Kirjoitatteko blogeja?

Kirjoitatteko blogeja?

  • Harrasteblogia

    Äänet: 0 0,0%
  • Arkiblogia

    Äänet: 0 0,0%
  • Huuhaablogia

    Äänet: 0 0,0%
  • Tienaan blogauksella

    Äänet: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    14
  • Äänestys suljettu. .

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Lienee typerintä hommaa sitten facebuukkailun jälkeen, jos tuota tekee ilmaiseksi.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Lienee typerintä hommaa sitten facebuukkailun jälkeen, jos tuota tekee ilmaiseksi.
Heh, tulee mieleen yks tyyppi joka on kirjoittanut melkein 100 000 viestiä eräälle nettiforumille. Ei toki aivan ilmaiseksi, on hän jonkin verran siitä maksanut.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Heh, tulee mieleen yks tyyppi joka on kirjoittanut melkein 100 000 viestiä eräälle nettiforumille. Ei toki aivan ilmaiseksi, on hän jonkin verran siitä maksanut.
*tykkää niin maan perkuleesti*
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Heh, tulee mieleen yks tyyppi joka on kirjoittanut melkein 100 000 viestiä eräälle nettiforumille. Ei toki aivan ilmaiseksi, on hän jonkin verran siitä maksanut.
Vertaatko netissä paskanjauhamista ajankuluksi autonratissa siihen että yrittää tyrkyttää "asiantuntijana" sisustus, ruoka tai matkailuvinkkejä? :D

Miksi et sitten tee blogia vaikka hasssuttelusta, jos kerran on korkeammalla tasolla kuin paskanjauhanta täällä.

Kyllä mä vähän lastenannoksena useimpia täällä pidän. En näköjään turhaan kommenteista päätellen. :eek:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vertaatko netissä paskanjauhamista ajankuluksi autonratissa siihen että yrittää tyrkyttää "asiantuntijana" sisustus, ruoka tai matkailuvinkkejä? :D

Miksi et sitten tee blogia vaikka hasssuttelusta, jos kerran on korkeammalla tasolla kuin paskanjauhanta täällä.

Kyllä mä vähän lastenannoksena useimpia täällä pidän. En näköjään turhaan kommenteista päätellen. :eek:
:D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Aijaijai kun tais kirpasta kun tytöillä on Facebook-profiili. :D

Vai onko tupakit loppu? :eek:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Aijaijai kun tais kirpasta kun tytöillä on Facebook-profiili. :D

Vai onko tupakit loppu? :eek:
En tajunnut viestisi ideaa.
Vastasin vain samalla tavalla kuin sinä tässä, ja luulin että tuollainen on pelkkä sisällötön hymiöheitto. Mutta ilmeisesti tuollaisesta voi löytääkin jotain merkityksellistä. Mikä sinua kirpaisi kun laitoit tuon hymiön? Tupakit oli varmaan sultakin loppu..?
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Minua ei kiinnosta tippaakaan kertoa muille mitä mun elämässä tapahtuu, blogien muodossa.

Facebook ja F1-Forum riittää siihen. Sinne kirjoitten kaikenlaisia vinkkejä ja juttuja.

Blogistit ovat itsekeskeisiä kusipäitä ja narkoleptisiä narsisteja.
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11180
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
yrittää tyrkyttää "asiantuntijana" sisustus, ruoka tai matkailuvinkkejä?
Perehtyneiden ja innostuneiden ihmisten matkablogit ovat paljon parempia kuin esim. Matkalehti- ja Matkaopas-julkaisujen heikot ja lyhyiksi editoidut tarinat, saati sitten iltapulujen ammattitaidottomat käännökset ulkomaisilta nettisivuilta. Noin suomalaisittain.
Itte en jaksa kirjoittaa, vaikka joskus on ehdoteltukin.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18368
Se vähän riippuu miten katsotaan tämä asia.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Perehtyneiden ja innostuneiden ihmisten matkablogit ovat paljon parempia kuin esim. Matkalehti- ja Matkaopas-julkaisujen heikot ja lyhyiksi editoidut tarinat, saati sitten iltapulujen ammattitaidottomat käännökset ulkomaisilta nettisivuilta. Noin suomalaisittain.
Itte en jaksa kirjoittaa, vaikka joskus on ehdoteltukin.
Näinhän se on periaatteessa kaikessa mihin on syvällisesti perehtynyt.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
En oo tajunnu oikein matkablogin ideaa.
Mun mielestä jos vaikka kiinnostaa Tallinna, taikka Mongolia, niin eiks sitten kannata mennä sinne Tallinnaan, taikka Mongoliaan. Ennemmin kun lukea että kas, joku muu on siellä käynyt.
Mutta enpä minä paljon muutakaan tajua. Että tuota.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Paria matkablogia yrittänyt lukea, mitä googlettelun kautta on naamalle tullut, ja tietty 007-matkablogia, mutta kun ei niistä perkeleistä jää mitään käteen. Liian epämääräisiä ohjeita ja paikan nimiä. Parempi haahuilla sammumispisteessä ittekseen ympäriinsä, kun kuitenkin aina herää jostain.
 
Ylös