Kuinka äänestys tehdään?

Driver #8

Well-known member
Liittynyt
19.2.2005
Viestit
193
Sijainti
Curva Variante Alta
Kuinka tällä foorumilla voi tehdä äänestyksen? Faq :ssa lukee että "When you post a new thread, you may have the option to also create a poll." Eli "sinulla saattaa olla mahdollisuus luoda äänestys"

Tarkoittaako tuo sitä että vain joillain harvoilla ja valituilla on mahdollisuus tehdä polli, esim. niillä jotka ovat olleet jäseninä kaksi vuotta?

Siellä FAQ:ssa lukee myös "To create a poll when you post a new thread, simply click the 'Yes! post a poll' checkbox at the bottom of the page, and set the number of possible responses you want to include." Eli pitäisi olla joku tuommoinen kohta sillä sivulla jossa threadi tehdään. Mutta minulla ei mitään " Yes! post a poll" kohtaa näy missään.
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Tuota pollaus -toimintoa voi käsittääkseni käyttää vain VIP-jäsenet.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17744
Sijainti
East of Eden
Olisiko tuo äänestysmahdollisuus vain V.I.P. jäsenillä, siis niillä, jotka maksoivat viime vuonna V.I.P. maksunsa.

Ehkä tuota asiaa voisi miettiä ylläpidon puolella, että miten jatkossa menetellään.
Saavatko kaikki pollintekomahdollisuuden vai säilyykö se edelleeniin vain vipeillä ja miten sitten menetellään, jos joku uusi ei-vip haluaa vipiksi, tarvitseeko maksaa ja kuinka paljon?
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Niin, ei oo paljoa tullut viestiä siitä tuleeko koko Vip-juttua tälle vuodelle... :rolleyes: Tosin mitä turhaa kiirehtimään, onhan tätä vuotta reilusti jäljellä. :wink:
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Ei taida tulla maksullista VIP-jäsenyyttä enää tänä vuonna. Ja nykyisten Vippien 12 kk jäsenyys on jo umpeutunut. Pikkuhiljaa VIP-tason ominaisuuksia aletaan jakamaan kaikille.

F1-Forumin toiminta rahoitetaan nykyään eri tavalla eikä jäsenmaksuihin ole tarvetta.

"There is a free lunch after all."
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Njoo... Ihan miten vaan, mutta mulle kyllä kävis mieluusti sekin, että vaan vipit sais ton pollitoiminnon ja avattaret. Ois kivempi silleen ettei ihan kuka vaan noita sais... Mutta niin, tää on vaan mun mielipide.

(Niin, mä en tosiaan oo VIP.)
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Njoo, siin o vähä vaara et polleja alkaa taas tulemaan joka tuutista jos kaikilla ois siihen mahdollisuus.
 
Ylös