Lisää Hankintoja! vaan

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Mitään en oo hankkinu, enkä siksi voi sitä kenellekään suositella. Mutta jos joku muu on, niin ilmoittele ihmeessa.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Jalluputelia oon vähä suunnitellu. Ehkä kaksikin.

edit: kolmen tähden, koska omaan hienostuneet makunystyrät ja ymmärrän laadun päälle toisin kuin esimerkiksi Howdy.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
edit: kolmen tähden, koska omaan hienostuneet makunystyrät ja ymmärrän laadun päälle toisin kuin esimerkiksi Howdy.
Voi tulla hintavaksi tuo kolmen tähden jallu. Mun käsittääkseni sitä ei ole ollut saatavissa muutamaan kymmeneen vuoteen. Voin toki olla väärässäkin ja ehkä jopa olenkin.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Voi tulla hintavaksi tuo kolmen tähden jallu. Mun käsittääkseni sitä ei ole ollut saatavissa muutamaan kymmeneen vuoteen. Voin toki olla väärässäkin ja ehkä jopa olenkin.
Mitähän pirua sitä on tullu juotua viime vuodet Tapion ohella.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Voi tulla hintavaksi tuo kolmen tähden jallu. Mun käsittääkseni sitä ei ole ollut saatavissa muutamaan kymmeneen vuoteen. Voin toki olla väärässäkin ja ehkä jopa olenkin.
Eiköhän tuota ***Jaloviinaa ole sentään ollut myynnissä vielä viitisen vuotta sitten? Varma asiasta en ole, mutta ei sen mahdollisesta poistumisesta ainakaan kymmeniä vuosia ole.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Eiköhän sitä kolmen tähden jallua saa siinä missä yhden tähdenkin. Tänä vuonna on tulossa vielä kahden tähden jallua rajoitettu erä.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Oon kyllä sitä mieltä itekki, että jossain vaiheessa ei ollu saatavilla ku yhen tyypin Jallua. Tähtimäärää voin vain veikata, mutta ehkäpä 1:hden tähden.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Oon kyllä sitä mieltä itekki, että jossain vaiheessa ei ollu saatavilla ku yhen tyypin Jallua. Tähtimäärää voin vain veikata, mutta ehkäpä 1:hden tähden.
Todennäköisesti on käynyt niin että Altia on lopettanut sen valmistuksen ja kansanliike sitten nousi tätä mielivaltaista päätöstä vastaan.
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Suksivoiteita, swixin nollakelin fluoriluostoa ja pari pitopurkkia +-nollakelin vauhtia, ja vauhdin nollakelin pikaluisto.

Kyllä on tuo voitelukin yksi sellainen asia joka on syvältä. Ihan rahastusta ja kilpavarustelua koko homma, vissiin parhaat luistot saisi vissiin joillain pulvereilla, purkki maksaa jotain 130€ :rolleyes:

No jos noita edullisempia oppis käyttämään, vaikka eipä nekään halpoja ole, liki 40€ meni niihinkin yhteensä :rolleyes:

Enää pitäisi opiskella millä saa pitoa jääkelille tai tosi märälle lumelle.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24207
Sijainti
lappeen Ranta
Tämä lie uusi "Hankintoja" -toikki nyt sitten lain? Kuunneltavaa ja luettavaa hommattu.

Minutian: Repercussions, The Slits: Cut ja Jeff Long - Helvetin piirit
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tuollasen salman hankin, paitsi että ei oo Nikoniin vaan Canoniin:



Ei tarvii kyllä paljoakaan osata, että peruskuvista tulee varsin kelpoja otoksia, ja tuollasellakin aparaatilla laatu vaan paranee, ja tumpelokin saa näemmä helposti esim. vänkiä varjoja ja -stuksia aikaan.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Tuollasen salman hankin, paitsi että ei oo Nikoniin vaan Canoniin:

Ei tarvii kyllä paljoakaan osata, että peruskuvista tulee varsin kelpoja otoksia, ja tuollasellakin aparaatilla laatu vaan paranee, ja tumpelokin saa näemmä helposti esim. vänkiä varjoja ja -stuksia aikaan.
Paljo makso? Itelläni on cannoniin 430EX II.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Suksivoiteita, swixin nollakelin fluoriluostoa ja pari pitopurkkia +-nollakelin vauhtia, ja vauhdin nollakelin pikaluisto.

Kyllä on tuo voitelukin yksi sellainen asia joka on syvältä. Ihan rahastusta ja kilpavarustelua koko homma, vissiin parhaat luistot saisi vissiin joillain pulvereilla, purkki maksaa jotain 130€ :rolleyes:

No jos noita edullisempia oppis käyttämään, vaikka eipä nekään halpoja ole, liki 40€ meni niihinkin yhteensä :rolleyes:

Enää pitäisi opiskella millä saa pitoa jääkelille tai tosi märälle lumelle.
Johan luistaa...
 
Ylös