo, ja vanhan naisen nimi nuorella antaa vääriä mielikuvia.. (Tuli muuten mieleeni tapaus kun oli peräkkäisinä päivinä treffit Raijan ja Janinan kanssa. Molemmat henkilöt vastasivat kyllä suurinpiirtein niitä nimen tuomia mielikuvia (tylsä Raija ja pissis Janina). )

Voisin veikata, että 50 vuoden päästä Heidi ja Jenni ovat sen ajan nuorten mielestä samanlaisia kuin meille on esim. Irma tai Inkeri.

Toisaalta Heidi ja Jenni on aika globaaleja nimiä, joka voi ehkä estää tämän mielikuvan syntymisen.. Mutta mä en vaan tunne yhtään Jenniä tai Heidiä, jotka olisivat iältään yli 40v..
Nimiähän kierrätetään eli ne nimet, jotka ovat nyt "vanhojen" nimiä ovat jossakin vaiheessa taas suosiossa. Ei tietenkään kaikki, mutta osa.

Itse tunnen sekä Heidejä ja Jennejä, jotka ovat yli 40 vuotiaita. Samalla luokallakin oli aikanaan. Ehket tunne tarpeeksi ko. ikäisiä...;)
 
Ylös