Ketä tulossa 25.10. Vantaan VMKCn kisaan?

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
Sinne diilinä kuskimäärä 20-23, ja se pitäisi saada täyttymään.
Tarvittaessa olisi kenties extroillekin mahdollisuus päästä ajelemaan kunhan vaan saadaan määrä täyteen.
Ettei pakko miettiä ainakin perumisen ja suuremman kisahinnan välillä (jotta ratayrittäjä saa vähintään sen 20 x 50e) tapahtumaa.

Mukana siellä?

Cmn
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Jollei mitään ihmeitä tapahdu niin:

Mukana
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Mulla on jäänyt nyt erinäisistä syistä jo niin monta kisaa väliin niin todellakin ois kiva tulla ajelemaan!
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Tarkoitus olisi osallistua, mutta varmistuu lähempänä kisaa.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Näillä näkymin olen mukana.

Samana viikonloppuna on jälleen triathlon leiri, mutta koska vedän damin maratonin vain viikko tuota ennen, niin en mene treenileirille. Eli oikeastaan ainoa este on paha loukkaantuminen tai kuolema, mutta damissa ei varmaan ole kauheasti lohjalaisia, joten enköhän selviä.

Voin myös mahdollisesti saada pari extraa tarvittaessa, mutta pitää saada tieto extratarpeesta hyvissä ajoin (1-2 viikkoa ennen tapahtumaa). Lisäksi näitä mun extroja tuskin kiinnostaa normaalit extra-säännöt (ettei pääse A-finaaliin), mutta toisaalta ovat luultavasti ihan paskoja, joten moista sääntöä ei heille tarvita.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
Joo ja jos extroja useampi, hlökunnallekin selkeämpää nähdä nimet, ja kisakaaviot ilman xtr-lisiä.
 
Ylös