Mikä sieni?

  • Viestiketjun aloittaja Ria
  • Aloituspäivämäärä

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Tähän tivaan ei kyselijä tiedä oikeata vastausta.

 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Helppo. Latinaksi kyseessä on carnis longa coitus latus anaalis. Suomeksi en just nyt muista.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
On, mun vanhempien omakotitalon etupihalta on toi kuva.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
On, mun vanhempien omakotitalon etupihalta on toi kuva.
Siintä tontista tuli nyt sitten suojelualue. Evakkoon heti sieltä kaikki ja sähköpiikkilanka-aita ympärille!
Edit: On nimittäin koiranpökkösieni luokiteltu äärimmäisen uhanalaiseksi, josta uhanalaisemmaksi ei löydy enää luokitusta ennen hävinneitä..
Joo, lunttasin.
 
Viimeksi muokattu:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Ria! Nyt äkkiä ottamaan kuvia joissa tuhoat moiset harvinaisuudet. Korviin tunget niitä ja tanssit päällä nauraen. Sieraimista työntyy koiranpökkimisvälinesientä, ettei sekaan sovi. Rusennat niitä videolla ja stilleillä. JPP fotoshoppaa minisut tekemään samaa. Keskaria näytät.

Sitten vaan materiaali luontoiltaan ja sieniseuraan ja odotellaan. Yhteystiedoksi F1-Forumin väki.
 

Ria

Jäässä
Liittynyt
17.10.2001
Viestit
3230
Ilmeisesti se saattas sittenkin olla puistopökkösieni, ne on ilmeisesti vähän yleisempiä. Ja kuvien perusteellä molemmat näyttää jokseenkin samalta ja myös samalta kun noissa mun kuvissa.

Tässä pari lisää.



 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Kompa, kyseessä ei ole sieni lain. Vastaan sepelsorsa.
 

Zire

`.´
Liittynyt
5.2.2009
Viestit
536
Sijainti
Lahti
Pienenä katoin dokumentin missä kojootit söi tuollasia ja sitte ne aivasteli. Se oli aika hassua.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Helppo. Latinaksi kyseessä on carnis longa coitus latus anaalis. Suomeksi en just nyt muista.
Toi on muuten se koirantatti tjsp. Muistan kun mökillä kaikki kesät tuli selattua ainoastaan ja pelkästään mummon sienikirjaa. Teenpä vielä tarkemman haun.
 
Ylös