Kuinka monessa maassa olet oksentanut?

Kuinka monessa maassa olet oksentanut?


  • Äänestäjiä yhteensä
    21

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26847
Kahdessa. New Yorkissa iski sen verran riehakas vatsatauti, että muonavarastot oksennettuani tuli vähän vertakin pullautettua. Tautia riitti koko kotimatkan ja vielä kotonakin juttelin pöntölle norjaa. Siitä seurasikin sitten tulehdus ohut- ja paksusuolessa ja saa lääkkeitä syödä ja tähystyksissä käydä lopunikänsä, mutta pahuksen hyvä reissu kuitenkin.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Koskeeko kysymys vain alkoholin oksentamista, vai muutakin? Vastaus on joka tapauksessa yksi, koska ulkomailla örvellän sivistyneesti.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Koskeeko kysymys vain alkoholin oksentamista, vai muutakin? Vastaus on joka tapauksessa yksi, koska ulkomailla örvellän sivistyneesti.
Kyllä mä ainakin ymmärsin, että kyse oli oksentamisesta yleensäkin.

Niin ja se, että aamulla krapulaoksetuttaa, ei vielä ihan välttämättä vaadi hirvittävää örvellystä, kyllä sitä kännissä voi olla ilman suurempaa örvellystäkin :frank:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Viimeistään oksentaessa oleminen kuitenkin muuttuu örvellykseksi.
Niin mutta sen oksennuksen voi suorittaa sivistyneesti suljetulla kaakeloidulla osastolla, jolloin kenenkään ei tarvitse hävetä suomalaisuuttaan :frank:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Niin mutta sen oksennuksen voi suorittaa sivistyneesti suljetulla kaakeloidulla osastolla, jolloin kenenkään ei tarvitse hävetä suomalaisuuttaan :frank:
Ja rintapielessä pinssinä komeileva Ruotsin lippu avittaa kanssa hieman. ;)
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Viimeistään oksentaessa oleminen kuitenkin muuttuu örvellykseksi.
Eikös se mahalaukun tyhjennys nimenomaan tapahdu vasta örvellyksen jälkeen?

PS. Tämä on pelkkää arvailua. Itse en oksentele viinan vuoksi.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Ja rintapielessä pinssinä komeileva Ruotsin lippu avittaa kanssa hieman. ;)
Tuosta puheenollen... aikoinaan kun teininä olin viiden viikon kielikurssilla Eastbournessa, meni homma tietysti aina sillointällöin myös viihteen puolelle. Eräänä yönä keksimmekin sitten lainata jonkun kaupan edestä löytyneitä ostoskärryjä, joihin istutimme mukana roikkuneen suomalaistytön. Kärryjen kera juoksimme sitten edestakaisin kävelykatua ja pidimme helvetinmoista köpeliä, kunens tulivat sitten "bobbyt" paikalle. Homma loppui tietysti siihen. Seisoimme naama valkeana asennossa peläten pahinta, mutta tulikin vain nuhtelut ja selvitys, että lähistöllä asuu myös ihan oikeita ihmisiä, jotka haluavat nukkua. Lopuksi tiedustelivat vielä kotimaatamme. Minä siihen ennenkuin kukaan muu ehti avata edes suutaan: "SWEDEN". Poliisi kiitti tiedosta ja kysyi, että ymmärrämmehän me, että emme pilaa vain omaa vaan myös kotimaamme maineen? Ilmoitimme kaikki yhteen ääneen ymmärtävämme hyvinkin sekä olevamme pahoillamme tapahtuneesta :frank:
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Tuosta puheenollen... aikoinaan kun teininä olin viiden viikon kielikurssilla Eastbournessa, meni homma tietysti aina sillointällöin myös viihteen puolelle. Eräänä yönä keksimmekin sitten lainata jonkun kaupan edestä löytyneitä ostoskärryjä, joihin istutimme mukana roikkuneen suomalaistytön. Kärryjen kera juoksimme sitten edestakaisin kävelykatua ja pidimme helvetinmoista köpeliä, kunens tulivat sitten "bobbyt" paikalle. Homma loppui tietysti siihen. Seisoimme naama valkeana asennossa peläten pahinta, mutta tulikin vain nuhtelut ja selvitys, että lähistöllä asuu myös ihan oikeita ihmisiä, jotka haluavat nukkua. Lopuksi tiedustelivat vielä kotimaatamme. Minä siihen ennenkuin kukaan muu ehti avata edes suutaan: "SWEDEN". Poliisi kiitti tiedosta ja kysyi, että ymmärrämmehän me, että emme pilaa vain omaa vaan myös kotimaamme maineen? Ilmoitimme kaikki yhteen ääneen ymmärtävämme hyvinkin sekä olevamme pahoillamme tapahtuneesta :frank:
Pub Terminus? Siinä Terminus Roadilla...
 
Ylös