Kenny

epeli

Well-known member
Liittynyt
4.9.2002
Viestit
3144
Sijainti
Tre
Modeille sen verran, että tämän voi poistaa vaikka vuorokauden kuluttua, jos kysymyksiin on saatu vastaus:

Siis, mitä kuuluu Kenny Bräckille tätänykyä? Miten on toipunut, ja pystyykö vielä joskus ajamaan? Hän katosi julkisuudesta varsin nopeasti onnettomuuden jälkeen, ja sen jälkeen ei ole kuulunut mitään. Muistaakseni viimeisimmät tiedot kertoivat, että Kenny toipuisi täysin. Miten on?
 

Marko-Irwin

Well-known member
Liittynyt
14.10.2003
Viestit
75
Sijainti
Turku
Kysyvälle vastataan:
Kenny Bräck voi todellakin hyvin ja toipui ilmeisesti täysin. Hän itse asiassa on jo ajanut Team Rahalin IRL-autoa tänä vuonna (en muista missä), mutta Kenny taisi olla silloin aika huonossa fyysisessä kunnossa, sillä hän oli aivan loppu. Kennynhän piti ensin ajaa Indy 500-kisa, mutta koska paluuta ei tapahtunut siellä, huhuttiin paluuta Kentacyn 300-mailin kisaan 15.8., mutta hän päätti odottaa tämän vuoden loppuun ja ilmeisesti palata vuonna 2005 taas IRL-sarjaan. Näin olen viimeksi kuullut. Kennystä saa varmaankin tietoja hänen nettisivuiltaan:www.kennybrack.com.
PS. Koska Bräck ei palaa vielä tänä vuonna ajaa brassi Vitor Miera Rahalin toista autoa kauden loppuun. Miera muuten on paalulla Milwakeen IRL-kisassa.
 

epeli

Well-known member
Liittynyt
4.9.2002
Viestit
3144
Sijainti
Tre
Marko-Irwin sanoi:
Kysyvälle vastataan:
Kenny Bräck voi todellakin hyvin ja toipui ilmeisesti täysin. Hän itse asiassa on jo ajanut Team Rahalin IRL-autoa tänä vuonna (en muista missä), mutta Kenny taisi olla silloin aika huonossa fyysisessä kunnossa, sillä hän oli aivan loppu. Kennynhän piti ensin ajaa Indy 500-kisa, mutta koska paluuta ei tapahtunut siellä, huhuttiin paluuta Kentacyn 300-mailin kisaan 15.8., mutta hän päätti odottaa tämän vuoden loppuun ja ilmeisesti palata vuonna 2005 taas IRL-sarjaan. Näin olen viimeksi kuullut. Kennystä saa varmaankin tietoja hänen nettisivuiltaan:www.kennybrack.com.
PS. Koska Bräck ei palaa vielä tänä vuonna ajaa brassi Vitor Miera Rahalin toista autoa kauden loppuun. Miera muuten on paalulla Milwakeen IRL-kisassa.
Kiitos. Nyt voi poistaa, ellei kenelläkään ole enää mitään sanottavaa. Eikös Kenny ole joskus viissatasen voittanutkin?

EDIT: Jaa, älkää poistakokaan vielä. Sen verran vielä, että mitä vammoja Kenny tarkalleen sai tuossa onnettomuudessa? Se on aivan hirvittävän näköinen, ehkä pahin josta on selvitty hengissä.
 
Viimeksi muokattu:

Ma

Arrogant Opportunist
Liittynyt
7.5.1999
Viestit
3606
Sijainti
UP, Michigan
Ei tätä viestiä kannata poistaa, muitakin saattaa kiinnostaa kennyn kohtalo. (kuten allekirjoittanutta)
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9171
Sellaisia huhuja luin, että Bräck ei olisi palaamassa enää Indysarjaan, mutta saattaa ajaa esim. ALMS:ää vielä.
 
Ylös