Mausteisuuspolli

Maustetta mieluiten


  • Äänestäjiä yhteensä
    24
  • Äänestys suljettu. .

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Noista järkevin tottakai infernaalinen eli ei iihen tarvitse hirveästi erilaisia vaan yhtä kahta toimivaa. Sipulia ja jallua :p
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
Noista järkevin tottakai infernaalinen eli ei iihen tarvitse hirveästi erilaisia vaan yhtä kahta toimivaa.
Niin kyllä noita kaikkia asteita tulee syötyä. Pitsapyttipannulinjalla ehkä kohtuullisen runsaasti maustettua enimmäkseen, karjalanpiirakat yms. luonnollisesti täysin maustamattomina. Harvemmin koettelee itseään ifernaalisella ja jos pistää ihan vaan vähän parempi olis ettei pistä ollenkaan ja keskittyy aitoon makuun.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Runsaasti kaikkea, muttei liikaa mitään yksittäistä voimakasta.

Tai no, tabascoa välillä "vähän" lurahtaa pizzaan.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Ihan vaan hiukan

Monasti riittää pelkkä suola ja pippuri.
Kivahan se on joskus roiskauttaa vähän muutakin maustetta sekaan, mutta tulisella tavalla mausteisen ruuan ystäväksi mua ei voitane kutsua. Tai voitaneen, mutta väärin se silloin menee.
Miedot maut kunniaan!
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Tykkään että ruoka maistuu myös ruualta, ei pelkästään mausteilta. Tulisuus saa jostain syystä korvat kutiamaan, siitä en pidä. Toisin sanoen kohtuullisesti.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Itse olen niin tottunut kyllästämään pizzan tabascolla, että kyseinen eväs ei maistu juuri miltään ilman tuota punaista nestettä.
 

Zoe

Maagikko, noituja
Liittynyt
25.11.2002
Viestit
9925
Sijainti
Nollola
Mausteisuus = tulisuus?

No en tiiä, mutta tulisesta en tykkää. Pari kertaa olen rohkelikkona tilannut lemppari-intialaisesta annoksen mediumina miedon sijaan, ja harmitushan siitä on seurannut.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Noista järkevin tottakai infernaalinen eli ei iihen tarvitse hirveästi erilaisia vaan yhtä kahta toimivaa. Sipulia ja jallua:p
Mielestäni ei missään tapauksessa kannata hakea äärivaihtoehtoa ruuan tulisuudessa.

Enkä myöskään ymmärrä Jallun, eli Jaloviinan käyttöä ruuan mausteena?

Tulista sen olla pitää.
Toki, mutta kohtuudella. Tulisuus ei saa olla, eikä sen pidä olla ns. pääpointti maustamisessa.

Tykkään että ruoka maistuu myös ruualta, ei pelkästään mausteilta. Tulisuus saa jostain syystä korvat kutiamaan, siitä en pidä. Toisin sanoen kohtuullisesti.
Juuri näin. Tosin mun korvat eivät reagoi ruuan tulisuuteen.

Tykkään vahvasti maustetusta ruoasta.
Kuten myös, kunhan on järki ja kieli mukana.
 
Liittynyt
1.11.2014
Viestit
3326
Sijainti
Katabolia
No ei ole mitään järkeä polttaa peräaukkoaan seuraavana aamuna.
Omien kokemusteni mukaan peräaukon polttelu johtuu muista tekijöistä kuin ruoan tulisuudesta. Tosin kyllä jos enemmän syönyt raakaa valkosipulia ja inkivääriä, tulee aika tujun hajuisia tuhnuja, joilla voi halutessaam terrorisoida ympäristöä :eek:
 
Ylös