KKWCS 2011 kisakalenteri

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
Koodi:
 1. Myllypuro   la 19.3.
 2. Jyväskylä   la 16.4.
 3. Forssa I    pe 20.5.
 4. Hyvinkää I  la 11.6.
 5. Forssa II   pe 1.7.
 6. Kaanaa      la 16.7.
 7. Hyvinkää II la 13.8.
 8. Forssa III  pe 2.9.
 9. Hanko       la 1.10.
10. Turku       la 22.10.
11. Hollola     la 19.11.
 
Viimeksi muokattu:

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Näpyttelinpä kisat kalenteriin. Hyvinkää I näyttäisi tällä hetkellä jäävän itseltä väliin, mutta ei mahda mitään.

Hyvä kalenteri muuten, mutta päätöskisa olisi voinut olla viikkoa myöhemmin, kun sillon kuuluisi perinteitten mukaan olla päätösmöötte Helsingissä.
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Harmittavasti osu Jyväskylän kisa juuri SWS-finaalin kohalle, uus rata on aina mielenkiintonen, mutta onhan tuolla vielä hanko ja osittain uus lavinto!
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Harmittavasti osu Jyväskylän kisa juuri SWS-finaalin kohalle, uus rata on aina mielenkiintonen, mutta onhan tuolla hanko ja osittain uus lavinto!
Jep, hyvää vaihetelua, ettei joka vuosi ole täsmälleen samat radat. Ja toisaalta ei yhtään haittaa, että Hyvinkäällä ja Forssassa kisataan tänä vuonna kaksi kertaa kolmen sijasta.
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Jep, hyvää vaihetelua, ettei joka vuosi ole täsmälleen samat radat. Ja toisaalta ei yhtään haittaa, että Hyvinkäällä ja Forssassa kisataan tänä vuonna kaksi kertaa kolmen sijasta.
Juurikin näin, Hyvinkää ja Forssa on loistavia kisapaikkoja, mutta 3 ois ollu jo liikaa tälle vuodelle. Hyvä kausi tulee olemaan kaikinpuolin!
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1123
Hyvä kisakalenteri! Hienoa että saatiin lavinto ja hanko kauteen mukaan. Mites muuten, itse ajan tietysti kaikki kisat niin oliko se 3 huonointa kisaa mitkä vähennetään pisteistä? Ja jos jättää jonkun kisan väliin niin se on vaan voivoi niinkuin viime vuonnakin ilman mitään kisan-väliinjättämis-kompensointia..? Itse en ainakaan haluaisi taktikoida esim. jättämällä KIC:n väliin...
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Hyvää työtä olette tehneet:thumbup:
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ihan hyvännäkönen kalenteri, itselle käy ekat 2 kisaa tällä tietoa, Forssa I näyttää heikolta ja lopuista tietää vasta sitten kun selkiää saako millasta työtä...
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Asiallisen näköinen kalenteri. :thumbup:
Hankoon ois kyllä ollut kiva päästä semmoseeseen vuodenaikaan, että mahdollisuudet kuivalle kesäkelille ois ollut parhaimmillaan, kesäkaupungiksi kun profiloituu muutenkin.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Hyvä kisakalenteri! Hienoa että saatiin lavinto ja hanko kauteen mukaan. Mites muuten, itse ajan tietysti kaikki kisat niin oliko se 3 huonointa kisaa mitkä vähennetään pisteistä? Ja jos jättää jonkun kisan väliin niin se on vaan voivoi niinkuin viime vuonnakin ilman mitään kisan-väliinjättämis-kompensointia..? Itse en ainakaan haluaisi taktikoida esim. jättämällä KIC:n väliin...
Näillä näkymin se menee juuri niin, että 8 parasta kisatulosta lasketaan pisteisiin riippumatta siitä moneenko kilpailuun osallistuu. Toivottavasti mainitsemaasi taktikointia ei kauheasti esiinny.

Säännötkin julkistetaan tässä lähiaikoina. Ne ovat vielä minulla puhtaaksikirjoituksen alla.

Mikähän noista olis lähimpänä Etelä-pohjanmaata, jos vaikka osallistuis yhteen kisaan.
Jyväskylä ja Kaanaa taitavat olla lähimpänä (kuten Asko jo totesikin). Esim. Seinäjoelta on Kaanaaseen 151km ja Jyväskylään vähän alle 200.

Tervetuloa mukaan! :ahem:
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
Hyvä kisakalenteri! Hienoa että saatiin lavinto ja hanko kauteen mukaan. Mites muuten, itse ajan tietysti kaikki kisat niin oliko se 3 huonointa kisaa mitkä vähennetään pisteistä? Ja jos jättää jonkun kisan väliin niin se on vaan voivoi niinkuin viime vuonnakin ilman mitään kisan-väliinjättämis-kompensointia..? Itse en ainakaan haluaisi taktikoida esim. jättämällä KIC:n väliin...
Riippuu niin paljon tietty, miten kausi on siihen asti mennyt. Ei se ikinä mitään mahdollisuuksien maksimointi-taktikointia ole että jättää itselleen vähemmän mahdollisuuksia epäonnistua. Ja NB oli KiCllä radan nopein kuski a-finaalissa 2009 vaikka 27,5kg rautaa kyydissä :)
Itse ajan silkasta ajamisen ilosta niin monta kisaa, kuin mahdollista ja katsoo sitten, millaisia pistepotteja jää sitten nettolaskennan ulkopuolelle. Auto- ja kelituureja mahdoton vielä ennakoidakaan. Joillekin käy varmasti useamman kerran (kuin 3) huonoa tuuria tälläkin kaudella...
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13711
Hyvä kalenteri muuten, mutta päätöskisa olisi voinut olla viikkoa myöhemmin, kun sillon kuuluisi perinteitten mukaan olla päätösmöötte Helsingissä.
Ai? :dunno: Se oli vaan (ainakin alustavasti) ajoitettu ettei mene formulaviikonloppuun...

Asiallisen näköinen kalenteri. :thumbup:
Hankoon ois kyllä ollut kiva päästä semmoseeseen vuodenaikaan, että mahdollisuudet kuivalle kesäkelille ois ollut parhaimmillaan, kesäkaupungiksi kun profiloituu muutenkin.
Hangon radalla on paljon viikonlopputapahtumaa syyskuulle asti, ja kuulemma kesäisemmät ilmat jatkuu keskimäärin pidempään siellä merellä :)
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Ai? :dunno: Se oli vaan (ainakin alustavasti) ajoitettu ettei mene formulaviikonloppuun...
Aiempina vuosina päätösmöötte on järjestetty juurikin viimeisenä formulaviikonloppuna. Katseltu aika-ajot Sportissa jne. Vuosi 2010 oli ensimmäinen poikkeus tähän, kun asiaa ei huomattu ajoissa...
 
Ylös