Kenen joukoissa seisot, eli kumpaa joukkuetta kannatat SM-liigan loppuottelusarjassa?

Kenen joukoissa seisot, eli kumpaa joukkuetta kannatat SM-liigan loppuottelusarjassa?


  • Äänestäjiä yhteensä
    18
  • Äänestys suljettu. .

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Otetaan auki tämmöinenkin ajankohtainen äänestys, vaikka monen forumistin oma suosikkijoukkue on jo kesälomalla, tai pronssipelissä.

Mutta siitä huolimatta oletan monella olevan sekä, sympatioita, että antipatioita loppuotteluparin joukkueita kohti. Äänestäkää ihmeessä.

Mää en pidä kummastakaan loppuottelujoukkueesta, mutta Tappara on aikojen saatossa aiheuttanut mulle huomattavasti enemmän hammasten kiristystä, kun Kärpät. Joten kahdesta pahasta myötämielisöin Oulua enemmän kun Tamperetta. Ja asuuhan Oulussa ammoisen uneni kebab-halaaja. Jonka olen tässäkin osoitteessa tavannut ennen kun tuo muutti Ouluun.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Tähän on kyllä melkein mahdotonta ottaa kantaa. En yhtään jaksaisi riekkuvia Tappara-jurpoja katukuvassa, mutta kun Kärpätkin on harvinaisen tympeä joukkue.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4969
Sijainti
Parc Fermé
Kyröskosken Pärske viekööt.

Tänäkeväänä kyllä liigan playoffit on jääneet harvinaisen vähälle huomiolle.
 

ProjectMaster

Well-known member
Liittynyt
17.12.2013
Viestit
1649
Tappara on jostain syystä vielä Kärppiäkin vastenmielisempi joukkue, joten menkööt kannu Ouluun.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Ei niin minkäänlaista merkitystä. Osin olisin toivonut IFKta finaaliin ihan pelkästään siksi että olis voinut olla Tapparan puolella, mutta nyt.. bläh

Enämpi oikeastaan odottelen pronssipelin jälkeistä aikaa. Niistä porukoista kun on mahdollisesti ja todennäköisesti tulossa ensi kaudeksi pelureita Kouvostoliittoon, niin saisi ne nyt julki kans.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Vastaisin Tammerfors Bollklubb, jos asia ei oikeasti olis jokseenkin merkityksetön mulle. Huudahdan tähän vielä, että HEJA, TBK!, koska ei se oo multa pois.
 
Ylös