Mielenmuutos -polli

Koska muutit mieltäsi?


  • Äänestäjiä yhteensä
    18

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Pollataanpas tämä perimmäinen aihe.

Kysymys kuuluu, että milloin olet muuttanut forumilla julkisesti mieltäsi; mielipidettäsi, periaatettasi?

Ja jos olet näin tehnyt osoita tapaus ja kerro mieluusti syyt mielenmuutokseesi.
 

lara

Namupala
Liittynyt
12.5.2007
Viestit
6165
Sijainti
Onnela
Ai mä olin eka..
No tota öö....No et semmosen mielipiteen oon vaihtanu, että on se aika rasittavaa jos tekstin ulkomuotoon ei kiinnitä yhtään huomiota.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18363
Eipä täällä varmaan ketään kiinostaisi vaikka mielen muuttaisinkin.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18204
Olin jo vastaamassa keskimmäiseen, mutta muutin sitten mieleni.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Nuorempana oli vaikeampi myöntää olevansa väärässä tai ajattelevansa tyhmästi, mut nykyään siihen on jo tottunut.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Olen.
<- 2007 Ferrari on paska.
2007 -> Ferrari on parsa.
2009 -> Ferrari on paska.

Näin niinkun pollaaja varmaan tarkoitti, että johonkin forumin jarnaan liittyen, niin enpä kyllä muista muuttaneeni mieltä. Huom, muista! Voi olla, että olenkin ja mieleni on vain blokannut tämän nöyryyttävän tapahtuman, jota myös oppimiseksi kutsutaan.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Onnetonta toimintaa. Esimerkit puuttuu. Ei kestä kellään kantti.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
No tämä menee vähän ohi alkuperäisen ajatuksen, mutta hahmoke Juskasen kohdalla olen kyllä kääntänyt mielipiteeni täysin.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Ei tuu yhtään kertaa mieleen foorumilta, toisaalta mun viestit onki sen verran tyhjänpäivästä löpinää, että niistä on vaikee ylipäänsä löytää mielipiteitä joita muuttas. Jotain pientä muokkausta on ehkä joskus tapahtunut tai jotain. Voiskohan tässä vastauksessa olla jotenkin vielä epämääräsempi..
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ei ehkä ihan mitä haetaan, mutta muistan, että WebSlave on saanut mieleni muuttumaan jonkun ABBAn piisin (Chiquitita? Fernando?) jostain tietystä melodiakulusta. En muista sen paremmin, mutta ko. seikkaa epäilin niin vahvasti, että jouduin sen jostain youtubesta tsekkaamaan ja olin tottakai väärässä. Muutin sitten mieltäni ihan tosta noin vaan kuin tuuliviiri yllä talon katon.

Missään isoissa linjoissa ei ole tarvinnut, tai saanut mahdollisuutta, mieltään hirveästi muuttaa. Jalostunut se toki on. Täällä on kuitenkin iso kirjo ihmisiä ja paljon erilaista kantaa ja näkemystä. Valitettavan vähän itsepureskeltua, mutta on kuitenkin.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Mielipide vaihtuu alituiseen - varsinkin joissakin asioissa ja jos hyvin perustellaan. ;)

Tietyissä asioissa on sitten omat kivijalat, joita ei hevin muuteta.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
No tämä menee vähän ohi alkuperäisen ajatuksen, mutta hahmoke Juskasen kohdalla olen kyllä kääntänyt mielipiteeni täysin.
Joo, ja Tsuhnan ja Ässämiehen.:ahem:

Ja Nomin. Ennen äänestin sitä fuoden vorumistiksi. Nyt lähinnä äänestäisin sen Terijoen politbyroon johtoon!:ahem:
 
Ylös