Kookkain tahallisesti tai tahattomasti tappamasi otus

Tappamasi yksittäisen otuksen paino


  • Äänestäjiä yhteensä
    49

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Mitähän se rusakko painoi? Varmaan lähemmäs 5kg, voipa nuo ylikin painaa. Äänestin kuitenkin alle kun en käynyt punnitsemaan.

:edit: kyllä se varmaan olikin yli
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
Jaa-a. Olisko ahven joskus tullut tapettua nostamalla se kuivalle maalle :frank: Alle 0,5kg varmaankin sitten.

Pieni rusakko (tai mikä lie city-jäniksen poikanen) oli jäädä Puu-Vallilassa auton alle mutta onnistui puikkelehtimaan kai sitten jotenkin sopivasti ilman vaurioita. :frank::frank:

edit: Eikun taannoin Sarvisalossa jäi isompi rusakko King Cabin alle, kaveri purki sen osiin siinä paikan päällä keskellä yötä, olin juoppokuskina. Tai no, muilla ei ollut edes korttia vielä tuolloin. Varmaankin sitten 1-5kg.
 
Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Jaa-a. Olisko ahven joskus tullut tapettua nostamalla se kuivalle maalle :frank: Alle 0,5kg varmaankin sitten.

Pieni rusakko (tai mikä lie city-jäniksen poikanen) oli jäädä Puu-Vallilassa auton alle mutta onnistui puikkelehtimaan kai sitten jotenkin sopivasti ilman vaurioita. :frank::frank:

edit: Eikun taannoin Sarvisalossa jäi isompi rusakko King Cabin alle, kaveri purki sen osiin siinä paikan päällä keskellä yötä, olin juoppokuskina. Tai no, muilla ei ollut edes korttia vielä tuolloin.
Perhana, vastasin itse väärin. Useamman kilon hauen olen kyllä tappanut.
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Taitaa rusakko olla suurin, mitä lie sitten painanut, mutta vastasin 1-5kg.
Autolla teilasin.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Mokasin vastauksen. Suurin taitaa olla muutaman kilon hauki.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Luultavasti rusakko tai hauki haarukassa 1-5 kg. "Tonkokosiahaukiaedespunnita" ja "enpysähtynytyöllämutkaiselletaipaleellekaravaanarina".
 

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
Ylin vaihtoehto on "En ole ketään tappanut", eikä kukaan ole valinnut sitä. No, onhan Dompparin koirakin hän.

Kalat tekee pollista vähän tylsän, ilman niitä mulla taitaisi vastaus olla 0-0,5 kg.
 

Tolerantti

Well-known member
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
4704
Aikuinen hirvi painaa yli 200 kg. Ihan tahallisesti tapoin, sikäli kun nyt metsästyksestä on oikein käyttä termiä "tappaa".
 
Ylös