Koirapollitus

Oletko koira?

  • Olen

    Äänet: 5 50,0%
  • En ole

    Äänet: 5 50,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    10

Teukka

Jarnapoliisi
Liittynyt
4.8.2000
Viestit
13740
Sijainti
Jarnapolis
Koirahuumoria!

Minulla on tapana kysyä Lola-koiraltamme kun tulen esim. töistä kotiin, että: "oletko koira". Se on lähtöisin siitä, että koiramme on niin saamarin erikoinen, että siitä ei uskoisi, että se vittu oikeasti on koira.

Se poistaa kylppärin lattiakaivon ritilän, mikä on ihmisellekin hankala juttu kun kaakelit ja ritilä ovat samassa tasossa, jos se keksii että haluaa lipittää paskavettä. Se syö sisällön Bepanthen-tuubista Lipolan-tuubiin, jos vain jonkin rasvan unohtaa jättää päiväksi sen ulottuville. Se ymmärtää sanat "tulostaa" tai "printata", tai ihan minkä muun sanan tahansa, kun juttelee jollain kirjoitusohjelmalla kirjoittamisesta ja printtaamisesta. Siis kun printteri käynnistyy, Lola-koira nostaa tassut pöydälle ja odottaa ihan pöhkö-pönttönä paperia, ja nappaa sen hulluna suuhunsa, kun on valmis.

Minä taas kuvittelen ymmärtäväni koiraamme, ja juttelen sille joko normaaleissa, tai edelläkuvatuissa tilanteissa, ja kuvittelen ja tarvittaessa kerron, mitä se vastaa minulle. Kerron sitten siis tietenkin muillekin perheenjäsenille, mitä Lola vastaa. Ovat varmaankin mielissään, kun toimin tulkkina. Koska ymmärrän koiraa, ja olen yhtä outo itsekin, kysynkin aina joskus itseltäni, että olenko koira.

Edit: Lola laittaa muuten aina jos vain tyyny on saatavilla, sellaisen päänsä alle. Asettelee sen kuin ihminen, mutta tassuja käyttäen.
 
Ylös