Kuulutko (heh) massaan?

Montako tuotetta kuuluu valikoimiisi


  • Äänestäjiä yhteensä
    40
  • Äänestys suljettu. .

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Huhhuh, olipa se vaikeeta. Missä polli?
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
iPadin omistan, mutta muija käyttää.

Harry Potterista on Viisasten kivi
Thriller on Essential CD:llä. Ja olen sen musikaalin käynyt kahtomassa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Novittu markoj. Nyt laitoit noi linkit ja selvisi että tarkoitettiin Thriller albumia (en omista) ja Potter kirjoja (en omista).

Eli rankka jaskaus meikäläiseltä kiitos Jirkiksen.:wall:
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mulla ei oikein puhtaasti tule yhtään ruksia. Kokista toki joskus nautin ja Rubikin kuutio mulla on kersana ollut. Eli kaks raunaosumaa, joilla ei kai massan seuraan pääse.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18368
Ei kuulu mikään näistä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Toyotaa lukuunottamatta itseasiassa kaikki, kyllä mulla Thrillerkin löytyy älppärinä, on tosin jossain pahvilaatikossa kellarissa, mutta eipäkai tuo muuta asiaa miksikään. iPhone on sekin pois käytöstä, mutta kyllä se jossain kaapin perällä lilluu.

Tyttärelle ositn joskus lahjaksi Harry Potter BD-kokoelman, joten ei oikeastaan ole mun omistuksessa, mutta valitsin nyt kuitenkin tuonkin.
 
Viimeksi muokattu:

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Pleikkari (II&III) löytyy, samoin Angry Birdsejä parikin kappaletta ja yksi Rubikin kuutio tuolla noin jossain.
 

Örfil

Guest
Mutta ei kuulu enää valikoimiin. Oletin että kyse on tän hetken statuksesta noiden tuotteiden osalta.

Olen lopettanut limujen käytön top tykkänään.

Isällä on ollut joskus Corolla ja Cokiksella olen ollut töissäkin, mutta se oli silloin ja nyt on nyt eli torstai.
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
Angry Birds ainoa joka natsasi. Saattaa olla pojalla jonkinlainen vaikutus. Vasta tuli käytyä Angry Birds parkissa, jossa tuli leikittyä koko 18 euron pääsymaksulla.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Vastasin kokis ja Rubikin kuutio, vaikkakin juuri nyt ensinmainittua ei ole jääkaapissa. Joskus kyllä on.
Thriller-vinyylikikin muistaakseni saattaa taloudesta löytyä mutta se ei varsinaisesti ole minun.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Angry Birds ainoa joka natsasi. Saattaa olla pojalla jonkinlainen vaikutus. Vasta tuli käytyä Angry Birds parkissa, jossa tuli leikittyä koko 18 euron pääsymaksulla.
Joo. Vedin pari harjoituslyöntiä golffissa ja pari lätkää ns. reppuun. Ei sieltä saanut edes väkiviinaa ostettua, Tosi pettymys koko paikka.

Invavessa sieltä kyllä löytyi, joten tiedän ainakin yhden forumistin joka voisi tästä innostua.
 
Ylös