Lunssilan ravivisan odottajat

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Tänne saa kokoontua fiilistelemään ravivisan paluuta.

Mikähän on visan nimi? Ravivisa revisited? Paluu? II?

Ai että, aijjajaiijaii, kohta on taas niin ETTÄ!
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Minkähänlainen logo tai tunnus visalla on??

Voi että on jännää!

Esim. joku tälläinen:
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Ainakin vielä viime Visaliigan jälkimainingeissa Lunssila ilmoitti, ettei aio enää ravivisaa pitää.

Ravivisan Paluulta ei silti välty kukaan!
 

Örfil

Guest
Tai voin mä vielä tunnin odottaa, mutta se on ehdoton takaraja.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Lunssilan ravivisaa odotellessa voisimme siirtää hetkeksi studioon ja kysyä studion asiantuntijoiden kommentit.

No, mitkäs on studion asiantuntijoiden kommentit?
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Pahimpaan hätään voi visailla alkuperäisen Lunssilan ravivisan ylijäämäkysymyksillä. Voin laskea pisteet, jos löydän oikeat vastaukset sisältävän konseptin jostain
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
No, mitkäs on studion asiantuntijoiden kommentit?
Tällä kaudella saattaa tulla yllätyksiä. Nythän me emme tiedä, kuka on valmistautunut kauden alla nimenomaan Lunssilan ravivisaa varten, joten saattaa olla, että sieltä tulee joku ja nappaa täyden potin. Toki kova panostus yhteen osa-alueeseen voi kostautua pitkässä juoksussa. Mene ja tiedä. Jännä visaliigakausi tulossa!
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Tällä kaudella saattaa tulla yllätyksiä. Nythän me emme tiedä, kuka on valmistautunut kauden alla nimenomaan Lunssilan ravivisaa varten, joten saattaa olla, että sieltä tulee joku ja nappaa täyden potin. Toki kova panostus yhteen osa-alueeseen voi kostautua pitkässä juoksussa. Mene ja tiedä. Jännä visaliigakausi tulossa!
Olen kovasti panostanut visaan syömällä hevos-metvurstia!
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Tällä kaudella saattaa tulla yllätyksiä. Nythän me emme tiedä, kuka on valmistautunut kauden alla nimenomaan Lunssilan ravivisaa varten, joten saattaa olla, että sieltä tulee joku ja nappaa täyden potin. Toki kova panostus yhteen osa-alueeseen voi kostautua pitkässä juoksussa. Mene ja tiedä. Jännä visaliigakausi tulossa!
Mä luulen, että Lunssila voi pärjätä aika hyvin Lunssilan ravivisassa.
 

Örfil

Guest
Mitä Lunssilan Ravivisa -oheistuotteita tulee myyntiin?
 

Örfil

Guest
Olisin halunnut "Lunssilan Ravivisa" ratsastajan pussihousut.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Olisin halunnut "Lunssilan Ravivisa" ratsastajan pussihousut.
Mä voisin ottaa tällaisen mustan puvun pussihousuilla ja ratsastussaappailla. Saisko tuohon vielä hevospiiskaa mukaan? Lakin vaihtaisin kypärään ihan turvallisuuden vuoksi, jos ratsun selkään kiipeää.

 

Örfil

Guest
Kyllä puku miehen tekee, ei siitä pääse yli eikä ympäri.

Mulla kun alkaa seisomaan jo pelkässä maastopuvussakin :eek: Tai voihan se olla ne miehet siellä tuvassa :eek:
 
Ylös