Minimöötte Stadissa 21.5?

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Liikesuuntani kohdistuu capitoliin persjantaina joka tapauksessa töiporukan kera, joten jos kuka tsadin törppö halajaa muutamalle tuopille siinä klo 17 kiemuroilla kun eriän töiporukasta niin ilmoitelkoon tähän toikkeliin. Tarkoituksenani on edetä vielä persjantain puolella kotiinkotiin Keravalle suremaan tulevia ympyriäisiä, joten ihan aamuun asti ei kehtoo tällä kertaa kipata.

Anyone?
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Oon iltapäivään asti töissä, mutta jos jonkinlainen porukka olisi kasautumassa ja tärkeämpää menoa ei ilmaannu, niin pitääpä kattella jos pääsisi paikalle jossain vaiheessa.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Itsehän olen liikenteessä lauantai-iltana, siinä ois ehkä tunti kun mun pitäs ihan yksin notkua. Eli ehkä 19.30-20.30 oisko ketään Hgin keskustassa forumilaisista?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Itse olen Hellhinkissä 20.-22.8.

Möötte stadikalla?
Olisko perjantaina ensin stadikalla uintitreenit ja sitten YSP:n kanssa kaljalle?
Tosin stadikka on kyllä niin täynnä ihmisiä, ettei siellä treenaaminen onnistu. :doubtful:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olisko perjantaina ensin stadikalla uintitreenit ja sitten YSP:n kanssa kaljalle?
Tosin stadikka on kyllä niin täynnä ihmisiä, ettei siellä treenaaminen onnistu. :doubtful:
Perjantaina on U-kakkosen keikka. Lauantaina Lintsi kera kolmen teinin.:eek:
 

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Liittynyt
17.4.2006
Viestit
1737
Sijainti
Suomi Finland
Liikesuuntani kohdistuu capitoliin persjantaina joka tapauksessa töiporukan kera, joten jos kuka tsadin törppö halajaa muutamalle tuopille siinä klo 17 kiemuroilla kun eriän töiporukasta niin ilmoitelkoon tähän toikkeliin. Tarkoituksenani on edetä vielä persjantain puolella kotiinkotiin Keravalle suremaan tulevia ympyriäisiä, joten ihan aamuun asti ei kehtoo tällä kertaa kipata.

Anyone?
Varmaks en lupaa, mutta hyvin mahdollisesti voisin tuopin tai kaks ottaa.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Missä ja mihin aikaan? Lähden puolelta Töölöön, teen lenkin ja käyn uimassa. Sen jälkeen voisi kyllä mennä yhdelle.

Pitäisi vain tietää 15min sisällä, otanko mukaan muuta kuin reenivaatteet..

Edit: jaah topicin avauspostauksen perusteella möötte on jo alkanut.. pitäkää puljunne!
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Missä ja mihin aikaan? Lähden puolelta Töölöön, teen lenkin ja käyn uimassa. Sen jälkeen voisi kyllä mennä yhdelle.

Pitäisi vain tietää 15min sisällä, otanko mukaan muuta kuin reenivaatteet..

Edit: jaah topicin avauspostauksen perusteella möötte on jo alkanut.. pitäkää puljunne!
Joo täällä sitä ollaan möötessä ja ihan nassut! Terve Jaku! Meitä on täällä minimöötessä ihan kaikki eli niin paljon, että susta tuli kerta laakilla vähiten forumilaisia möötennyt hahmo. Olet viimeisenä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Joo täällä sitä ollaan möötessä ja ihan nassut! Terve Jaku! Meitä on täällä minimöötessä ihan kaikki eli niin paljon, että susta tuli kerta laakilla vähiten forumilaisia möötennyt hahmo. Olet viimeisenä.
:frown::(:frown::( *hirttää ittensä* :(:(:(
no jos ei kuitenkaan : D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Noniin, nyt siellä ollaan kännissä kuin ellun kanat ja lähetellään änkyräviestejä.:thumbfh:
 
Ylös